AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #1 Skrevet 24. november 2021 Når du blir kåt av deg selv på en måte. Ikke under sex. Hvordan oppleves det for deg? Og kjønn? Menn, kjenner dere det presser på hvis dere ikke har fått tømt dere på en stund, noen dager, hvor lenge? Jeg som dame merker det prikker i underlivet, ved klitten. Hvis litt forplay med mannen da, blir jeg fort enda mer kåt og våt. Anonymkode: a2176...a69
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #2 Skrevet 24. november 2021 Flagget heises opp enkelt og greit Anonymkode: 6aed2...946
Bamseklemmer Skrevet 24. november 2021 #3 Skrevet 24. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Når du blir kåt av deg selv på en måte. Ikke under sex. Hvordan oppleves det for deg? Og kjønn? Menn, kjenner dere det presser på hvis dere ikke har fått tømt dere på en stund, noen dager, hvor lenge? Jeg som dame merker det prikker i underlivet, ved klitten. Hvis litt forplay med mannen da, blir jeg fort enda mer kåt og våt. Anonymkode: a2176...a69 Ereksjonen økes gjevnt i begynnelsen, så kjenner jeg det prikke i den, når huset glir over kukhode av seg selv. Da endrer den fra litt brun til dyp mørkerød farge, og det pipler noen dråper ut av røret. Med økende ereksjon kommer blodårene tydelig frem, kuken gjør rykninger i takt med pulsen. I et kaldt rom ryker det damp av den, fordi den er blitt glovarm av blodsirkulasjon. I denne tilstander renner det precum av den hele tiden, da er det også deiligst å ronke... da blir huden så myk og glatt. Til daglig kan jeg ha mellom 20-40 ereksjoner hver dag, ikke like sterke hver gang og ereksjonstiden er også variabel. Årsaken av disse ereksjonene kommer av knipeøvelser, noen ganger får jeg ereksjon ut av ingenting. Jeg tenner kjempelett, og kan få ganske hard ereksjon fra 0 til 10 sekunder. Jo den må tømmes, og det er viktig at den tømmes. Så jeg ronker ikke for å ronke, jeg ronker fordi jeg allerede er blitt kåt... M50
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #4 Skrevet 24. november 2021 Kjenner det kribler i underlivet, så begynner det å prikke i vagina, og jeg kjenner at jeg blir våt. Kriblingene strømmer ut over i kroppen . Niplene blir stive. Tenker bare på sex og klarer ikke å fokusere på noe annet før jeg får sex (eller må gøre jobben selv) 😅 Anonymkode: 850ca...daf 3
Gjest Paramount Skrevet 24. november 2021 #5 Skrevet 24. november 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvordan oppleves det for deg? Og kjønn? Menn, kjenner dere det presser på hvis dere ikke har fått tømt dere på en stund, noen dager, hvor lenge? Ballene blir hardere, kuken kjennes tykkere. Blir mer sensitiv, små tilfeldige berøringer gir lett ufrivillig respons. Det store hodet dveler litt lenger ved enkelte reklamer, blir skjerpet og får øye for små fine detaljer, blir oppstemt og positiv. Hvor lang tid det er siden siste betyr ikke såå mye, da er det viktigere hva som har skjedd siden sist.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #6 Skrevet 24. november 2021 Jeg kjenner et voldsomt sug inni skjeden, som gjør det vanskelig å sitte stille, og denne sugende og helt vanvittig deilig kriblende følelsen sprer seg ut fra skjeden min og liksom bølger gjennom kroppen min. Det eneste jeg kan tenke på da er sex. Det skjer mange ganger hver eneste dag og noen ganger er det sånn døgnet rundt i ukevis og månedsvis. Er egentlig desperat etter å få ro. Anonymkode: bc20e...21c 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #7 Skrevet 26. november 2021 Bamseklemmer skrev (På 24.11.2021 den 3.01): Ereksjonen økes gjevnt i begynnelsen, så kjenner jeg det prikke i den, når huset glir over kukhode av seg selv. Da endrer den fra litt brun til dyp mørkerød farge, og det pipler noen dråper ut av røret. Med økende ereksjon kommer blodårene tydelig frem, kuken gjør rykninger i takt med pulsen. I et kaldt rom ryker det damp av den, fordi den er blitt glovarm av blodsirkulasjon. I denne tilstander renner det precum av den hele tiden, da er det også deiligst å ronke... da blir huden så myk og glatt. Til daglig kan jeg ha mellom 20-40 ereksjoner hver dag, ikke like sterke hver gang og ereksjonstiden er også variabel. Årsaken av disse ereksjonene kommer av knipeøvelser, noen ganger får jeg ereksjon ut av ingenting. Jeg tenner kjempelett, og kan få ganske hard ereksjon fra 0 til 10 sekunder. Jo den må tømmes, og det er viktig at den tømmes. Så jeg ronker ikke for å ronke, jeg ronker fordi jeg allerede er blitt kåt... M50 Leser du selv hva du skriver? Ingen damer som biter på det der. Så du forblir upult 1-2 år til. Det heter forresten runke Anonymkode: 2f770...799 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #8 Skrevet 26. november 2021 Jeg er dame. Aldri kjent noe sug inni skjeden som jeg ser noen skriver. Men for meg dunker det mellom bena, jeg klarer nesten ikke tenke på noe annet og fantasiene løper løpsk. Litt desperat følelse faktisk. Anonymkode: fcfe6...a7f 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #10 Skrevet 26. november 2021 Når jeg lurer på hvordan den kjedelige smånerdete sjenerte nabofyren ser ut uten skjorta på, med hendene mine over hele seg. Anonymkode: 98fd2...e30 1
sicario Skrevet 26. november 2021 #11 Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (På 24.11.2021 den 1.06): Menn, kjenner dere det presser på hvis dere ikke har fått tømt dere på en stund, Anonymkode: a2176...a69 Nei 😂.. Er ikke sånn at pungen fylles opp 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #12 Skrevet 26. november 2021 Pusten går dypere, konsentrasjonen går opp. Sansene skjerpes, øynene, ørene sender elektriske impulser raskere og hjernen tolker, forkaster og vurderer signalene. Luktesansen siler ut og sender impulser til olfaktorisk område i hjerne for bearbeiding. Alt dreier seg om å oppfatte en mulig seksuell partner. Anonymkode: 8c5db...b6a
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #13 Skrevet 27. november 2021 Ereksjon, ikke full men man merker at det er bul i buksa, spesielt i joggebukse. Og at den raskt blir stivere ved bare minimal berøring. Anonymkode: e1066...b57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå