AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #1 Skrevet 24. november 2021 Det jeg mener er f.eks. en mann vet at du er interessert i ham og så liker han å "lekke" (sms f.eks) el. på sosiale media at han har rotet med noen andre en helg. Anonymkode: 876b1...8fb
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #2 Skrevet 24. november 2021 Det synes jeg er å trekke det litt langt. Mangel på impulskontroll eller at enkelte dater for lenge uten å ha de riktige følelsene tror jeg er mere riktig. Anonymkode: 39e67...816
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #3 Skrevet 24. november 2021 Ja, narsissister gjør det. Anonymkode: 16dde...71d 2
Entern Skrevet 24. november 2021 #4 Skrevet 24. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, narsissister gjør det. Anonymkode: 16dde...71d Jepp.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #5 Skrevet 24. november 2021 2 minutter siden, Entern said: Jepp. Kjenner du noen som er sånn? Fortell gjerne... Farlige som Liker å knuse hjerter. Anonymkode: 876b1...8fb
Entern Skrevet 24. november 2021 #6 Skrevet 24. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kjenner du noen som er sånn? Fortell gjerne... Farlige som Liker å knuse hjerter. Anonymkode: 876b1...8fb Ingen av dem var spesielt romantisk anlagt, dessverre (eller, heldigvis?).
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #7 Skrevet 24. november 2021 37 minutter siden, AnonymBruker said: Det synes jeg er å trekke det litt langt. Mangel på impulskontroll eller at enkelte dater for lenge uten å ha de riktige følelsene tror jeg er mere riktig. Anonymkode: 39e67...816 Det jeg mener er at vedkommende stormer ivrig inn i "synden" fordi de vet at det vil såre en annen. Og sørger for at den de vil såre skjønner hva de driver med. Om det ikke er nok å bare hinte om det så sender de situasjonsbilde fra den kvelden. Anonymkode: 876b1...8fb
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #8 Skrevet 24. november 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Kjenner du noen som er sånn? Fortell gjerne... Farlige som Liker å knuse hjerter. Anonymkode: 876b1...8fb Jeg gjør. Hva vil du vite? Anonymkode: 16dde...71d
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #9 Skrevet 24. november 2021 Ja det fins. De er sadister, og som regel psykopater eller sosiopater. Kan ikke svare på om han du snakker om er det Anonymkode: f4ecb...5a6
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #10 Skrevet 24. november 2021 Ja. Populært kalt drittsekker. Om du har følelser for en slik, så bør du slutte å analysere hva han gjør og hvorfor og hvilken diagnose han har og om han kan bli snill. Gå videre. Finn deg en grei fyr i stedet. Følelsene går over om du bare gir det tid og avstand. Start med å slutte å stalke han på sosiale medier. Dvs blokkere han. Anonymkode: c03c9...935
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #11 Skrevet 24. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja. Populært kalt drittsekker. Om du har følelser for en slik, så bør du slutte å analysere hva han gjør og hvorfor og hvilken diagnose han har og om han kan bli snill. Gå videre. Finn deg en grei fyr i stedet. Følelsene går over om du bare gir det tid og avstand. Start med å slutte å stalke han på sosiale medier. Dvs blokkere han. Anonymkode: c03c9...935 Word. Anonymkode: 16dde...71d
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #12 Skrevet 24. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det jeg mener er at vedkommende stormer ivrig inn i "synden" fordi de vet at det vil såre en annen. Og sørger for at den de vil såre skjønner hva de driver med. Om det ikke er nok å bare hinte om det så sender de situasjonsbilde fra den kvelden. Anonymkode: 876b1...8fb Da har han ett såret ego. Gjorde du ikke det slutt med han? Når man er såret og sint kommer de verste sidene frem. Legg det bak deg. AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Ja. Populært kalt drittsekker. Om du har følelser for en slik, så bør du slutte å analysere hva han gjør og hvorfor og hvilken diagnose han har og om han kan bli snill. Gå videre. Finn deg en grei fyr i stedet. Følelsene går over om du bare gir det tid og avstand. Start med å slutte å stalke han på sosiale medier. Dvs blokkere han. Anonymkode: c03c9...935 Nettopp, en såret drittsekk. Anonymkode: 39e67...816
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #13 Skrevet 24. november 2021 Om ikke de direkte liker å såre så er det mange som elsker å ha kontroll - som holder partneren på tå hev og elsker å gjøre den andre usikker for å få mer kontroll Anonymkode: 3a1d0...d3a
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #14 Skrevet 24. november 2021 En narsissist feeder på å såre sine kilder, for de tror at hekten blir sterkere og at de aldri vil forlate dem. De triangulerer og er utro over en lav sko. Jeg har i ettertid funnet ut at jeg til og med har blitt tatt med en av "min" narc sine andre offer uten at jeg visste det direkte, han fortalte bare at en venninne bodde der. Kun for å få meg sjalu, og at jeg var der ble sikkert brukt mot henne. Slik holder de på. Stakkars neste mann jeg møter 😂 heldigvis har jeg ikke mistet det helt. Anonymkode: 16dde...71d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå