Gå til innhold

Forstår ikke hvorfor jeg skulle bli sur over det. Reagerte ikke høyt, ble bare irritert inn i meh

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mye eksamen nå som student, ig det innebærer at jeg bruker enormt mye tid på skolen, og spesielt i disse tider. Jeg ble så irritert da samboeren min dro på kjøpesenteret og kjøpte macern mat uten å ta med til meg også. Han hadde ikke hatt behov for å betale, fordi jeg kunne bare ha vippsa. Jeg trodde han ville handle fordi han sa til meg at han skulle, og han gjorde det ikke. Og når jeg kom fra skolen rundt 20, så ble jeg skikkelig irritert over at han ikke en gang spurte meg om jeg ville ha mat eller noe. Jeg fikk vite det etterpå. Jeg sørger alltid for å spørre han om han er sulten, og til og med overrasker han med mat i blant når han leser og studerer. Jeg vet ikke en gang hvorfor jeg reagerte. Kan hende det var blodsukkeret, eller at jeg ble irritert på han fordi jeg alltid tenker på han. Men jeg er skikkelig irritert enda

Anonymkode: 578c8...b5a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg blitt irritert over også! Kjøper alltid med og deler! Uansett om det er godis eller junk food. Skulle bare mangle etter min mening (også at han spanderte på deg)

Anonymkode: 6734b...428

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hadde jeg blitt irritert over også! Kjøper alltid med og deler! Uansett om det er godis eller junk food. Skulle bare mangle etter min mening (også at han spanderte på deg)

Anonymkode: 6734b...428

Han pleier vanligvis å dele og kjøpe, men jeg var bare så sliten etter å ha lest mange timer, og jeg trodde litt at han tenkte på meg

Anonymkode: 578c8...b5a

Skrevet

Egoist

Anonymkode: 994ef...50d

Skrevet

Jeg hadde også blitt fryktelig skuffet 😥. Skjønner deg godt

Anonymkode: 3bcee...0ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...