AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #1 Skrevet 24. november 2021 Hva er greia? Klarer de ikke kommunisere? Sender masse sanger uten relevant budskap eller noe å "tolke". Som om de er radioverter 😆 Det var sånn guttene drev med når vi var 16 og man måtte late som sangene var bra og beundre guttene uten å egentlig bli ordentlig kjent fordi alt de snakket om var overfladiske ting som musikk og film, men ærlig talt er nå 35 og opplever fortsatt at enkelte "menn" etter å ha blitt litt kjent skal bombardere meg med sanger... Det holder å si hvilken sjanger de liker hvis hensikten er at jeg skal vite det men jeg føler liksom at de sender sanger fordi de ikke klarer å kommunisere ordentlig eller ikke er interessert i å komme inn i dybden på meg? Det virker rett og slett umodent :hva er greia og er det fler som opplever det??? PS mener ikke en sang eller tre men sånn ti på rad og veldig ofte Anonymkode: 164f6...c95 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #2 Skrevet 24. november 2021 Ja, dette virker veldig infantilt for alderen. Dårlig tegn ., Anonymkode: a615d...188 6
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #3 Skrevet 24. november 2021 Sånt orker jeg ikke lengre. Forbausende mange som er sånn. Og så sender de sanger når de vet jeg sitter å ser på film, er på jobb eller annet som gjør at jeg ikke får sett/hørt. Nesten like ille som emojimennene. Som bruker mer emojier enn bokstaver Hate it Anonymkode: 0da98...781 5
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #4 Skrevet 24. november 2021 Gjør folk virkelig det😳😂 En : I love you-sang kan vel gå an og mulig være søtt. Men å sende flere over tid høres ut som rare signaler. Om det ikke er en fyr med sær humor eller noe Anonymkode: e5651...bad 3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #5 Skrevet 24. november 2021 Spørs hva slags låter det er det da. Er det bra musikk er det kult, men er det danseband blokkeres de uansett hvor svær kuken deres er. Anonymkode: 2417b...947 4
Gjest AprilRyan Skrevet 24. november 2021 #6 Skrevet 24. november 2021 Jeg har ikke opplevd at de bare sender sanger, men har vært borte i de som nesten bare sender memes, videoer og diverse linker. Prøvde å kommentere på det de sendte, men da kommer det bare nye linker, videoer og memes. Greit å sende sånt innimellom en vanlig samtale, men kun det gidder jeg ikke. Vet ikke hva de ønsker å oppnå, men han ene klarte å kommunisere på vanlig måte på datingappen. Så når vi flyttet samtalen til messenger så var det "så mye han ville vise meg". Ja, det var det virkelig For det meste svada og skryting av personer han hadde møtt. Men ja, bedre å kommunisere skikkelig og så kan man heller sende litt fjas innimellom.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #7 Skrevet 24. november 2021 De er vel kanskje ute etter noen som ikke ser på musikk som overfladisk, slik som du gjør. Anonymkode: 002fd...400 6
Gjest AprilRyan Skrevet 24. november 2021 #8 Skrevet 24. november 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): De er vel kanskje ute etter noen som ikke ser på musikk som overfladisk, slik som du gjør. Anonymkode: 002fd...400 Det er det jo ikke nødvendigvis, men det er forferdelig sært å kun sende det når man skal bli kjent med noen. Hvorfor ikke kommunisere på vanlig måte og så sende musikk innimellom? Ingen reagerer på det, men det å kun kommunisere gjennom musikk gjør ikke at man blir kjent.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #9 Skrevet 24. november 2021 Haha, tror TS har møtt på eksen min! Han var sånn for 15 år siden, og han er fortsatt sånn nå. Sender meg linker til sanger, helt ut av det blå med ujevne mellomrom, og aldri noe annet. Aner ikke hva han får ut av det, og jeg svarer heller aldri, så jeg fatter ikke greia. Anonymkode: f7e2f...edd 2
Pinkee Skrevet 24. november 2021 #10 Skrevet 24. november 2021 Å sende sanger, eller annet i samme kategori, uten noen forklaring på hvorfor, er bare hjernedødt! Hadde sletta fyren kjapt, uten forklaring. 3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #11 Skrevet 24. november 2021 En av de som var sånn fant jeg ut at de satt alene å drakk (og rusa på andre ting) og var i en helt annen verden og tror at alle har samme sinnsstemning som de eller noe og vil høre de låtene de hører på. Til slutt sa jeg bare fra at dette her gir meg ikke noe, det er irriterende og jeg vil ikke ha mer kontakt. Det var lett fordi han drakk å legge det på det men så er det jo mange menn som gjør dette her helt edru og på dagtid også! Har de så stort ego at de tror de har verdens beste musikksmak og leker at de styrer en radiokanal? Har de så lite kontakt med følelsene sine at å kommunisere og faktisk bli kjent er noe de ikke klarer? Jeg tror litt begge deler? F eks en jeg skriver med nå han skriver han liker meg skikkelig godt og blablabla flørter masse med smileys og gifer men han har knapt stilt et eneste spørsmål om meg, hva jeg vil i fremtiden med livet mitt osv og sender bare musikk hver gang han tar kontakt så han har jo ikke engang noe grunnlag for å like meg som han påstår! Da er det faktisk bedre at samtalen bare dør ut hvis det er eneste måten han klarer å kommunisere på Jeg ser for meg at dette er menn som er utrolig slitsomme å leve med. Sånn adhd som skal ha på musikk hele dagen fra morgen til kveld? Og som ikke klarer å ha ordentlige samtaler? Er det vanlig? Ja de som bare sender memes også er samme greia.. Memes kan i det minste være morsomt men man blir jo ikke kjent av det heller. Anonymkode: 164f6...c95 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #12 Skrevet 24. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): De er vel kanskje ute etter noen som ikke ser på musikk som overfladisk, slik som du gjør. Anonymkode: 002fd...400 Du fikk tydeligvis ikke med deg at dette ikke dreier seg om en sang eller tre med budskap åpen for tolkning og nytelse. Det er bombardering av sanger uten mening som like gjerne kunne vært Staysman eller 50 cent på radio. Anonymkode: 164f6...c95 2
Polyester Skrevet 24. november 2021 #13 Skrevet 24. november 2021 Hæ? Sikker på at han ikke bare er musikkinteressert? Jeg og vennene mine sender sanger til hverandre, det er vanlig for oss. Jeg og kjæresten også. 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #14 Skrevet 24. november 2021 Polyester skrev (1 time siden): Hæ? Sikker på at han ikke bare er musikkinteressert? Jeg og vennene mine sender sanger til hverandre, det er vanlig for oss. Jeg og kjæresten også. Men det blir da noe helt annet. Ikke at jeg ville gjort det til venner, for vi har fullstendig ulik musikksmak, så vi hadde nok irritert hverandre fryktelig, i så fall 😁 I mitt tilfelle, så sender han bare en sang helt ut av det blå, uten at vi har kommunisert på månedsvis. Og uten å skrive noe annet, som f.eks "Denne må du bare høre", eller "denne er så bra". Ikke noe annet enn en sang. Det er bare rart. Anonymkode: f7e2f...edd 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #15 Skrevet 24. november 2021 Dette har jeg aldri opplevd 🙈 Anonymkode: 54434...ffa 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #16 Skrevet 24. november 2021 Noen menn har en overdreven tro på seg selv og at det de liker er noe som bør deles med andre. De forstår ikke at sånt er fryktelig uinteressant for oss andre. Anonymkode: 17b35...91d 1
ClausSaus Skrevet 25. november 2021 #18 Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hva er greia? Klarer de ikke kommunisere? Sender masse sanger uten relevant budskap eller noe å "tolke". Som om de er radioverter 😆 Det var sånn guttene drev med når vi var 16 og man måtte late som sangene var bra og beundre guttene uten å egentlig bli ordentlig kjent fordi alt de snakket om var overfladiske ting som musikk og film, men ærlig talt er nå 35 og opplever fortsatt at enkelte "menn" etter å ha blitt litt kjent skal bombardere meg med sanger... Det holder å si hvilken sjanger de liker hvis hensikten er at jeg skal vite det men jeg føler liksom at de sender sanger fordi de ikke klarer å kommunisere ordentlig eller ikke er interessert i å komme inn i dybden på meg? Det virker rett og slett umodent :hva er greia og er det fler som opplever det??? PS mener ikke en sang eller tre men sånn ti på rad og veldig ofte Anonymkode: 164f6...c95 Øhhh… hva betyr "sende sanger"…?
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #19 Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (På 24.11.2021 den 15.06): Spørs hva slags låter det er det da. Er det bra musikk er det kult, men er det danseband blokkeres de uansett hvor svær kuken deres er. Anonymkode: 2417b...947 Fantastisk!! Dagens kommentar😊 Anonymkode: 67b98...864 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #20 Skrevet 25. november 2021 Hører aldri på det de sender uansett. Jatter med, og mister interessen. Anonymkode: 03fe4...3e2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå