AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #1 Skrevet 24. november 2021 Sliter en del med at benet mitt føles stivt og gjør veldig vondt når jeg går. Startet foran ved kneet, men nå er det bak og det kjennes ut som senestrekk på en måte. Jeg er 33uker gravid. Noen som har råd ,eller vet hva det kan være? Tatt det opp med lege men han sa kun overbelastning. Har en del murringer I ryggen om det har noe å si. Murringene er bare ubehagelig,så vil tro det er kynnere Anonymkode: 34ca5...def
Sandie Skrevet 24. november 2021 #2 Skrevet 24. november 2021 Min bekkenlåsning kjentes ut som en strekk bak på låret, fra setet og nedover. Måtte til kiropraktor for å bli kvitt det, og da forsvant det ganske raskt.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #3 Skrevet 24. november 2021 Sandie skrev (1 minutt siden): Min bekkenlåsning kjentes ut som en strekk bak på låret, fra setet og nedover. Måtte til kiropraktor for å bli kvitt det, og da forsvant det ganske raskt. Høres kjent ut ja. Tror du det vil gå over av seg selv etter fødsel om jeg ikke går til kiropraktor? Er ingen ledig time før midten av desember. Anonymkode: 34ca5...def
Sandie Skrevet 24. november 2021 #4 Skrevet 24. november 2021 (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Høres kjent ut ja. Tror du det vil gå over av seg selv etter fødsel om jeg ikke går til kiropraktor? Er ingen ledig time før midten av desember. Anonymkode: 34ca5...def Jeg fødte for snart 3 uker siden og hos meg ble smertene borte etter fødsel. Slik var det ved første graviditet for 3 år siden også. Jeg har i tillegg til låsning slitt med ligamentsmerter på innsiden av låret, disse forsvant også, heldigvis. Kiropraktoren min sa de aller fleste blir kvitt plagene etter fødsel. Men vondt å gå med låsning så lenge. Kanskje du kan be fastlegen om henvisning til manuellterapeut eller fysioterapeut? Endret 24. november 2021 av Sandie 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #5 Skrevet 24. november 2021 Sandie skrev (36 minutter siden): Jeg fødte for snart 3 uker siden og hos meg ble smertene borte etter fødsel. Slik var det ved første graviditet for 3 år siden også. Jeg har i tillegg til låsning slitt med ligamentsmerter på innsiden av låret, disse forsvant også, heldigvis. Kiropraktoren min sa de aller fleste blir kvitt plagene etter fødsel. Men vondt å gå med låsning så lenge. Kanskje du kan be fastlegen om henvisning til manuellterapeut eller fysioterapeut? Har sjekket om Manuel terapeut og fysio har noe ledig, men det er fullt helt til desember også. Og jeg har termin rundt begynnelsen av januar. Og tenker at jeg kanskje klarer det uten når det er så kort tid igjen (født to ganger før ,begge i uke 37) hadde ikke de plagene med dem. Det er vondt å gå med ja, merker det veldig godt når jeg skal gå tur med hunden. Anonymkode: 34ca5...def
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå