Novalie Skrevet 23. november 2021 #1 Skrevet 23. november 2021 Hvordan kan jeg bli en bra nok person? Jeg ønsker å være en person som folk liker. Men jeg får det ikke helt til uansett hvor mye jeg prøver. Jeg er bare en person som folk ikke liker. Finnes det noen personlighet endring kurs?
Silla123 Skrevet 23. november 2021 #3 Skrevet 23. november 2021 Er du sikker på at du er problemet og ikke andre folk? Eventuelt at du ser et problem som ikke er der? Du har helt sikkert positive sider med deg selv, synd å skulle forandre hvem du er for noen andre. Kan du utdype mer?
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #4 Skrevet 23. november 2021 Det er noen folk som bare har en utrolig tiltrekkende personlighet og utstråling. Jeg er ikke sånn. Har hatt noen venner som er sånn men de har alltid så mange venner å ta av at jeg orker ikke konkurrere, løpe etter dem, streve for å holde kontakten. Så jeg tar heller vare på de vennene som er mer som meg. Som jeg er på bølgelengde med, som tar like mye initiativ og som husker på meg slik jeg husker på dem. Og det er nok for meg! Jeg vil heller ha en håndfull gode venner hvor vennskapet er likeverdig enn 40 hvor det er ujevn innsats. Anonymkode: d9814...d42 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #5 Skrevet 23. november 2021 Bra nok for hvem? Jobb med å være bra nok for deg selv - vær glad i deg selv - og vær åpen og positiv til andre mennesker - det holder i massevis! Anonymkode: fe9de...cd4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå