Gå til innhold

Hva betyr grå sirkel med hvit inni (sendt) på messenger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Melding står som sendt. En grå sirkel med hvitt inni og ✔️ 
Skal det ikke stå levert med en gang melding blir sendt?

Hvis personen har blokket meg, er det vel ikke mulig å søke opp navn og å gå inn på messenger? 

Anonymkode: 5f3d9...cd4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ofte sånn hos meg hvis jeg sender til noen som ikke er kobla til nett. 

• Liker 2
Skrevet

Ofte hvis den andre ikke er pålogget nett ja. Men samtidig opplevd det flere ganger med noen som svarer på eks snap,men ikke får levert til. Da antar jeg de er logget ut av messenger/Facebook, evt at du er satt på ignorer til de finner det for godt å lese meldingen.

Anonymkode: babd0...9b6

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ofte hvis den andre ikke er pålogget nett ja. Men samtidig opplevd det flere ganger med noen som svarer på eks snap,men ikke får levert til. Da antar jeg de er logget ut av messenger/Facebook, evt at du er satt på ignorer til de finner det for godt å lese meldingen.

Anonymkode: babd0...9b6

Hva vil det si? At de har sett melding men ikke vil lese? 
Jeg er uansett ikke blokkert? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Man kan mute Messenger, enten hele appen eller enkelte samtaler, slik at man ikke mottar varsler. Antar det er det som ble ment her.

Skrevet

Det kan godt hende du er blokkert, den sirkelen betyr bare at meldinga er sendt fra din side, men at de ikke er kobla til nett/ikke har åpnet Messenger-appen. 

Anonymkode: e83d9...1a1

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det kan godt hende du er blokkert, den sirkelen betyr bare at meldinga er sendt fra din side, men at de ikke er kobla til nett/ikke har åpnet Messenger-appen. 

Anonymkode: e83d9...1a1

Hvis blokkert er det vel ikke mulig å søke opp navn eller gå inn på messenger, eller klare å skrive melding der? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Det betyr at de ikke har vært på facebook /hatt nett på enda og fått notification fra messenger om at noen har sendt melding. 

Når den er grå betyr det sendt, når den er blå betyr det mottatt og når den er blå og hvit betyr det åpnet og lest 

Når du er blokkert går det ikke an å sende melding 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...