Gå til innhold

Vi gjorde det slutt i dag, han sier han skal ut å ha sex å gi meg bilde på det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så knust. Det var jeg som gjorde det slutt. Er lei av måten han mishandlet meg på. Men følelser er fortsatt der så vanskelig å ikke bry meg. 

Han sier nå at han skal pule og sende meg bilde på en naken kropp, for så kan det være over og jeg kan blokkerere han. Jeg blir helt kvalm her jeg sitter. Gråter og har det ille. 

Hvordan kan noen være så råtten😭😭😭

Anonymkode: 059f7...9ea

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du gjorde det slutt. Blokker han og gå videre.

Anonymkode: 862fc...cf3

• Liker 41
Skrevet

Bare blokker han nå da?

• Liker 26
Skrevet

Råttent gjort mot både deg og den eventuelle personen han har sex med. Som over : Blokker og ignorer.

Anonymkode: 66db9...9ff

• Liker 21
Skrevet

Han høres manipulativ og hevngjerrig ut - godt du kom deg ut av det forholdet! Du har tatt et smart valg🙏 Det at han skal sende bilde av en naken kropp viser jo bare hvor dårlig menneske han er! Ingen gjør sånt! Det er helt sykt og kvalmt å gjøre. Ingen normal, oppegående person gjør slikt!

Det er veldig forståelig at du har det vondt, det er aldri godt å ende et forhold - men det vil bli bedre💛 og du gjorde definitivt er godt valg. Blokker han og Ignorer. Fordi han høres ut som en som vil prøve å ta hevn ved å såre deg tilbake. Så ikke la han få den gleden.

Anonymkode: 86faa...3be

• Liker 15
Skrevet

Svar at du gleder deg til bildet. Ikke gi han gleden av å få vite han sårer deg.

Anonymkode: 2d581...e52

• Liker 11
Skrevet

Med sånne trusler ved brudd så tenker jeg bra jobba, du tok et riktig valg. Da slipper du noensinne å lure på om det var feil valg å gå. Det er da 100% riktig, sånn oppførsel er vel en stor grunn til at du har gitt opp. Og ingen grunn til å kjempe for heller, hvis dette er det eneste han kom på 

Anonymkode: 9a40d...ae4

• Liker 14
Skrevet

De fleste av oss vil før eller siden treffe på en psykopat i løpet av livet, dessverre. De som ikke gjør det er heldige. Reaksjonene i hjernen på dette/ignorering er helt like som når man blir SLÅTT. Han har sikkert fortalt hvor fæle menn som slår er... Vel, han ER en av dem. 

Anbefaler deg å følge clusterbmilkskake og narc_abuse_annonymous på tiktok, så får du kanskje mer innsikt i hvor fucked up den verdenen er. Med mindre de oppsøker hjelp har de ikke nubbsjans til å endre atferd. 

Anonymkode: 3ad26...b4e

• Liker 3
Skrevet

Jeg tenker du med det utsagnet fikk bekreftet hvor rett valget ditt om å gå var! Og du; du er lei deg for at drømmen du hadde om forholdet er over - ikke lei deg for at du lar akkurat denne mannen gå! Husk,det ❤ Du vil egentlig ikke ha det slik, du trenger bare litt tid til å fordøye på! Ta på pokerfjeset, ønsk han lykke til og blokker han straks👍

Anonymkode: 27c67...6b0

• Liker 9
Skrevet

Det er jo så dumt at det blir latterlig. Det som har hjulpet meg er at the abuser har gjort mye som jeg IKKE tenner på. Jo flere kvinner (til og med med 80 i IQ) jeg hører om jo lettere blir det for meg. Hvorfor skal bli sjalu pga en mann som er så turn-off? Jeg vet ikke om du fungerer på samme måte, men jeg håper du blokkerer han i alle kanaler. 

Aldri møt han igjen, om du må snakke på telefon så jatt med, noter den mønsteret i mishandlingen som fortsetter. Det får deg til å ikke glemme og ikke ville møte han igjen. 

• Liker 2
Skrevet

Det er værst for den stakkars dama som blir tatt bilde av. Hvis han sender deg det, så ta vare på det og anmeld han. 

Anonymkode: ed1df...b8c

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det er værst for den stakkars dama som blir tatt bilde av. Hvis han sender deg det, så ta vare på det og anmeld han. 

Selvfølgelig. Men det han gjør heter emosjonelt misbruk. 

Gjest Blondie65
Skrevet

"Kos deg. Gleder meg til å motta bildet. Det kommer jeg til å sende til din mor."

Så bra at du har valgt å avslutte forholdet til denne avstumpede fyren.

Skrevet

Slett og blokker. Høres ut som en kjip fyr. Ikke la han fortsette behandlingen av deg. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Selvfølgelig. Men det han gjør heter emosjonelt misbruk. 

Ja, men det er helt patetisk og barnslig og ts bør bare være glad for å være kvitt han. Hun tenker ikke klart akkurat nå, men det er jo ikke noe å ha det vondt over at han skal bruke en dame for å såre henn det betyr jo bare at han er desperat etter ts, besatt. Denne dama han skal knulle betyr null og niks for han og kommer aldri til å gjøre det heller. Ts burde egentlig bare syntes synd på han som er så desperat at han er villig til å gå så langt for å hevne seg på henne. 

Denne dama får jo gjennomgå fysisk missbruk. Og det er faktisk den dama det er mest synd på, og han fjorten som er så stakkarslig.. kommer til å komme langt her i livet. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg er så knust. Det var jeg som gjorde det slutt. Er lei av måten han mishandlet meg på. Men følelser er fortsatt der så vanskelig å ikke bry meg. 

Han sier nå at han skal pule og sende meg bilde på en naken kropp, for så kan det være over og jeg kan blokkerere han. Jeg blir helt kvalm her jeg sitter. Gråter og har det ille. 

Hvordan kan noen være så råtten😭😭😭

Anonymkode: 059f7...9ea

Eksen lå rundt før bruddet og 3 dager etter dro han rett til hun nye. Jeg var der en uke etter det igjen for å hente flere av mine ting. Han viste frem pikken sin fordi han var så stolt av at den hadde vært inni hun nye. 

Vær glad det er slutt du. For hver gang han gjør slikt så viser jo det at han ikke bryr seg om deg. 

Anonymkode: f3b8e...8aa

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, men det er helt patetisk og barnslig og ts bør bare være glad for å være kvitt han. Hun tenker ikke klart akkurat nå, men det er jo ikke noe å ha det vondt over at han skal bruke en dame for å såre henn det betyr jo bare at han er desperat etter ts, besatt. Denne dama han skal knulle betyr null og niks for han og kommer aldri til å gjøre det heller. Ts burde egentlig bare syntes synd på han som er så desperat at han er villig til å gå så langt for å hevne seg på henne. 

Denne dama får jo gjennomgå fysisk missbruk. Og det er faktisk den dama det er mest synd på, og han fjorten som er så stakkarslig.. kommer til å komme langt her i livet. 

Hvorfor tror du fysisk misbruk er verre enn psykisk misbruk? De som har opplevd begge sier at sistnevnte faktisk ofte er verre, det du kommer med her viser at du vet lite om temaet.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Eksen lå rundt før bruddet og 3 dager etter dro han rett til hun nye. Jeg var der en uke etter det igjen for å hente flere av mine ting. Han viste frem pikken sin fordi han var så stolt av at den hadde vært inni hun nye. 

Vær glad det er slutt du. For hver gang han gjør slikt så viser jo det at han ikke bryr seg om deg. 

😂😂😂😂 Omg, sorry at jeg ler. Hahaha. Det er utrolig hva de finner på. Kunne nesten ønske at "min" narc hadde gjort slike ting tidlig for da hadde jeg virkelig løpt. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor tror du fysisk misbruk er verre enn psykisk misbruk? De som har opplevd begge sier at sistnevnte faktisk ofte er verre, det du kommer med her viser at du vet lite om temaet.

Har jeg sagt det er værre ?? Jeg har opplevd begge deler selv. Jeg ble både grovt psykisk misbrukt og fysisk misbrukt. Både av foreldre og eks.  Men akkurat i denne saken her, ville jeg heller ha vært ts, enn den dama som kanskje får nakenbilder spredd rundt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han hørtes fryktelig enkel ut😳

Ts, var glad for at det er slutt med han, for en barnslig idiot. Bare blokker han på alle medier, så slipper du å ha noe med han å gjøre. 

Anonymkode: 30c51...f7b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...