Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men jeg er så bekymret for smittesituasjonen. Det er altså fotballtur til England. Jeg tenker bare; flyplass, stadion, hotellet, offentlig transport osv. Det må jo være så stor sjanse for å bli smittet? Ville dere "latt" typen reise på dette tidspunkt? Hva tenker dere, bør man ikke holde seg hjemme?

Anonymkode: 9fe47...7d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hans valg. Kan like gjerne bli smittet på jobb eller på kjøpesenteret

Anonymkode: bfd71...534

• Liker 1
Skrevet

tja, blir han smitta, så må han holde seg hjemme med forkjølelse en stund, da. det er vel ikke verdens undergang.

om han ikke har underliggende sykdommer som gjør at han kan bli skikkelig syk, men da kan han jo bli skikkelig syk av en vanlig influensa også, som det er overalt om dagen. 

statistisk sett er det vel mye større sjans for at han dør i bilkrasj på vei til flyplassen, enn av korona, så du får gi ham et kompromiss om at han tar tog til flyplassen.

Skrevet
Hundejente skrev (Akkurat nå):

tja, blir han smitta, så må han holde seg hjemme med forkjølelse en stund, da. det er vel ikke verdens undergang.

Jøss, har du ingen arbeidsmoral? Du mener altså at det er greit å bli smittet nærmest med vilje, for så å ikke være på jobb?

Anonymkode: 6e2ac...9f6

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jøss, har du ingen arbeidsmoral? Du mener altså at det er greit å bli smittet nærmest med vilje, for så å ikke være på jobb?

Snakk om å vri og vrenge på ting, herregud!

Anonymkode: 14e4d...22b

• Liker 2
Skrevet

Man kan ikke holde seg hjemme i all evighet. Man kan være nøye med hygiene, bruke munnbind og vaksinere seg. Man kan bli smittet hjemme, på jobb , på butikken, ja, hvor som helst. Men ville nok unngått de store folkemengdene.

Anonymkode: 60025...ce7

Skrevet

Min eks skal ta med seg sønnen vår til England nå. Jeg har panikk for at de plutselig skal bli stuck der (😅) pga nye tiltak eller noe (folk ble jo stuck rundt om da korona startet.) Men det er jo ikke så mye annet å gjøre enn å satse på at det går greit, og ønske dem god tur!

Anonymkode: 1da9d...342

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Men jeg er så bekymret for smittesituasjonen. Det er altså fotballtur til England. Jeg tenker bare; flyplass, stadion, hotellet, offentlig transport osv. Det må jo være så stor sjanse for å bli smittet? Ville dere "latt" typen reise på dette tidspunkt? Hva tenker dere, bør man ikke holde seg hjemme?

Ja klamydia over alt der borte

Skrevet

Dere er unge, og forhåpentligvis vaksinert. Da finnes ikke dette farlig.

Man må begynne å leve igjen nå. 

Anonymkode: ab3b4...fa0

Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Dette er det mest idiotiske jeg har lest

Anonymkode: 91eb7...989

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

For en idiotisk kommentar.

Anonymkode: ea857...b3a

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Typen min har fri vilje og er ikke min slave.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Typen min har fri vilje og er ikke min slave.

Derfor jeg tok det i hermetegn da vettu

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg ville vært mer redd for annen smitte. Det kryr av horer i hele England etter korona har ødelagt økonomien.

• Liker 1
Skrevet

Her er det ei som bruker korona for å nekte gubben fotballtur, dårlig skjult sjalusi.

Anonymkode: 32ca1...72d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...