Gå til innhold

Burde jeg sende henne dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har datet en jente i et par måneder nå, men hun bor i en annen by (litt over en time unna), og hun driver å jobber overtid hver helg nå. Det er frustrerende for meg, fordi når vi møtes virker hun veldig interessert, men så er det jo nesten umulig for meg å treffe henne, og jeg går lei av å være personen som må prøve å jobbe rundt hennes timeplan hele tiden.

Uansett, driver litt med musikk på fritiden, som hun vet. Er det totalt upassende å sende henne denne låten som jeg skrev nå, eller kan det ha en positiv effekt?

https://vocaroo.com/1in2PFWPhojQ

Anonymkode: 53ba4...2b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig ville det ikke falt i smaak hos meg. Jeg hadde nok følt meg mer presset kanskje. Nu kjenner jeg ikke henne, men kanskje hun må jobbe overtid for å få ting til å gå rundt?

Anonymkode: 882c4...7ba

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Personlig ville det ikke falt i smaak hos meg. Jeg hadde nok følt meg mer presset kanskje. Nu kjenner jeg ikke henne, men kanskje hun må jobbe overtid for å få ting til å gå rundt?

Anonymkode: 882c4...7ba

Er egentlig humoristisk ment, men litt sannhet i det da, såklart 😛 men skjønner at det kan virke creepy.

Skrevet

Njæ… jeg skjønte ikke humoren i alle fall, så det hadde blitt veldig kleint om jeg fikk noe slikt. 

Anonymkode: c6d56...d4d

• Liker 3
Skrevet

Flytt nærmere da? eller betal regningene hennes så hun har tid til å møte deg. 

Trykker ikke på sånne linker, sorry. 

Anonymkode: 1f3d3...f27

• Liker 1
Skrevet

Post det her, klikker ikke på sketchy linker som sender deg IPen min 

Anonymkode: 10b0d...18d

• Liker 2
Gjest supernova_87
Skrevet

Det hadde ikke hatt positiv effekt på meg i alle fall. Jeg hadde syntes det var kleint, både teksten, og kvaliteten på sangen din. Og hva ønsker du å oppnå? 

Kjenner meg igjen i denne jenta. Er inne i en veldig hektisk periode, som varer til nyåret. Drev litt med dating, men innså at jeg hadde det for travelt, og avsluttet det. Men dersom en jeg prøvde å få det til med hadde sendt en slik sang hadde det luktet passivaggresjon, og skremt meg langt vekk. 

Hva med å heller si det til henne da? Er jo ikke verre enn det. "Jeg synes det går for lang tid mellom hver gang vi møtes, og synes det er vanskelig å bygge opp en relasjon på denne måten. Er det sånn du ser for deg at det skal være fremover, eller er det særlig nå neste måneden det skal være sånn?". Noen mennesker har ikke tid til å bygge et forhold, og da vet du jo at det ikke passer for deg. Det handler ikke nødvendigvis om at hun ikke er interessert, men at livet faktisk av og til er sånn. 

Skrevet
Rainstorm skrev (10 timer siden):

Det hadde ikke hatt positiv effekt på meg i alle fall. Jeg hadde syntes det var kleint, både teksten, og kvaliteten på sangen din. Og hva ønsker du å oppnå? 

Kjenner meg igjen i denne jenta. Er inne i en veldig hektisk periode, som varer til nyåret. Drev litt med dating, men innså at jeg hadde det for travelt, og avsluttet det. Men dersom en jeg prøvde å få det til med hadde sendt en slik sang hadde det luktet passivaggresjon, og skremt meg langt vekk. 

Hva med å heller si det til henne da? Er jo ikke verre enn det. "Jeg synes det går for lang tid mellom hver gang vi møtes, og synes det er vanskelig å bygge opp en relasjon på denne måten. Er det sånn du ser for deg at det skal være fremover, eller er det særlig nå neste måneden det skal være sånn?". Noen mennesker har ikke tid til å bygge et forhold, og da vet du jo at det ikke passer for deg. Det handler ikke nødvendigvis om at hun ikke er interessert, men at livet faktisk av og til er sånn. 

Enig i denne. Spør. Vær ærlig om at du gjerne vil treffe henne mer for å bli kjent, og hør hva hun tenker. Som Rainstorm også skriver så er det mange som har det travelt på denne tida av året. Har droppet dating til over nyttår selv, for jeg har rett og slett ikke tid til å treffes ofte nok til at det er mulig å bygge opp noe nå.

Anonymkode: 53472...7f0

• Liker 3
Skrevet

Do not do it, i repeat do not do it. 

Jeg er kvinne og hadde aldri møtt deg igjen om jeg mottok noe sånt.  Bare len deg tilbake og la hun nå ta kontakt når det passer henne igjen. 

Anonymkode: 32f9f...ae8

• Liker 5
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Do not do it, i repeat do not do it. 

Jeg er kvinne og hadde aldri møtt deg igjen om jeg mottok noe sånt.  Bare len deg tilbake og la hun nå ta kontakt når det passer henne igjen. 

Anonymkode: 32f9f...ae8

Enig...

Anonymkode: abf97...bd4

Skrevet

Nei, jeg ville nok ikke sendt noen ferdigkomponert låt så tidlig i relasjonen. Her opplever du jo tydeligvis at det er ting som ikke fungerer for deg, dvs. at dere treffes alt for sjelden. Det må du i så fall ta opp med henne, men jeg ville gitt henne litt tid. Hvis det fortsatt ikke blir bedre etter en stund, så fungerer nok ikke dette for deg og jeg ville gått videre. 

