Gå til innhold

Positiv test 30 min etter «avlesningstid»??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Er 12 dpo i dag etter innsett av fryst blasto. Har hatt så mye murringer og korsryggvondt at jeg måtte ta en test i formiddag bare for å avkrefte graviditet da jeg har alle symptomer på at mens er like rundt hjørnet. Etter jeg tok testen tittet jeg på den i maks 2 min, (Blendahvit), før jeg ble skikkelig lei meg og la den i fra meg. Ca 30 min senere gikk jeg på badet, og der lå testen og lyste med to streker. Jeg vet at det er en ugyldig test da jeg leste av svare etter testtiden, men streken er ikke så svak at jeg klarer å legge det i fra meg. Skjønner selvfølgelig at det kun er synsing, men har noen som IKKE ble gravide fått positiv test etter testtid?…

FB9E635C-F352-4C28-B88A-B66CE5C43C11.png

Anonymkode: c8751...2d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat dette skjedde med meg forrige graviditet😀 testet noen dager før IKM så mulig det er pga lave HCG nivåer?

krysser fingrene for at det stemmer om det er det du ønsker🥰

Anonymkode: 8b758...c37

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Akkurat dette skjedde med meg forrige graviditet😀 testet noen dager før IKM så mulig det er pga lave HCG nivåer?

krysser fingrene for at det stemmer om det er det du ønsker🥰

Herregud, er det sant?❤️ Fyfader, nå øyner jeg et aldri så lite håp.. Jeg har jo eeegentlig ikke testdato før neste Onsdag, men tenkte at på 12dpo så bør jo testen være positiv om det er noe der. 
Tok du ny test dagen etter du fikk sein positiv?

Skrevet

Ja jeg brukte en billigteste så jeg dro til apoteket dagen etter og kjøpte en digital test, den var også positiv😍

krysser fingrene for deg!

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja jeg brukte en billigteste så jeg dro til apoteket dagen etter og kjøpte en digital test, den var også positiv😍

krysser fingrene for deg!

❤️❤️🤞🏼🤞🏼 Håper på samme utfall som deg! Da gråter jeg meg ihjel🥺

Skrevet

Ikke for å drepe alt håp, men det er en grunn til at man skal lese av innen tiden som står på pakken. Etter tidsfristen skjer det ting som ikke trenger å bety noe. Det er jo også lenge til testdato, så negative tester trenger ikke bety noe det heller. 

Ta ny test i morgen og les av innen tiden, krysser fingrene for at du får positiv test da 🤞

Anonymkode: 9ce36...f9c

• Liker 2
Skrevet

Er det rfsu? I så fall skjedde det samme med meg med samme test. Svak strek 20 min etter tiden. Var dessverre ikke gravid…..

Anonymkode: d6040...1a8

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er det rfsu? I så fall skjedde det samme med meg med samme test. Svak strek 20 min etter tiden. Var dessverre ikke gravid…..

Anonymkode: d6040...1a8

Nei, babyplan sin tidligtest.. sikkert for godt til å være sant😩

Skrevet

Skjedd det samme med meg, var dessverre ikke gravid. Nå kaster jeg den med en gang etter anvist tid, orker ikke falske forhåpninger.

Men med dine symptomer burde du ta en ny test om noen dager. ❤

Skrevet

Klar positiv test nå i morges.. jeg er nok gravid❤️❤️

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Klar positiv test nå i morges.. jeg er nok gravid❤️❤️

Neimen ååh😢❤️ Gratulerer så mye!!!! For en fantastisk førjulsgave 🥳 Hurra! ❤️❤️

Skrevet
frk.bie skrev (7 timer siden):

Neimen ååh😢❤️ Gratulerer så mye!!!! For en fantastisk førjulsgave 🥳 Hurra! ❤️❤️

Tusen takk kjære du❤️🥰

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...