Gå til innhold

Nabojente onanerer mye!

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Ingen trenger å lage lyder når de onanerer, særlig ikke om man vet at noen befinner seg i naborommet. Så jeg vil tro hun vil at du skal høre det. Bank på døren hennes neste gang?

Anonymkode: 703d8...1f6

Og du vet hvordan alle, I hele verden, fungerer? 

Imponerende. 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.11.2021 den 5.17):

NB: Dette er creepy

Vi begge er voksene ca 24-26. Vi bor i Studio leiligheter, vegg i vegg, jeg hører hun onanere hverdag. Jeg er singel og tenkte å kanskje vi kunne møtes og ha det litt gøy, hvordan går jeg frem for å se på om hun har lyst?

Anonymkode: dad67...048

Har hun noensinne gitt deg tegn om at hun er interessert i deg? 

Hvis NEI: La være å gjøre noe som helst.
Hvis JA: La likevel være å gjøre noe som helst. 

At hun koser seg i sin egen leilighet er ikke en invitasjon til deg.

Anonymkode: b0273...4eb

• Liker 8
Skrevet
Bamseklemmer skrev (17 timer siden):

Creep? ....vi har fremdeles et udødelig vennskap*❤️🤭 Du leser jo ikke hva jeg skrev😂

Joda casanova jeg leste det og selv om det funket for deg så er det ett jævlig dårlig råd å gi til ham spesielt i meetoo tidsalderen vi lever i nå.

Gutta i dag er svært forsiktige og det burde dem være med tanke på at sånne ting kan lett forfølge deg langt inn i voksen alder.

Og helt ærlig stalke ei jente han ikke kjenner på den måten er creepy som faen og selv om det var vanlig på din tid betyr ikke at det er vanlig eller akseptabelt idag.

Idag hadde man nok bare blitt oppfattet som en creep og jentene idag er mer på vakt ovenfor sånt enn de var før.

Og forstår dem godt når man hører om alt faenskapet kvinner har måtte gjennomgå og historiene som kommer fram både idag og langt tilbake fra.

Ting som du har gjort var kanskje okei på din tid men idag hadde du blitt dømt nord og ned for slik oppførsel.

Anonymkode: b6056...445

• Liker 4
Skrevet

La henne være i fred! Hun tenker garantert ikke på deg når hun onanerer uansett. 

Bamseklemmer skrev (På 24.11.2021 den 6.11):

Hun vil at du skal høre henne å bli tent... ronk tilbake like høylytt, og sjekk gliset hennes neste gang du ser henne🤗

Nei! 

Anonymkode: fb435...288

• Liker 3
Skrevet
Bamseklemmer skrev (På 24.11.2021 den 9.44):

Gni inn kukhodet med masse olivenolje, det vil gi masse hærlige smattelyder.

Fått brukt noe olivenolje i dag da?

Anonymkode: 768b8...f16

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

La henne være i fred! Hun tenker garantert ikke på deg når hun onanerer uansett. 

Nei! 

Hvordan i himmelens navn vet du garantert hvordan hun tenker? Tror du virkelig ei som onanerer så det høres hver dag tenker som deg? Nei, det tror jeg ikke... jeg vet kvinner er forskjellige. Kan hun onanere, kan også TS gjøre det... Det kan oppstå kommunikasjon og noe vakkert mellom dem gjennom veggen, tenk heller om det kan bli en forelskelse mellom dem?

Tenk heller positivt istedet for negativt...

• Liker 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (18 minutter siden):

Hvordan i himmelens navn vet du garantert hvordan hun tenker? Tror du virkelig ei som onanerer så det høres hver dag tenker som deg? Nei, det tror jeg ikke... jeg vet kvinner er forskjellige. Kan hun onanere, kan også TS gjøre det... Det kan oppstå kommunikasjon og noe vakkert mellom dem gjennom veggen, tenk heller om det kan bli en forelskelse mellom dem?

Tror jeg foretrekker forsiktighet framfor å bli sett på en som en creep og dette er bare forstyrrende oppførsel hvis du faktisk holder på sånn så spørsmålet er prøver du å få TS arrestert eller banka opp.

giphy.gif

• Liker 5
Skrevet

*voksne skal det vel stå?

Anonymkode: ab342...259

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.11.2021 den 6.59):

Har du noen gode tips til hvordan runke høylytt?

Bare stønner du eller sier du hele setninger?

Anonymkode: 768b8...f16

😅🤣👍

Anonymkode: 40340...146

Skrevet

Bor et gloryhole i veggen, vink og si hei før du putter inn stasen. Enkelt og greit.

Anonymkode: f58bc...2b7

• Liker 3
Skrevet
Bamseklemmer skrev (2 timer siden):

Du har litt av en fantasi du. 

• Liker 3
Skrevet
Bamseklemmer skrev (På 24.11.2021 den 6.11):

Hun vil at du skal høre henne å bli tent... ronk tilbake like høylytt, og sjekk gliset hennes neste gang du ser henne🤗

Du har definitivt sett for mye porr!!! 

• Liker 5
Skrevet
miss summers skrev (2 minutter siden):

Det verste er at administratorene lar han holde på. Veldig spesielt egentlig. 

Anonymkode: 89407...a62

• Liker 2
Skrevet
Bamseklemmer skrev (2 timer siden):

Administrator? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Joda casanova jeg leste det og selv om det funket for deg så er det ett jævlig dårlig råd å gi til ham spesielt i meetoo tidsalderen vi lever i nå.

Gutta i dag er svært forsiktige og det burde dem være med tanke på at sånne ting kan lett forfølge deg langt inn i voksen alder.

Og helt ærlig stalke ei jente han ikke kjenner på den måten er creepy som faen og selv om det var vanlig på din tid betyr ikke at det er vanlig eller akseptabelt idag.

Idag hadde man nok bare blitt oppfattet som en creep og jentene idag er mer på vakt ovenfor sånt enn de var før.

Og forstår dem godt når man hører om alt faenskapet kvinner har måtte gjennomgå og historiene som kommer fram både idag og langt tilbake fra.

Ting som du har gjort var kanskje okei på din tid men idag hadde du blitt dømt nord og ned for slik oppførsel.

Skriv «idag» en gang til, da 🤣

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Du har litt av en fantasi du. 

Det jeg har opplevd er ingen fantasi, og det er heller ikke første gangen jeg har opplevd noe lignende. Det skal jeg ikke nevne her, for det blir for kraftig kost til enkelte... Felles for alle var at de var de som begynte, og jeg tok hintet.

• Liker 1
Skrevet
miss summers skrev (47 minutter siden):

Jeg har sett porr, men aldri funnet noe lignende det denne tråden handler om. Så hvis du har sett noe lignende, har du sett mere porr enn meg...

Skrevet
Bamseklemmer skrev (3 minutter siden):

Det jeg har opplevd er ingen fantasi, og det er heller ikke første gangen jeg har opplevd noe lignende. Det skal jeg ikke nevne her, for det blir for kraftig kost til enkelte... Felles for alle var at de var de som begynte, og jeg tok hintet.

1: Jo det er fantasi

2: Du har aldri opplevd det

• Liker 3
Skrevet
Bamseklemmer skrev (7 minutter siden):

Glemte 3: 

Tror faktisk du fortsatt ikke har opplevd ditt første ligg. 

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...