Anonymkode: fd83d...f71

Skrevet

Enten møter du meg oftere, ellers dumper jeg deg, hadde jeg tolket som sangens budskap. Det er vel ikke veien du ønsker å gå?
Kanskje hun er avhengig av å jobbe hver helg for å få det til å gå rundt i denne perioden, kanskje jobben har varierende oppdragsmengde. 
Hun har tydeligvis ikke mulighet til å komme bort til deg for å besøke deg, men er det sånn forstå at du heller ikke får besøke henne? Selv om hun jobber, ville det jo vært mulig for dere å tilbringe tida etter jobb sammen. Jeg forstår at hun må jobbe, men jeg forstår også følelsene dine. Du bør ta en prat med henne, og ikke kommunisere gjennom musikken.

Anonymkode: 31c17...df4

• Liker 1
Skrevet

IKKE SEND DEN ! Denne dama dealer trolig med flere på en gang og bruker jobben som unnskyldning. Enten det eller så bruker hun deg bare som dildo en gang i blant. Bli kvitt hele åket, "dump" henne og finn en som gidder å bruke tid på deg. 

Hilsen mann.

Anonymkode: 473d9...6a9

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor er det alltid negativt at den man er med VIL jobb og har ambisjoner ?

Det må da være at det er sånn og ikke motsatt ? eller vil menn ha avhengige kvinner som bare labber rundt hjemme og følger dem overalt ?

Sett pris på at hun jobber hardt for å skape et liv for seg selv. 

Mannen min jobber ca 60 timer i uka og ja det betyr at jeg er veldig mye alene og jeg har et større ansvar her hjemme enn han da jeg bare jobber normal full uke. 

Men jeg respekterer virkelig innsatsen han legger i å gi oss alt vi trenger.

Kan du ikke heller gjøre noe fint og avslappende for henne ? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Enten møter du meg oftere, ellers dumper jeg deg, hadde jeg tolket som sangens budskap. Det er vel ikke veien du ønsker å gå?
Kanskje hun er avhengig av å jobbe hver helg for å få det til å gå rundt i denne perioden, kanskje jobben har varierende oppdragsmengde. 
Hun har tydeligvis ikke mulighet til å komme bort til deg for å besøke deg, men er det sånn forstå at du heller ikke får besøke henne? Selv om hun jobber, ville det jo vært mulig for dere å tilbringe tida etter jobb sammen. Jeg forstår at hun må jobbe, men jeg forstår også følelsene dine. Du bør ta en prat med henne, og ikke kommunisere gjennom musikken.

Vel, det er jo på en måte den veien jeg ønsker å gå. Jeg trodde vi gikk for noe seriøst, men det endrer dynamikken og utsiktene når hun er vanskelig. Da får jeg slenge meg på andre dates igjen. Men, er ikke sånn at jeg prøver å være streng og "advare" at jeg skal dumpe henne eller noe :p var egentlig ment som en litt useriøs måte å si at jeg vil se henne mer (hun vet jeg skriver dårlige sanger).

Når det gjelder jeg dra til henne så har hun ikke invitert..

Firtina skrev (21 minutter siden):

Hvorfor er det alltid negativt at den man er med VIL jobb og har ambisjoner ?

Det må da være at det er sånn og ikke motsatt ? eller vil menn ha avhengige kvinner som bare labber rundt hjemme og følger dem overalt ?

Sett pris på at hun jobber hardt for å skape et liv for seg selv. 

Mannen min jobber ca 60 timer i uka og ja det betyr at jeg er veldig mye alene og jeg har et større ansvar her hjemme enn han da jeg bare jobber normal full uke. 

Men jeg respekterer virkelig innsatsen han legger i å gi oss alt vi trenger.

Kan du ikke heller gjøre noe fint og avslappende for henne ? 

Er ikke noe galt med å jobbe og ha ambisjoner, men jeg kan jo stusse over hva hun prioriterer å investere tiden sin i. Dersom man har en jobb hvor overtiden kan bety mye for fremtiden, så skjønner jeg det, men når det er snakk om en helt vanlig ekstrajobb med ingen utsikter, bare litt ekstra penger.. da synes jeg det er teit. Og jeg vet at hun ikke MÅ jobbe de ekstra timene for pengene.

Skrevet

Ikke send det der. Ig hvis du føler det er vanskelig å få møtt hun, bør du vurdere om det er noe for deg

Anonymkode: 2c0ce...d4c

Skrevet

Herregud, jeg hadde hvertfall ikke ønsket å fortsette med forholdet hvis noen hadde sendt det der til meg. Ekstremt dårlig utført. Du synger falskt og musikke og teksten var noe som en 12-åring kunne skrevet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er ikke noe galt med å jobbe og ha ambisjoner, men jeg kan jo stusse over hva hun prioriterer å investere tiden sin i. Dersom man har en jobb hvor overtiden kan bety mye for fremtiden, så skjønner jeg det, men når det er snakk om en helt vanlig ekstrajobb med ingen utsikter, bare litt ekstra penger.. da synes jeg det er teit. Og jeg vet at hun ikke MÅ jobbe de ekstra timene for pengene.

jeg trenger på død og liv ikke pengene jeg jobber ekstra for jeg heller. men det er jo greit å ha litt ekstra innimellom ?

Du får spørre henne på en pen måte om hun kanskje ville brukt litt mer tid med deg. Ta henne med på en spa tur på farris bad eller en natt på  hotell i oslo med full roomservice, 

Lykke til 

• Liker 1
Skrevet

Nei, nei, nei. Ikke send det, du driter deg ut.

Anonymkode: 3c5be...75b

Skrevet

Hun virker ikke veldig interessert, dessverre. Om du er åpen for å dumpe, da bør du kommunisere den beskjeden direkte, ikke via musikklink. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...