AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #1 Skrevet 24. november 2021 Jeg ønsker aller helst å føde på føde B eller ihvertfall ha tilgang til badekar som form for smertelindring. Men jeg er utrolig redd for at kapasiteten på KK er for stor og man ikke får oppfylt ønskene sine. noen som har erfaringer? Vet hvordan det er der ved stor pågang? Anonymkode: 8255a...2c0
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #2 Skrevet 24. november 2021 Spør jordmoren din om hun vet hvordan det pleier å være rundt din termin. Evt om hun har et nr til kk du kan ringe for å spørre dem direkte. Vi andre som ikke jobber der har jo dessverre ikke peiling. Fra min egen omgangskrets så virker det som om det er like sannsynlig å bli bedt om å føde på storken fordi føde a eller B er fult, som omvendt. Jeg fødte på føde a sist pga komplikasjoner. De har jo ikke badekar, men en stor og god dusj har de. Anonymkode: 74b9c...749 1
Luckiness Skrevet 24. november 2021 #3 Skrevet 24. november 2021 Hvis det er ledig rom med badekar og du informerer om ønsket så får du sikkert det. Si gjerne ifra allerede når du ringer inn for å informere om at fødsel trolig er i gang. Men husk at det ikke i alle tilfeller er tillatt/mulig med badekar. Feks om risikofaktorer hos deg eller barnet som krever overvåking.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå