Gå til innhold

Menn på KG, bruker dere dress på jobb? Hvor steng er kleskoden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ingen streng kleskode der jeg jobber, og trives med det. Føler meg så stiv og varm med dress. Går kun med dress i begravelser, bryllup og juleselskap. 

Anonymkode: cad57...d78

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
epleblomstereng skrev (9 minutter siden):

Alle menn* på KG er enten ufør eller på AAP. Det er noen som påstår at de har jobb, men jeg er i tvil om det er sant.

Anonymkode: c4fba...773

Skrevet

Ja! Derfor har jeg kjøpt meg bunad. Går med dress hver dag, så det føles som hverdagsklær for meg. 

Anonymkode: 11df5...53d

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg liker å gå i chinos og skjorte, ellers går det i bare jeans + t-skjorte og evt. genser.

Firmaet virket veldig "corporate" når jeg begynte, men etter hvert ser man at dette bare er hvordan de vil man skal oppleve dem uttad, og internt på kontorene sitter alle kledd i klesstil "casual".

Jobber som kontorrotte 🐀

Endret av Pachka Sigaret
  • Liker 1
Skrevet

På kontoret kan alle bruke det de selv vil. Jeg bruker vanligvis svarte jeans, t-skjorte og ullgenser. Ute med kunder bruker vi jakke, skjorte eller kjeledress med bedriftens logo, eller kundens eget tøy om de krever det av hensyn til hygiene.

Anonymkode: dff83...ef3

Skrevet

Nei ingen kleskode på jobb

Anonymkode: a39a4...808

Skrevet

Det er streng kleskode, så  går aldri i dress.

Anonymkode: 87cb9...312

Skrevet

Går i Motörhead t-skjorter og lignende. I morgen blir det Dimmu Borgir t-skjorte. 

Anonymkode: 14c74...700

Skrevet

Dress på jobb? Kun på julebord. (For de som husker hva det var)

Anonymkode: 6f36f...7ec

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Alle menn* på KG er enten ufør eller på AAP. Det er noen som påstår at de har jobb, men jeg er i tvil om det er sant.

Jeg er så lei av denne myten! Dersom du jobber ut mot forbrukermarkedet er det ren idioti å ikke følge med på nettforum der du får ufiltrert informasjon og meninger fra kundesegmentet ditt. Kvinner driver 70+ prosent av alle konsumerkjøp, og det lønner seg derfor å følge med på hvilken vei vinden blåser.

Skrevet

Der finnes få dresser i signalfarge, utenom termodresser, som jeg bruker de kaldeste vinterdagene.

Skrevet

Gikk i dress hver dag i en tidligere jobb, hadde den jobben i 1,5 år cirka. Dette kommer jeg aldri til å gjøre igjen. Jeg misliker dressen så innmari for å være ærlig.

Anonymkode: 30fb1...29a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...