AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #1 Skrevet 24. november 2021 Hva kan man si som kan virke positivt og??? Tenker - Kan ha litt mange planer, og ønske gjøre mye, men lært meg å bli mer tålmodig. - Direkte i den formen at jeg liker å skakke om ting, å si ifra, men vennlig. - Litt tilbakeholden i starten. Anonymkode: 7e98a...b84
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #2 Skrevet 24. november 2021 Eller : litt avhengig av bekreftelse i jibben, men jobbet med å tenke at ingenting nytt er godt nytt,men er glad i å gi tilbakemeldinger selv. Anonymkode: 7e98a...b84
Taluno Skrevet 24. november 2021 #3 Skrevet 24. november 2021 Det er litt av poenget. Arbeidsgiver ønsker se om du er reflektert og klar over dårlige egenskaper. Alle har dårlige sider, noen dårlige sider er lettere jobbe med enn andre. Men følg med på spørsmålet også. Noen spør hvilke dårlige egenskaper du har som vil kunne ha effekt på akkurat den jobben, og hvorfor. Andre spør mer generelt. Og ikke alle spør om det lengre. Og ha gjerne klar noen eksempler, feks ting du tar opp direkte men vennlig.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #4 Skrevet 24. november 2021 Jeg tenker at man bør si noe som er sant i hvert fall. Blir fort ganske gjennomsiktig når man drar noen av de faste «negative sider som egentlig er positive» som man leser om på nett. Da tenker jeg på de typiske «jeg jobber for FOR hardt» eller «jeg setter alltid jobben først». Min beste taktikk når jeg har fått liknende spørsmål er å trekke fram noe jeg er bevisst på OG har jobbet med (og helst fikset allerede). Noe som er sant. Jeg tror det viser mer at man er et ekte menneske som reflekterer over egen atferd, enn å «finne på» noen dårlige egenskaper som får en til å høres bra ut. Anonymkode: 49cf1...875 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #5 Skrevet 24. november 2021 Jeg sier som sant er, at jeg kan virke stille og innesluttet i begynnelsen, men at jeg fort blir varm i trøya. Er åpen om at jeg er både sjenert og introvert, men at dette ikke har stoppet meg fra å for eksempel jobbe i kundeservice, og at jeg på den måten utfordrer meg selv og blir flinkere til å være mer åpen og imøtekommende med nye mennesker. Anonymkode: a4882...e30
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #6 Skrevet 24. november 2021 Mange personlige egenskaper har jo naturlig både positive og negative sider ved samme personlighetstrekk. Din styrke er om du er reflektert nok til å se hvor dette er en styrke, og når du må jobbe med deg selv/la andre tre frem etc. Eksempelvis er mange som er pådrivere kanskje dårligere til å ta relasjonelle hensyn - hvordan sikrer du da et positivt og godt arbeidsmiljø i gruppen din? Mange som er gode til å bygge nettverk kan oppfattes som overfladiske etc. Det er ikke forskjellige egenskaper, det er ulike sider ved den samme egenskapen. Anonymkode: 9505d...833 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå