AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #1 Skrevet 23. november 2021 Har aldri hatt one night stand før og er redd for og ta med noen hjem fra byen da jeg ikke vet hvordan man går frem.. (Har jenter som har ønsket og være med, men klarer alltid og lure meg unna..) Jeg har kun hatt en seksualpartner i mitt liv i et forhold som varte i 10 år. Men hun ville aldri gjøre det jeg ønsket og teste ut som å gå ned på henne eller hun ned på meg. Hva forventer jenter når de går med hjem fra byen? Jeg har ingen erfaring når det kommer til oralsex, har aldri blitt sugd eller kunne få lov å gå ned på henne. Eksen min måtte alltid dusje før og etter.. Og har fått alt til og bli så «ekkelt» om en ikke vasker seg før og etter, selv er jeg ikke er så pirkete på det. Er det normalt og hoppe rett til køys eller klargjøre seg på badet først? Det trenger ikke å være etter fest, har hatt dater og jente som forventer det neste steget, men der stopper opp grunnet min «mangel» på kunnskap hos meg og redd for å gjøre alt vondt værre og kleint.. Kanskje rart og spørre om, men dette er noe jeg tenker mye på. Så håper noen kan si hvordan de går frem eller tar det neste «steget» i daten Anonymkode: 361f7...35e
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #2 Skrevet 23. november 2021 Man må ikke ha oralsex på ONS Anonymkode: 6a54d...cdb 3
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #3 Skrevet 23. november 2021 Jeg forventer bra foreplay med mye klining og teasing før klærne går av, slikking og penetrering. Jeg blir negativt overrasket og avtent hvis han ikke slikker (har egentlig bare opplevd det med veldig unge gutter at de ikke dykker inn i underlivet mitt med største iver, sannsynligvis pga usikkerhet og manglende tolmodighet fordi de blir klar for å komme rett etter klining nesten) for dette er helt essensielt for at jeg skal bli kåt og klar for penetrering. Det viser også at mannen vet hva han vil ha og går for det og vet åssen å tilfredsstille en dame og det er tennende i seg selv at han "forsyner seg". Det er vanlig for begge kjønn å ta en diskret kattevask på badet først når man vet det venter sex men det er ikke noe man viser eller snakker om, bare vasker tissen fort i vasken når man "er å tisser" eller "ordner sminken". Man kan også ha intimservietter (uparfymerte) fra apoteket i vesken/sekken/lommen med seg når man går ut, og selvfølgelig dusje og vaske seg nøye før man går ut! Anonymkode: 2293c...9bc 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #4 Skrevet 23. november 2021 Du bør gifte deg først. Så sex Anonymkode: 1eb65...ad6
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #5 Skrevet 23. november 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Du bør gifte deg først. Så sex Anonymkode: 1eb65...ad6 Enig. Skjerpings, gutt. Anonymkode: 01748...6c7
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #6 Skrevet 24. november 2021 10 hours ago, AnonymBruker said: Jeg forventer bra foreplay med mye klining og teasing før klærne går av, slikking og penetrering. Jeg blir negativt overrasket og avtent hvis han ikke slikker (har egentlig bare opplevd det med veldig unge gutter at de ikke dykker inn i underlivet mitt med største iver, sannsynligvis pga usikkerhet og manglende tolmodighet fordi de blir klar for å komme rett etter klining nesten) for dette er helt essensielt for at jeg skal bli kåt og klar for penetrering. Det viser også at mannen vet hva han vil ha og går for det og vet åssen å tilfredsstille en dame og det er tennende i seg selv at han "forsyner seg". Det er vanlig for begge kjønn å ta en diskret kattevask på badet først når man vet det venter sex men det er ikke noe man viser eller snakker om, bare vasker tissen fort i vasken når man "er å tisser" eller "ordner sminken". Man kan også ha intimservietter (uparfymerte) fra apoteket i vesken/sekken/lommen med seg når man går ut, og selvfølgelig dusje og vaske seg nøye før man går ut! Anonymkode: 2293c...9bc Godt svart! Og ts, bare ha det gøy og vær åpen hvis du føler deg litt usikker. To menn jeg har vært med har vært som deg, og de ble til noen av de beste sexpartnere jeg har hatt. Han ene var helt ærlig med meg da vi lå i senga og sa at han aldri hadde slikket, men at han hadde kjempelyst. Jeg guidet han og det ble bra Anonymkode: 2cbc9...ccd 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #7 Skrevet 24. november 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Godt svart! Og ts, bare ha det gøy og vær åpen hvis du føler deg litt usikker. To menn jeg har vært med har vært som deg, og de ble til noen av de beste sexpartnere jeg har hatt. Han ene var helt ærlig med meg da vi lå i senga og sa at han aldri hadde slikket, men at han hadde kjempelyst. Jeg guidet han og det ble bra Anonymkode: 2cbc9...ccd Det funker sikkert for damer som ikke har like store valgmuligheter. Jenter som kan velge seg menn velger gjerne en som vet hva han gjør i utgangspunktet, og trenger ikke ta en under opplæring. Så det er ikke nødvendigvis noen sammenheng med denne ærligheten og kommunikasjonen som gjorde opplevelsen bra. Anonymkode: c88bc...ffa 1
Bamseklemmer Skrevet 24. november 2021 #8 Skrevet 24. november 2021 (endret) AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg forventer bra foreplay med mye klining og teasing før klærne går av, slikking og penetrering. Jeg blir negativt overrasket og avtent hvis han ikke slikker (har egentlig bare opplevd det med veldig unge gutter at de ikke dykker inn i underlivet mitt med største iver, sannsynligvis pga usikkerhet og manglende tolmodighet fordi de blir klar for å komme rett etter klining nesten) for dette er helt essensielt for at jeg skal bli kåt og klar for penetrering. Det viser også at mannen vet hva han vil ha og går for det og vet åssen å tilfredsstille en dame og det er tennende i seg selv at han "forsyner seg". Det er vanlig for begge kjønn å ta en diskret kattevask på badet først når man vet det venter sex men det er ikke noe man viser eller snakker om, bare vasker tissen fort i vasken når man "er å tisser" eller "ordner sminken". Man kan også ha intimservietter (uparfymerte) fra apoteket i vesken/sekken/lommen med seg når man går ut, og selvfølgelig dusje og vaske seg nøye før man går ut! Anonymkode: 2293c...9bc Herrefred så godt beskrevet og forståelsesfull du er... det er akkurat slikt alle ONS burde være✅ Hvis man kysser, kan man også gi oralt. I mine ONS har jeg bestandig hatt den lille greien med å skape den beste totalopplevelsen, hva vil hun ha? hva vil hun oppleve? hvordan skal jeg gjøre det best mulig for henne? Alt dreier seg om at hun skal ha det best... For å se hennes nytelse, får jeg det så kjempegodt inni meg selv. I enhver ONS kan være en skjult kjæreste eller venn, så da er det så godt å se at begge følge de grunnleggende reglene av totalopplevelsen og hygiene. Teksten din var så god at jeg spør om å kopiere den?🤞Tenkte å lage en tråd av gode ord til råd og tips🤗 Endret 24. november 2021 av Bamseklemmer 1
Gjest Warrior Skrevet 24. november 2021 #9 Skrevet 24. november 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hva forventer jenter når de går med hjem fra byen? Det kommer jo an på jenta du tar med hjem. Alle er ikke like og forventer det samme. AnonymBruker skrev (17 timer siden): Er det normalt og hoppe rett til køys eller klargjøre seg på badet først? Dette varierer. Så begge deler er normalt.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #10 Skrevet 24. november 2021 Bamseklemmer skrev (4 timer siden): Herrefred så godt beskrevet og forståelsesfull du er... det er akkurat slikt alle ONS burde være✅ Hvis man kysser, kan man også gi oralt. I mine ONS har jeg bestandig hatt den lille greien med å skape den beste totalopplevelsen, hva vil hun ha? hva vil hun oppleve? hvordan skal jeg gjøre det best mulig for henne? Alt dreier seg om at hun skal ha det best... For å se hennes nytelse, får jeg det så kjempegodt inni meg selv. I enhver ONS kan være en skjult kjæreste eller venn, så da er det så godt å se at begge følge de grunnleggende reglene av totalopplevelsen og hygiene. Teksten din var så god at jeg spør om å kopiere den?🤞Tenkte å lage en tråd av gode ord til råd og tips🤗 Nei jeg syns ikke noe om at du kopierer og bruker det jeg har skrevet. Jeg vet hvem du er og syns det er ubehagelig og ser ikke helt poenget med at en gammel mann skal lage one night stand guide for hvordan jenter vil ha det. Den guiden bør du la være opp til jenter å lage, og fins f eks hos badgirlsbible Anonymkode: 2293c...9bc 2
Gjest Skrevet 24. november 2021 #11 Skrevet 24. november 2021 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg