Gå til innhold

Nabojente onanerer mye!

Anbefalte innlegg

Skrevet

NB: Dette er creepy

Vi begge er voksene ca 24-26. Vi bor i Studio leiligheter, vegg i vegg, jeg hører hun onanere hverdag. Jeg er singel og tenkte å kanskje vi kunne møtes og ha det litt gøy, hvordan går jeg frem for å se på om hun har lyst?

Anonymkode: dad67...048

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun vil at du skal høre henne å bli tent... ronk tilbake like høylytt, og sjekk gliset hennes neste gang du ser henne🤗

• Liker 4
Skrevet
Bamseklemmer skrev (47 minutter siden):

Hun vil at du skal høre henne å bli tent... ronk tilbake like høylytt, og sjekk gliset hennes neste gang du ser henne🤗

Har du noen gode tips til hvordan runke høylytt?

Bare stønner du eller sier du hele setninger?

Anonymkode: 768b8...f16

Skrevet
stan skrev (7 minutter siden):

Limerick eller små vers er det vanligste. 

Eit stev eller to, hjå han Sylfest Strutle

Anonymkode: 0e0ec...860

• Liker 30
Skrevet

Et smil, badekåpe, muskler og en avis i hånda funker her i huset.

.

Anonymkode: 89290...e11

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Har du noen gode tips til hvordan runke høylytt?

Bare stønner du eller sier du hele setninger?

Neida, ingen hensikt å overdrive. Bruk glasstrikset... legg glasset med åpningen mot veggen, og legg øret inntil. Da vil du høre hver minste bevegelse og pust fra henne. Gni inn kukhodet med masse olivenolje, det vil gi masse hærlige smattelyder. Lag litt knirkelyder av senga, og pust og pes. Det meste av dette kommer av seg selv, når du hører henne så godt. Smil bredt selv når hun smiler om morgenen... Bare si: Åh hei, har du sovet godt?🤗

Det var slik jeg og min venninne skapte det seksuelle vennskapet, vårt onanimønster ble avslørt på en fest. Hun innrømmet at hun onanerte mye for å vekke min intreresse i henne, men også fordi det var så sinnsykt pirrende  og deilig. Vi hadde aldri penetrerende sex, det ville ødelegge vennskapet så hun*.

Men det gikk litt utover skolen da, for vi skulket skolen for å onanere hverandre (mutual masturbation). Hun brukte å terge meg med lapdance, sugde og ronket meg hele tiden, og jeg hadde hodet mitt mere nedi skrevet hennes enn jeg så TV. Penetrerende sex er oppskrytt i forhold, og vi ble begge mestre på hvert vår felt... og vi har fremdeles et udødelig vennskap*❤️🤭

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 5
Skrevet
Bamseklemmer skrev (6 timer siden):

Neida, ingen hensikt å overdrive. Bruk glasstrikset... legg glasset med åpningen mot veggen, og legg øret inntil. Da vil du høre hver minste bevegelse og pust fra henne. Gni inn kukhodet med masse olivenolje, det vil gi masse hærlige smattelyder. Lag litt knirkelyder av senga, og pust og pes. Det meste av dette kommer av seg selv, når du hører henne så godt. Smil bredt selv når hun smiler om morgenen... Bare si: Åh hei, har du sovet godt?🤗

Det var slik jeg og min venninne skapte det seksuelle vennskapet, vårt onanimønster ble avslørt på en fest. Hun innrømmet at hun onanerte mye for å vekke min intreresse i henne, men også fordi det var så sinnsykt pirrende  og deilig. Vi hadde aldri penetrerende sex, det ville ødelegge vennskapet så hun*.

Men det gikk litt utover skolen da, for vi skulket skolen for å onanere hverandre (mutual masturbation). Hun brukte å terge meg med lapdance, sugde og ronket meg hele tiden, og jeg hadde hodet mitt mere nedi skrevet hennes enn jeg så TV. Penetrerende sex er oppskrytt i forhold, og vi ble begge mestre på hvert vår felt... og vi har fremdeles et udødelig vennskap*❤️🤭

Høres ut som en fin måte å bli erklært en creep på og skremme bort jenta mer enn noe annet spesielt etter metoo.

Anonymkode: b6056...445

• Liker 19
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Vi begge er voksene ca 24-26. Vi bor i Studio leiligheter, vegg i vegg, jeg hører hun onanere hverdag. Jeg er singel og tenkte å kanskje vi kunne møtes og ha det litt gøy, hvordan går jeg frem for å se på om hun har lyst?

Anonymkoder lyver aldri.

• Liker 17
Skrevet

Ja, som du sier det er creepy. At du tenker den tanken. 

Jeg har hodepine daglig og bruker massasjegreie på batteri som durer og vibrerer i nakken, kan til og med stønne når jeg har ekstra vondt. Har også en antiage device som øker blodsirkulasjonen som også vibrerer og høres ut som vibrator men er jo bare en dermapen jeg bruker i ansiktet. Hadde vært jævlig creepy om naboen drev å så for seg at jeg lå der å onanerte. ENDA mer creepy om han på noen måte klarte å innbille seg at bare fordi jeg har et sexliv så skulle jeg ville inkludere HAN i det! 

Creeeeeeepy! 

Du må ikke finne på å spørre henne, seriøst. Og slutt å tenk så gris! 

Anonymkode: dc388...7d1

• Liker 23
Skrevet
Bamseklemmer skrev (7 timer siden):

Gni inn kukhodet med masse olivenolje, det vil gi masse hærlige smattelyder.

Minn meg på at jeg aldri takker ja til olivenolje når jeg er på besøk hos deg.

• Liker 14
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hvordan hører du det? Dårlig isolert eller? Når jeg onanerer så får jeg kraftige, deilige orgasmer, men klarer fint å klappe igjen så ikke andre hører meg. Kan være en smule overdrevent! Kvinne32

Anonymkode: a68a4...f51

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Minn meg på at jeg aldri takker ja til olivenolje når jeg er på besøk hos deg.

Han heller det neppe tilbake på flaska etterpå. 🙄 (Og det er da helt vanlig å bruke matoljer som glidemiddel, så da må du takke nei til mye hjemme hos meg...)

Til Ts, det der er bare creepy, det er ikke sikkert det er runkelyder en gang, og selv om det skulle være det indikerer de på ingen måte at hun vil inkludere deg på noe vis. Det holder å smalltalke helt normalt og se om dere finner tonen. 

Anonymkode: a7e91...7d1

• Liker 5
Skrevet

La henne være i fred. Det må da være lov å onanere, uten at folk skal tro man vil ha sex. 

• Liker 15
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Høres ut som en fin måte å bli erklært en creep på og skremme bort jenta mer enn noe annet spesielt etter metoo.

Anonymkode: b6056...445

Creep? ....vi har fremdeles et udødelig vennskap*❤️🤭 Du leser jo ikke hva jeg skrev😂

• Liker 2
Skrevet
Bamseklemmer skrev (14 timer siden):

Gni inn kukhodet med masse olivenolje 🤗

First price eller Eldorado?

• Liker 1
Skrevet

Er hun fin?

Anonymkode: 7d204...952

Skrevet

Ingen trenger å lage lyder når de onanerer, særlig ikke om man vet at noen befinner seg i naborommet. Så jeg vil tro hun vil at du skal høre det. Bank på døren hennes neste gang?

Anonymkode: 703d8...1f6

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Ingen trenger å lage lyder når de onanerer, særlig ikke om man vet at noen befinner seg i naborommet. Så jeg vil tro hun vil at du skal høre det. Bank på døren hennes neste gang?

Anonymkode: 703d8...1f6

Slutt 

Anonymkode: dc388...7d1

• Liker 5
Skrevet
stan skrev (På 24.11.2021 den 7.04):

Limerick eller små vers er det vanligste. 

AnonymBruker skrev (På 24.11.2021 den 7.12):

Eit stev eller to, hjå han Sylfest Strutle

Anonymkode: 0e0ec...860

😂😂😂

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...