AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #1 Skrevet 24. november 2021 I fjor tok jeg i mot et par eksamener i fag jeg ikke studerte. Jeg går for å bli ingeniør nå, og gikk ikke noe i fjor. Det kom studenter fra juss, pedagogikk, ingeniør, sosiologi osv osv. Jeg gjorde eksamen for hver og en av dem, meg så lurer jeg på om dette er ulovlig. Det er jo klart ikke lurt å gjøre det, fordi de som skal sitte med kompetansen ikke gjør det i slike tilfeller. Jeg lurer på om jeg gjør noe straffbart ved å gjøre deres eksamen? Noe annet enn at det er reglementet på skolen? Strl.§202 regulerer noe som kan fattes innenfor det, men vet ikke hvor vidt det faktisk gjør det. Har slutta med det der totalt. Anonymkode: 6da12...cff
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #2 Skrevet 24. november 2021 Ja, du har medvirket til dokumentforfalskning, og i tillegg gjort det med viten og vilje for din egen økonomiske vinning. Det kan straffes med både bøter og fengsel. Anonymkode: 49a4d...2a8 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #4 Skrevet 24. november 2021 Med det elendige språket så ble du oppsøkt av alle disse menneskene for å "gjøre" eksamen for dem? Og fikk godt betalt for det? Det tror jeg ingenting på. Anonymkode: 841c4...87b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå