AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #21 Skrevet 24. november 2021 Han bare "mindfucker" deg. Anonymkode: aaf94...3d2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #22 Skrevet 24. november 2021 Blondie65 skrev (21 minutter siden): "Kos deg. Gleder meg til å motta bildet. Det kommer jeg til å sende til din mor." Så bra at du har valgt å avslutte forholdet til denne avstumpede fyren. 😂👍 Anonymkode: 7f8fd...77c 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #23 Skrevet 24. november 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): 😂😂😂😂 Omg, sorry at jeg ler. Hahaha. Det er utrolig hva de finner på. Kunne nesten ønske at "min" narc hadde gjort slike ting tidlig for da hadde jeg virkelig løpt. Anonymkode: 3ad26...b4e Jeg var sammen med han i nesten 5 år. Anonymkode: f3b8e...8aa
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #24 Skrevet 24. november 2021 Ok. Måten de fungerer på er at de føler seg elsket når det blir drama og oppmerksomhet, det er det de vokste opp med. De tør/kan ikke validere dine følelser for de er redde for å bli avviste. En narsissist vil alltid benytte triangulering for å trigge en reaksjon hos deg. Det kan være alt fra naboer, kassedama på nærbutikken, venninner og ekser. Og husk dette: når de gjør dette mot deg så gjør de mest sannsynlig det samme mot en annen kvinne samtidig, DU misbrukes i triangelet for å trigge en reaksjon hos noen andre. Kommer det ingen reaksjon? Da høyner de innsatsen og poker deg helt til du klikker. Da føler de seg sett og elsket, selv om du har elsket mennesket betingelsesløst hele veien. Det tror de ikke på, du skal testes. Men du kan aldri vinne, for innerst inne "vet" de at du lyver (de tror ikke de kan bli elsket). Så de vil teste deg sønder og sammen med det resultatet at du enten bukker under for mishandlingen (da er det du som mangler ryggrad) eller så avviser du dem (og da har de fått bevist sin frykt). Velkommen til galehuset.... Jeg har levd med dette i flere år, jeg begynte å finne ut hva som lå bak atferden for 5-6 år siden. Har unngått treff og vil aldri legge han til på sosiale media etc. Jeg har stor kjærlighet for mannen på et veldig dypt nivå, men bra damer fortjener menn som behandler oss godt. Så hold deg unna, ts. Anonymkode: 3ad26...b4e 5
Lorieen Skrevet 24. november 2021 #25 Skrevet 24. november 2021 Du gjorde det slutt, du er kvitt han! Rop hurra, blokkér og slett ham overalt og klapp deg sjøl på skuldra for at du gjorde det riktige! 2
Lovis Fenja Skrevet 24. november 2021 #26 Skrevet 24. november 2021 Og der beviste han at han aldri har fortjent å være kjæresten din. Good riddance! Blokkér asap og lev livet som du ønsker, uten den klumpen om foten som dette fyren må ha vært. 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #27 Skrevet 24. november 2021 Hadde en kompis en tid tilbake som opplevde det samme. Og der var det ikke engang han som gjorde det slutt, men dama kasta han på dør og sa hun skulle erstatte han med et mannfolk som visste hvordan man knullet. Og terroriserte han i månedsvis med snap’er, sms’er o.l. Blandet seg inn i hans nye relasjoner gjorde hun også. Anonymkode: 17b3f...6c3 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #28 Skrevet 24. november 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ok. Måten de fungerer på er at de føler seg elsket når det blir drama og oppmerksomhet, det er det de vokste opp med. De tør/kan ikke validere dine følelser for de er redde for å bli avviste. En narsissist vil alltid benytte triangulering for å trigge en reaksjon hos deg. Det kan være alt fra naboer, kassedama på nærbutikken, venninner og ekser. Og husk dette: når de gjør dette mot deg så gjør de mest sannsynlig det samme mot en annen kvinne samtidig, DU misbrukes i triangelet for å trigge en reaksjon hos noen andre. Kommer det ingen reaksjon? Da høyner de innsatsen og poker deg helt til du klikker. Da føler de seg sett og elsket, selv om du har elsket mennesket betingelsesløst hele veien. Det tror de ikke på, du skal testes. Men du kan aldri vinne, for innerst inne "vet" de at du lyver (de tror ikke de kan bli elsket). Så de vil teste deg sønder og sammen med det resultatet at du enten bukker under for mishandlingen (da er det du som mangler ryggrad) eller så avviser du dem (og da har de fått bevist sin frykt). Velkommen til galehuset.... Jeg har levd med dette i flere år, jeg begynte å finne ut hva som lå bak atferden for 5-6 år siden. Har unngått treff og vil aldri legge han til på sosiale media etc. Jeg har stor kjærlighet for mannen på et veldig dypt nivå, men bra damer fortjener menn som behandler oss godt. Så hold deg unna, ts. Anonymkode: 3ad26...b4e Høres ut som min svigermor. Gir henne null oppmerksomhet og da blir alt verre, men orker ikke Anonymkode: f3b8e...8aa
