Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og typen har et avstandsforhold, og vi har nå vært sammen i 2 år. Han er en veldig enkel fyr. Han har ikke snapchat og er ikke veldig aktiv på sosiale medier generelt. I det siste så har han derimot blitt mer aktiv på instagram. Han har ikke hatt profilbilde av seg selv før nå, blant annet. I tillegg så har han stort sett brukt denne kontoen for inspirasjon, og jeg har flere ganger tenkt for meg selv hvor takknemlig jeg er for at jeg slipper å kjenne på usikkerheten som mange andre kjenner på - når eksempelvis typen følger modeller og vakre kvinner. Han følger med andre ord veldig få mennesker. 

I frykt for å høres ekstrem ut så har han begynt å følge en ny dame. Hun følger også han tilbake. Jeg har bemerket meg dette fordi han alltid har snakka mye om at han kun har de aller nærmeste av familie og venner, samt inspirasjonskontoer på instagram. Dette snakket han om veldig tidlig i vårt forhold, og han sa at han var glad for at jeg ikke var særlig aktiv selv - da det ofte kan skape konflikter. Derfor så har jeg av nysgjerrighet sjekket hvem han følger, og alle damene han følger har vært damer jeg har møtt/vet hvem er. Denne nye dama har jeg aldri engang hørt om, noe jeg syns er veldig merkelig når han sier at han kun følger sine nærmeste. I tillegg så bor hun ikke engang i Norge, så jeg kjente med en gang at det skapte en uro i meg. 

Jeg har ikke lyst til å si noe, nettopp fordi at han ikke har gjort noe galt.. og jeg føler meg ordentlig teit som har bemerket det. Men - jeg kjenner at jeg har en veldig kjip magefølelse som jeg sliter med å finne ut av/bli kvitt. 

Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: e5a0f...176

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo bare å spørre, ikke noe galt eller flaut i det. Bedre å spørre nå enn at det bygger seg opp masse usikkerhet og sinne pga en mulig misforståelse 

• Liker 4
Skrevet

Jeg ville spurt tidlig istedet for å la det utvikle seg.

Si det som det er - at du rett og slett dumper innom instaen hans iblant og la merke til at han har en ny følger og hvem dette er.

• Liker 2
Skrevet

Veldig stalker-aktig og usexy å skulle ha kontroll på hvem kjæresten (eller folk i det hele tatt) følger på Instagram eller sosiale medier. Rødt flagg for min del. 

Anonymkode: 3ad40...938

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...