AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #1 Del Skrevet 23. november 2021 Heisann, har vært plaget med hjertebank og ekstraslag ei god stund nå og først for en uke siden viste blodprøver at ferritininverdier ( jernlager)ligger på 30 noe som er innenfor normalen som ligger mellom 20-120 , tror jeg. Men jeg synes det er lurt å ta jerntilskudd da dette ser ut til å være lave verdier. Noen som har erfaring med dette? Anonymkode: 70d7e...d0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #2 Del Skrevet 24. november 2021 Dette lurer jeg også på. Får ikke opp ferritinnivået mitt. Det ligger på rundt 30 og har gjort det i årevis. Sliter med hjertebank/uregelmessig slag, men siden verdiene er innenfor normalverdien sier legen det går fint. Anonymkode: f320e...6e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #3 Del Skrevet 25. november 2021 Det er nok ambisiøst å forvente et høyere ferritinnivå enn dette som menstruerende kvinne. Jeg har målt det hver gang jeg er hos legen, for tidligere lå jeg på rundt 5. Da hadde jeg symptomer. Med tilskudd så er jeg aldri høyere enn 25, og det er helt fint i følge legen min. Merker ingen symptomer med 25. Løp halvmaraton i høst, og er frisk og rask. Anonymkode: da14d...8c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå