AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #1 Skrevet 24. november 2021 Jeg har et lite «problem». Jeg holder på med en fyr, og ting går veldig bra mellom oss. Han er utrolig grei, og jeg ser muligheten for det kan uvikle seg til å bli et forhold. Problemet er at da vi kysset for første gang gikk jeg veldig rolig inn, mens han gikk all-in med tunge og nesten slukte leppene mine. Jeg trakk meg litt unna og prøvde igjen rolig, men han gjorde det samme. Det gikk i et utrolig fort tempo, og jeg følte jeg ikke hadde kontroll på noe. Det var umulig å nyte det, og alt jeg tenkte på var hvordan jeg kunne få han til å roe ned og når det ville ende. Har virkelig ikke lyst til at det skal være sånn. Først og fremst ønsker jeg at han kanskje kan kysse vanlig. Altså små, uskyldige, søte kyss uten tunge. Jeg kunne og ønsket at hvis han først skulle bruke tunge, så kunne vi ha tatt det i roligere tempo og ikke starte rett på med tunge. Hva gjør jeg? Skal jeg si noe? Isåfall, hvordan sier jeg det på en fin måte? Hvis ikke, er det noen annen måte jeg kan hinte det litt tydelig til han? Som sagt så prøvde jeg jo på nytt å ta det rolig etter jeg trakk meg bort første gangen, men han tok ikke hintet. Noen som har noen tips til meg? Håper virkelig at det er noe jeg kan gjøre, ettersom at jeg virkelig liker han. Anonymkode: 79288...b7c
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #2 Skrevet 24. november 2021 Min erfaring er at enten så er man god kysser eller dårlig kysser. Har aldri klart å omvende en dårlig kysser så da har det ikke holdt i lengden når de dårlige kyssene er direkte turnoff eller ikke gjør noe positivt for meg Anonymkode: 62ef8...f8f 5
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #3 Skrevet 24. november 2021 "kan vi kysse roligere? Jeg synes det er så deilig og pirrende om vi kysser sakte... slik som dette". Det har jeg sagt til en av mine exer og det funka rimelig greit. Har også pleid å si rett ut at jeg ikke er så glad i tungekyss. Det har alle respektert. Anonymkode: 06c39...1fa 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå