Gå til innhold

En rimelig, men bra babycall?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har noen å anbefale? Trenger ikke en toppmodell, men den må fungere til sitt bruk. 

Anonymkode: 9e9cb...54b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neonate er rimelig og bra.

Anonymkode: 87e75...90f

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Neonate er rimelig og bra.

Anonymkode: 87e75...90f

2000 kr er ikke rimelig. Tenker en med videokamera, ikke uten. 

Skrevet

Hvis du ønsker tips om babycall med video må du skrive det :) video-babycall er ikke billigst, eller nødvendigvis bra :)

Anbefaler forøvrig også neonate, vanlig uten kamera, den er topp :)

Anonymkode: 6f83f...44a

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvis du ønsker tips om babycall med video må du skrive det :) video-babycall er ikke billigst, eller nødvendigvis bra :)

Anbefaler forøvrig også neonate, vanlig uten kamera, den er topp :)

Anonymkode: 6f83f...44a

Hvorfor uten kamera? Er det nok med lyd?

Skrevet

Neonate, brukt på Finn. 

Vi har også en gammel Philips Avent, den funker helt fint til sitt bruk. Den må stå i kontakt, så vi bruker den fast på barnerommet. Neonate er fin å ha med seg i farta, i vogn osv. 

Anonymkode: 7059c...260

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor uten kamera? Er det nok med lyd?

Jeg har klart meg helt fint med lyd, men jeg har gått inn på barnerommet eller ned i vogna og sedd til barnet ørten ganger likevel. Noen sier at har man video så kan man bli mer stresset og følge bastant med på skjermen osv, men det gjør jeg uansett, så syns det er et dårlig argument. 

Og så er det noen som bor under en foliehatt som er redd for hacking. At noen hacker kameraet til barnet. 

Anonymkode: 7059c...260

Skrevet

Ikea har en billig og grei med kun lyd, vi bruker den mye på dagtid, på reise, osv. Har en dyrere med godt kamera men den står fast på soverommet. Bruker kamera til å sjekke hvordan babyen ligger og ved lyd sjekke om vi må inn eller om det bare er sutring i søvne. 

Anonymkode: 093c2...01f

Skrevet

Veldig fornøyd med Philips avent sin med kamera :) har den fast på barnerommet da den må ha strøm hele tiden. 

Anonymkode: cfe9a...6e5

Skrevet

Padwico 835. Utrolig god rekkevidde og batteritid. Den er uten kamera da. Ganske rimelig og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...