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #29 Skrevet 24. november 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Høres ut som min svigermor. Gir henne null oppmerksomhet og da blir alt verre, men orker ikke Anonymkode: f3b8e...8aa Ville tenkt meg om to ganger før de genene fikk gå i arv. Anonymkode: 3ad26...b4e 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #30 Skrevet 24. november 2021 Og gjør deg uinteressant: buhu, stakkars meg - offermentalitet finner de kjedelig. Vær udelikat og ikke gjør deg flid for han på noe som helst måte. ALDRI send han bilder av deg selv. Blokker, kontakt må være på steinaldernivå (sms). Anonymkode: 3ad26...b4e
intexus40 Skrevet 24. november 2021 #31 Skrevet 24. november 2021 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Det er værst for den stakkars dama som blir tatt bilde av. Hvis han sender deg det, så ta vare på det og anmeld han. Anonymkode: ed1df...b8c Enten så kommer det ikke noe bildet fordi han brått finner ut at han ikke er så attraktiv som han trodde.. eller så er han vel kapabel til å enten ordne seg kjøpedame eller finner et bilde på nett som ser ekte ut.. rasshøl er ikke til å stole på. Blokker fyren, hev hodet og gå videre, Slike menn er ikke noe å samle på.
Hill83 Skrevet 24. november 2021 #32 Skrevet 24. november 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg er så knust. Det var jeg som gjorde det slutt. Er lei av måten han mishandlet meg på. Men følelser er fortsatt der så vanskelig å ikke bry meg. Han sier nå at han skal pule og sende meg bilde på en naken kropp, for så kan det være over og jeg kan blokkerere han. Jeg blir helt kvalm her jeg sitter. Gråter og har det ille. Hvordan kan noen være så råtten😭😭😭 Anonymkode: 059f7...9ea Er han 17 år ? 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #33 Skrevet 24. november 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg var sammen med han i nesten 5 år. Anonymkode: f3b8e...8aa 🤗🤗🤗 Anonymkode: 3ad26...b4e
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #34 Skrevet 24. november 2021 Forstår du er lei deg at forholdet ble som det ble og han behandler deg så stygt. Men ikke la han eller NOEN andre tråkke sånn på deg. TØRK tårene og kjenn litt på stolthet og sekvrespekt. Det er virkelig utrolig LITE sjarmerende sånn som dette. Jeg mener.. du gjør det slutt pga han har behandlet deg dårlig også fortsetter han sånn.. Er helt sikkert IKKE en mann du vil være sammen med. Anonymkode: 9aea0...33f
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #35 Skrevet 24. november 2021 Han skal ikke ha sex, han vil bare gjøre deg ustabil. Anonymkode: ed55b...545
Drizzt Skrevet 24. november 2021 #37 Skrevet 24. november 2021 Det er bare å motta bildet, sende til politiet og anmelde ham. Jeg tviler på at den uheldige kvinnen vil samtykke at hennes nakne bilder spres til andre. 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #38 Skrevet 24. november 2021 Er det bare at vi oftere hører om slike tullinger nå enn før, eller er det noe med samfunnet og oppdragelsen som gjør at vi har flere slike utskudd nå enn før? Jeg har passert 50, og i min ungdom og tidlig voksenfase så var det noen få ''utskudd'' man hørte om, det var ikke vanlig at verken jeg eller mine venninner opplevde slike folk. Det virker jo som det er veldig mange psykopater, narsissister og med andre personlighetsforstyrrelser der ute nå. Anonymkode: 7b439...cf4 4
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #39 Skrevet 24. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ville tenkt meg om to ganger før de genene fikk gå i arv. Anonymkode: 3ad26...b4e Jeg møtte henne etter første barnet kom til verden, men vi har ikke noe med henne å gjøre nå. Anonymkode: f3b8e...8aa
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #40 Skrevet 24. november 2021 Blokker han på alle mulige medier med en eneste gang, slik at han ikke får muligheten til å sende deg bilde. Dersom han er idiot nok til å sende deg bilde fra en annens telefon, så hadde jeg tatt vare på bildet, og gått rett til politiet med det. Tviler sterkt på at han syns det er så kult dersom hans idioti blander en venn av han opp i sånt rot. Anonymkode: 4c71a...34c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå