AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #1 Skrevet 23. november 2021 Leser gjerne om de som mister flere ganger etter hverandre. Men er det noen som har mistet etter uke 10 for å få ha et vellykket svangerskap? Merker jeg er pessimistisk til et eventuelt nytt svangerskap etter ma... Anonymkode: 739f7...6d7
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #2 Skrevet 23. november 2021 Jeg oppdaget MA i uke 10. Ble raskt gravid igjen og er i uke 36 nå. Lykke til! Håper du blir gravid igjen snart! Anonymkode: dc10b...4ab
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #3 Skrevet 23. november 2021 Aldri opplevd selv, men de jeg vet av som har mistet (også i 2. trimester) har fått friske barn senere Anonymkode: f880d...d2c
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #4 Skrevet 23. november 2021 Det lurer eg og på... Anonymkode: a865a...5f7
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #5 Skrevet 24. november 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg oppdaget MA i uke 10. Ble raskt gravid igjen og er i uke 36 nå. Lykke til! Håper du blir gravid igjen snart! Anonymkode: dc10b...4ab Når hadde fosteret stoppet opp? Så godt å høre at du ble gravid igjen raskt, og at det går bra denne gangen 😊 jeg er jo sikker på at det er noe galt med min kropp. Men har riktignok et vellykket svangerskap bak meg også. Anonymkode: 739f7...6d7
Arkana Skrevet 24. november 2021 #6 Skrevet 24. november 2021 Første gang jeg var gravid mistet jeg i uke 11. Så fikk jeg tre barn uten å oppleve flere spontanaborter. Håper det går like bra for deg.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #7 Skrevet 24. november 2021 42 minutter siden, AnonymBruker said: Når hadde fosteret stoppet opp? Så godt å høre at du ble gravid igjen raskt, og at det går bra denne gangen 😊 jeg er jo sikker på at det er noe galt med min kropp. Men har riktignok et vellykket svangerskap bak meg også. Anonymkode: 739f7...6d7 De målte fosteret til 8+3. Har du mistet mange ganger? Anonymkode: dc10b...4ab
Amatariel Skrevet 24. november 2021 #8 Skrevet 24. november 2021 Jeg har opplevd en abort i uke 14. Etter denne har jeg hatt en tidlig SA og en MA i uke 9, men jeg har også fått et friskt barn og er gravid nå i uke 31. Til sammen har jeg opplevd fire aborter og har (snart) 4 barn, så vil absolutt si at jeg er et eksempel på at man kan ha fine svangerskap etter dårlige.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #9 Skrevet 24. november 2021 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): De målte fosteret til 8+3. Har du mistet mange ganger? Anonymkode: dc10b...4ab Heldigvis har jeg kun mistet en gang, og jeg vet at det er veldig vanlig. Men er så veldig redd det skal skje igjen. Det var en helt grusom opplevelse, spesielt fordi jeg fikk beskjed om å senkre skuldrene etter å ha sett hjertet.. Anonymkode: 739f7...6d7
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #10 Skrevet 24. november 2021 Arkana skrev (57 minutter siden): Første gang jeg var gravid mistet jeg i uke 11. Så fikk jeg tre barn uten å oppleve flere spontanaborter. Håper det går like bra for deg. Så godt å høre 😊 gjorde du noe anderledes de neste gangene du ble gravid, hvor det gikk bra? Anonymkode: 739f7...6d7
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #11 Skrevet 24. november 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Heldigvis har jeg kun mistet en gang, og jeg vet at det er veldig vanlig. Men er så veldig redd det skal skje igjen. Det var en helt grusom opplevelse, spesielt fordi jeg fikk beskjed om å senkre skuldrene etter å ha sett hjertet.. Anonymkode: 739f7...6d7 Ja, det er en helt forferdelig ting å gå gjennom. Jeg opplevde det samme som deg. Jeg fikk se bankende hjerte i uke 7. Men det er veldig vanlig å miste og man mister ofte fordi fosteret ikke er levedyktig. De aller, aller fleste blir gravide igjen og får friske barn. Anonymkode: dc10b...4ab
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #12 Skrevet 24. november 2021 Mistet uke 12 første svangerskap. Ble gravid igjen to måneder senere og alt gikk bra. Gravid for tredje gang nå, foreløpig i uke 16, og alt ser bra ut så langt (inkludert på fosterdiagnostikk uke 13). 😊 Anonymkode: d3f9c...45b
Arkana Skrevet 24. november 2021 #13 Skrevet 24. november 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Så godt å høre 😊 gjorde du noe anderledes de neste gangene du ble gravid, hvor det gikk bra? Anonymkode: 739f7...6d7 Nei, ingenting annerledes. Jeg var jo selvfølgelig kjempenervøs første svangerskap etter SAen, og det hjalp ikke at jeg hadde massevis av småblødninger som gjorde at jeg hele tiden tenkte at det kom til å gå galt denne gangen også. Første trimester føltes kjempelangt og man kan ikke gjøre annet enn å bare holde ut, prøve å være opptatt med ting og håpe at alt går bra. Så jeg vet akkurat hvordan du har det og det er ikke lett, men det er litt betryggende å vite at det går bra for de fleste.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #14 Skrevet 24. november 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Leser gjerne om de som mister flere ganger etter hverandre. Men er det noen som har mistet etter uke 10 for å få ha et vellykket svangerskap? Merker jeg er pessimistisk til et eventuelt nytt svangerskap etter ma... Anonymkode: 739f7...6d7 Kjenner ei som mistet i uke 14, neste graviditet gikk bra. Kjenner også ei som måtte føde dødt foster i uke 18. Neste graviditet gikk bra der og. Anonymkode: 20f93...2e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå