Gå til innhold

Jeg bruker bakepulver....

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å skrubbe ansiktet..! 

Jeg vet jeg sikkert får mye støy her nå, men helt ærlig så funker det for meg.. 

Jeg blander litt bakepulver med vann, rører godt rundt, fordeler blandingen i ansiktet, og ler det virke i ca 10 min, før jeg vasker/skrubber det vekk. Jeg får da en litt sviende følelse, og etterpå smører jeg godt på med dr greve handkrem i ansiktet! 

Jeg har hørt man aldri skal bruke bakepulver i hudpleie, og at man skal kum smøre m type "spesialkremmer" i ansiktet, men helt ÆRLIG: ETter jeg begynte å gjøre dette (i ca 1 år) så har huden min vært fin, jevn, lite urenheter, og "skinnende"! 

Før hadde jeg ukentlige kviser, og jeg skammet meg.. Selv om det kun var snakk om 2-3 om gangen.. 

Jeg er snart 40 år, og ser iallefall 10-15 år yngre ut (dette får jeg ofte høre fra fremmede). Uten å noen gang ha brukt noe kompliserte hudprodukter! 

Til sammenligning har jeg en jevngammel "venninne" som kjøper og reklamerer for forever living produkter, og som man virkelig ikke ser noen effekt ut av.. (huff nå var jeg stygg.. Undskyld men jeg er ærlig nå..) 

Så, kan noen fortelle meg hvorfor jeg bør slutte med dette - når jeg faktisk føler dette gir gode resultater? 

Innlegget er ikke ment for å skryte, (selv om det kanskje kan virke slikt), men mer som et undrende spørsmål.. 

Anonymkode: 3709d...b77

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det et engelsk tips om å bruke baking soda? For det er egentlig natron! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...