AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #1 Skrevet 23. november 2021 Melding står som sendt. En grå sirkel med hvitt inni og ✔️ Skal det ikke stå levert med en gang melding blir sendt? Hvis personen har blokket meg, er det vel ikke mulig å søke opp navn og å gå inn på messenger? Anonymkode: 5f3d9...cd4
Elysion Skrevet 23. november 2021 #2 Skrevet 23. november 2021 Er ofte sånn hos meg hvis jeg sender til noen som ikke er kobla til nett. 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #3 Skrevet 23. november 2021 Ofte hvis den andre ikke er pålogget nett ja. Men samtidig opplevd det flere ganger med noen som svarer på eks snap,men ikke får levert til. Da antar jeg de er logget ut av messenger/Facebook, evt at du er satt på ignorer til de finner det for godt å lese meldingen. Anonymkode: babd0...9b6
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #4 Skrevet 23. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ofte hvis den andre ikke er pålogget nett ja. Men samtidig opplevd det flere ganger med noen som svarer på eks snap,men ikke får levert til. Da antar jeg de er logget ut av messenger/Facebook, evt at du er satt på ignorer til de finner det for godt å lese meldingen. Anonymkode: babd0...9b6 Hva vil det si? At de har sett melding men ikke vil lese? Jeg er uansett ikke blokkert? Anonymkode: 5f3d9...cd4
Elysion Skrevet 23. november 2021 #5 Skrevet 23. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva vil det si? At de har sett melding men ikke vil lese? Jeg er uansett ikke blokkert? Anonymkode: 5f3d9...cd4 Man kan mute Messenger, enten hele appen eller enkelte samtaler, slik at man ikke mottar varsler. Antar det er det som ble ment her.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #6 Skrevet 23. november 2021 Det kan godt hende du er blokkert, den sirkelen betyr bare at meldinga er sendt fra din side, men at de ikke er kobla til nett/ikke har åpnet Messenger-appen. Anonymkode: e83d9...1a1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #7 Skrevet 23. november 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det kan godt hende du er blokkert, den sirkelen betyr bare at meldinga er sendt fra din side, men at de ikke er kobla til nett/ikke har åpnet Messenger-appen. Anonymkode: e83d9...1a1 Hvis blokkert er det vel ikke mulig å søke opp navn eller gå inn på messenger, eller klare å skrive melding der? Anonymkode: 5f3d9...cd4
Kaur Skrevet 23. november 2021 #8 Skrevet 23. november 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hva vil det si? At de har sett melding men ikke vil lese? Jeg er uansett ikke blokkert? Anonymkode: 5f3d9...cd4 Det betyr at de ikke har vært på facebook /hatt nett på enda og fått notification fra messenger om at noen har sendt melding. Når den er grå betyr det sendt, når den er blå betyr det mottatt og når den er blå og hvit betyr det åpnet og lest Når du er blokkert går det ikke an å sende melding
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå