Gå til innhold

en som antageligvis liker meg har gitt meg en ganske dyr gave

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er en fyr som jeg ser ofte i jobb sammenheng, kjenner han ikke, vet ikke hva han heter men han viser intresse og har gjort det i nesten 1 år nå. ut av det blå fikk jeg en gave fra han verdt 63 000, sjekka det på nettet. spørsmålet her er: hvorfor ga han meg så dyr gave?, hva vil han? burde jeg prate med han? ligge med han? jeg har tross alt ligget med fremmede for mye mindre på utesteder. får dårlig samvittighet av en som virker som han liker meg og gjordet så lenge ikke får en sjans til å prate med meg, hva synes dere?

Anonymkode: aa983...70c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva var gaven, liker du ham og i hvilken anledning fikk du gaven? 

Anonymkode: 4e6e5...459

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva var gaven, liker du ham og i hvilken anledning fikk du gaven? 

Anonymkode: 4e6e5...459

kan ikke si at jeg liker han, han er ikke helt min type,men han vekker samtidig intresse, gaven var iphone 13 pro max og en macbook air sammen med apple headphones de store altså 😮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AllahBallah skrev (4 minutter siden):

Tenker du bør ligge med ham i en måneds tid :) Etter det kan du anse deg som gjeldsfri!

hahahaha

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

gaven var iphone 13 pro max og en macbook air sammen med apple headphones de store altså 😮

Tyvegods?

Anonymkode: cf19b...ff4

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tyvegods?

Anonymkode: cf19b...ff4

hæææ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke ligge med han hvis du ikke vil. Han kan ikke bestikke deg. Helt ærlig om du ikke liker han så hadde jeg gitt tilbake gavene og sagt at det ble feil å ta det i mot fordi du gjengjelder ikke følelsene hans. 

Eller hvis han er en litt tøff type er det sikkert stjelt. Gi det tilbake uansett eller gjør det hvertfall klart for han at du ikke er interessert 

Du skal ikke ligge med han fordi han gir deg gaver! 

Anonymkode: fa2f7...e24

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et stort, rødt flagg. Det er en person du ikke engang vet navnet til. Han har prøvd et helt år og gir deg gave som er altfor dyrt. Han virker psykisk ustabil, så vanskelig å vite hva han vil men slike mennesker hadde jeg vært redd! 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mona123 skrev (7 minutter siden):

Dette er et stort, rødt flagg. Det er en person du ikke engang vet navnet til. Han har prøvd et helt år og gir deg gave som er altfor dyrt. Han virker psykisk ustabil, så vanskelig å vite hva han vil men slike mennesker hadde jeg vært redd! 

Ja, dette høres veldig skummelt ut egentlig. Hadde ikke turt å tatt imot gaven, og iallfall levert den tilbake når jeg hadde sett hva det var. Grunnet samvittigheten først og fremst, men han kan også leve i sin egen fantasiverden, og det at ts beholder gaven kan for han bety at de faktisk er sammen nå. 

Anonymkode: fe2ab...01a

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Du skal ikke ligge med han hvis du ikke vil. Han kan ikke bestikke deg. Helt ærlig om du ikke liker han så hadde jeg gitt tilbake gavene og sagt at det ble feil å ta det i mot fordi du gjengjelder ikke følelsene hans. 

Eller hvis han er en litt tøff type er det sikkert stjelt. Gi det tilbake uansett eller gjør det hvertfall klart for han at du ikke er interessert 

Du skal ikke ligge med han fordi han gir deg gaver! 

Anonymkode: fa2f7...e24

han har aldri bedt om det da, jeg har jo ligget med menn jeg angret jeg lå med, men det er ikke det som er greia, greia er bare at han gjør så mye for å prate med meg, men jeg er bare tørr, det er ikke at jeg ikke har lyst å prate med han, vet ikke hva som er greia haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket seriellnummeret på telefonen og maskinen og hør med Apple eller politiet om de er registert stjålet. Ellers hadde jeg definitivt ikke tatt imot gavene. Det er mildt sagt creepy

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meadow skrev (9 minutter siden):

Litt spesielt å ta i mot en så dyr gave fra en du ikke vet hva heter engang. Hvorfor? 

følte det blir slemt å ikke ta den imot, vil ikke såre han, visste ikke hva som var i gaven, den var innpakket. trodde alldri det skulle være noe så dyrt

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

følte det blir slemt å ikke ta den imot, vil ikke såre han, visste ikke hva som var i gaven, den var innpakket. trodde alldri det skulle være noe så dyrt

Da må du gå til han, gi gaven tilbake og si du kan ikke ta i mot dette, det er alt for mye. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, gave i jobbsammenheng. Kan det være forsøk på bestikkelse av noe slag? Staten, kommuner og mange bedrifter har regler på hvor dyre gaver som er lovlig å motta i jobbsammenheng. Tror grensen går ved 200-300 kroner. Varsle sjefen så har du ryggen fri.

Anonymkode: d0e9f...747

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

gaven var iphone 13 pro max og en macbook air sammen med apple headphones de store altså 😮

Sikkert full av spyware han vil plante for å spionere og stjele fra bedriften din. Hva jobber du med?

Anonymkode: d0e9f...747

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke tatt med meg de gavene der hjem. Er sikkert gps og sporingssytemer i alle delene og han kan sikkert se alt du søker på osv. Han er nok en stalker. 

Anonymkode: 24d7b...5dc

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...