Gå til innhold

Julegave til unger man ikke kjenner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe julegave til barna til mitt søskenbarn, det er ei jente på 10 og en gutt på 12 år

Problemet er at de siste årene har jeg ikke hatt så mye kontakt med de.. ikke fordi vi ikke ønsker eller har problemer eller noe sånn, men kun fordi vi bor forskjellige steder, og generelt er på forskjellige steder i livet

Vi kjøper likevel alltid julegaver til hverandre, men fordi jeg ikke er så delaktig i livene deres, aner jeg heller ikke hva jeg skal kjøpe i julegave til disse barna

Jeg vet ikke hvilke interesser de har osv..

Er det noen som kommer på gaver man kan kjøpe til noen i denne alderen, som ikke krever at man kjenner barna og deres interesser godt?

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet

Tegnesaker, spill? 

Skrevet

Ta en tur i lekebutikk, spør der. De er eksperter på hva som er kjekt/hipt/kuult/ bestselgere for tiden, for de forskjellige aldersgruppene. Det gjør jeg, og har alltid suksess med det, gavene har blitt meget godt mottatt av barna, ti og med ofte kommet med spørsmål hvor det er kjøpt i etterkant, da venninne / kamerat også vil ha lik :) 

Anonymkode: a6ce5...1df

Skrevet

Min 10-åring fikk malersett med lerret, akrylmaling maling, pallett og pensler. Det ble veldig godt tatt i mot. Trenger ikke bli så dyrt heller.

Anonymkode: d9626...393

Skrevet

Da spør du noen i slekta som kjenner barna.

Anonymkode: a5fdf...9a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...