AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #1 Skrevet 23. november 2021 Får inntrykk av at det er flere som har denne fetisjen, men jeg har plutselig begynt å drømme om sex hvor vi later som om partner voldtar meg. At jeg skriker og roper nei mens vi holder på. Er jeg syk i hodet? 😬 Anonymkode: b2d2a...ba1 1
SlemUlv Skrevet 23. november 2021 #2 Skrevet 23. november 2021 Nei, du er ikke syk i hode. Men husk å ha et stoppord, et ord du gjerne ikke bruker som betyr nei 😊 6
TinaChristina Skrevet 23. november 2021 #3 Skrevet 23. november 2021 Jeg tror dette er en ganske vanlig fantasi. Men viktig å få med at det ikke betyr at man ønsker å bli voldtatt på ekte. 23
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #4 Skrevet 23. november 2021 Same! Min største fetisj. Bli tatt mot min vilje hardt og brutalt, gjerne med flere. MEN det betyr ikke at jeg vil bli voldtatt, er bare en fantasi Anonymkode: 9e3a2...dd9 6
TheHairyToothfairy Skrevet 23. november 2021 #5 Skrevet 23. november 2021 nå skal jeg faktisk svare litt seriøst i en sånn tråd, verden står ikke til påske. jeg ble litt skremt de første gangene jeg begynte å få høre at den jeg var med fantaserte om slikt, var relativt ung og langt mindre erfaren enn jeg likte innrømme. men siden har jeg erfart at det ikke er et uvanlig fantasiscenarie i det hele tatt. jeg har siden vært med på rollespillet, og det krever en liten del forberedelser. for det første, ikke gjør det med noen du ikke kjenner og ikke stoler på. det kan hende at det ikke er det du ønsker når det hele er i gang, det finnes ingenting galt i å skifte mening - og det bør du være klar over at den andre er i stand til å akseptere. og snakke om. for det andre, ikke sett deg selv i en posisjon hvor du faktisk skal bevise noe etterpå, og ikke kan. du skjønner hva jeg mener. for det tredje, en sånn situasjon er ikke tøm og røm. selv om det er avtalt lek, så kan det vekke følelser hos en eller begge parter. ta tid etterpå til å prate om følelsene og opplevelsen. her skal det heller ikke være noe tabu, har man kommet så langt at man gjennomfører denne rolleleken så kan man også prate. ganske enkelt. prat også FØR dere gjør det, det er ikke ødeleggende for opplevelsen om man snakker om hva man ønsker oppleve etc. tvert imot er det ganske lurt. og så til sist da, det er ikke noe galt i fantasien om det, selv om noen finner det utenkelig. det er ikke sånn at man er tilhenger av voldtekt bare fordi man liker et rollespill om noe. jeg kan ikke stresse det poenget nok. så må du også tåle at partneren din ikke er game for slikt. det gjelder begge veier. 11
Gorgonzola Skrevet 23. november 2021 #6 Skrevet 23. november 2021 Vel, altså greia er vel at mange kvinner simpelthen elsker fantasien om "fuck me like you hate me" men ikke alle tør realisere den i virkeligheten. Dermed ender mange i vanilje forhold slik alle PK'ere mener vi skal leve helt til hun ikke gidder mer...... 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #7 Skrevet 24. november 2021 Gorgonzola skrev (2 timer siden): Vel, altså greia er vel at mange kvinner simpelthen elsker fantasien om "fuck me like you hate me" men ikke alle tør realisere den i virkeligheten. Dermed ender mange i vanilje forhold slik alle PK'ere mener vi skal leve helt til hun ikke gidder mer...... Pk? Anonymkode: 30b17...bb7
Hannah80 Skrevet 24. november 2021 #8 Skrevet 24. november 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Pk? Anonymkode: 30b17...bb7 https://no.wikipedia.org/wiki/Politisk_korrekthet
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #9 Skrevet 24. november 2021 Hannah80 skrev (Akkurat nå): https://no.wikipedia.org/wiki/Politisk_korrekthet Ah, så mange forkortelser nå til dags 🤨 Anonymkode: 30b17...bb7 2
Hannah80 Skrevet 24. november 2021 #10 Skrevet 24. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ah, så mange forkortelser nå til dags 🤨 Anonymkode: 30b17...bb7 Hehe, her er det bare å henge med i svingene😛😁 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #11 Skrevet 24. november 2021 Nei, sånn fantasi har jeg hatt så lenge jeg kan huske og vet at det er veldig vanlig.. jeg har en annen greie jeg lurer på om er vanlig 🥴 når jeg skal onanere så fantaserer jeg ofte om at jeg er en veldig ung jente, sånn 13-14-15 (ikke yngere) , som blir tatt av en gymlærer, lege, stefar, et eller annet med stor pikk og at jeg er veldig trang. Ingen av disse personene er ekte, eller noen jeg har sett I virkeligheten og jeg er ihvertfall ikke pedo! Jeg tenner jo ikke på ekte unge folk, men jeg tenner på tanken av at JEG er det og blir tatt av en voksen da, gjerne mot min vilje. Jeg vet ikke om min fantasi er normal eller ikke jeg, men tror ikke jeg har hørt om noen andre som har det, men har hørt mange med den voldtektsfetisjen, som jeg også har uten at jeg hadde tent på det om det hadde skjedd på ekte. Anonymkode: 36a74...39e 5
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #12 Skrevet 24. november 2021 Ja. Like syk som resten av oss. Anonymkode: cdb69...1fe
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #13 Skrevet 24. november 2021 Venninna mi tenner på denne fantasien men hadde aldri ønsket det i virkeligheten. Hadde nok ødelagt henne. Så det er kun fantasi Anonymkode: b439c...332 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #14 Skrevet 24. november 2021 Det er jo så stor forskjell på fantasi og virkelighet der.. Man fantaserer om en maskulin, tøff og litt brutal fyr som ender opp med tilfredsstillelse hos begge. Realiteten er jo ofte en ekkel, ond fyr som tar, men ikke gir noe tilbake. Anonymkode: 0af5a...869 5
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #15 Skrevet 24. november 2021 Jeg hadde denne fantasien i tidlig voksen alder. Var ganske skada etter et overgrep i barndommen. Slike fantasier var ikke behagelige, og det var ikke det samme som å ønske å bli dominert. Det var plagsomt. Anonymkode: 4b2ca...f9d 3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #16 Skrevet 24. november 2021 Voldtektsfantasi er vel en av de vanligste sexfantasiene kvinner har. Det er helt normalt og har selvfølgelig ingenting med virkeligheten å gjøre. Tvert imot tenner man jo på det nettopp fordi man vet at det ikke er virkelig. Anonymkode: fbfb8...a42 4
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #17 Skrevet 24. november 2021 Det er jo en veldig digg fantasi! Tanken på at en fremmed tar seg tilrette, gjerne hardt og rått setter fart på adrenalinet. Det blandet med kåthet er et skikkelig kick som gjør sexen og orgasmen veldig heftig. Ikke noe rart om de to følelsene blandes sammen i en fantasi 😃 Alt i orden å prøve under trygge og godt avklarte forhold med noen man stoler på. Stoppord og kos/prat etterpå må være obligatorisk, man kødder ikke med så sterke følelser altså. Anonymkode: 2e174...b9e
Gjest Paramount Skrevet 24. november 2021 #18 Skrevet 24. november 2021 Kvinner tenner på sterkt begjær, at noen er besatt av henne fysisk, og de tenner på å bli utsatt for makt. Begge komponentene finnes i voldtekt. Alt det andre som hører med er frastøtende nok. I fantasien sorteres dette ut. Ikke i virkeligheten.
Master1 Skrevet 24. november 2021 #19 Skrevet 24. november 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Får inntrykk av at det er flere som har denne fetisjen, men jeg har plutselig begynt å drømme om sex hvor vi later som om partner voldtar meg. At jeg skriker og roper nei mens vi holder på. Er jeg syk i hodet? 😬 Anonymkode: b2d2a...ba1 Det er nok en høyst vanlig fantasi.ganske mange som har den.har oppigjenom årene hatt gleden av å utføre playrape flere ganger der vi sammen har laget spillet å satt opp noen få grenser.....utrolig spennende. Men husk stoppord... Det er alltid greit i slike situasjoner. M@ster
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #20 Skrevet 24. november 2021 Ikke normalt i mitt hode. Hadde ei jeg holdt på med som skrev at hun håpet jeg skulle voldta henne neste gang vi skulle treffes. Slett meldingen og blokkerte henne øyeblikkelig. Var så ute av det, at det var like før jeg kastet hele mobilen fordi jeg følte meg så uvel av meldingen... Anonymkode: 85435...4c8 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå