AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #1 Del Skrevet 23. november 2021 Jeg skal som sagt reise langt, det er snakk om 17 timer reise totalt. Jeg vil jo se ok ut under hele reisen, men komfort trumfer. Skal ta flytaxi i desember, og dropper vinterjakken, men tar på et stort ullskjerf både for varme og som pledd på flyet. Sliter med å finne bukse som ikke får knær, og alt som strammer i midjen utgår. Tips? Generelle reise med fly mottas også. Har med kompresjonsstrømper, fuktighetskrem, leppepomade og sovemaske. Bruker kjæresten sine sko når jeg skal på do eller gå i flyet; lette å stikke føttene inni. Er 175 høy og 70 kilo. Og ser etter etter en bukse som er chill, men ikke joggebukse og ikke noe knapper og ikke trang! Anonymkode: bd9d5...a7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #2 Del Skrevet 23. november 2021 Komfortabel men pen svart kjole. Gjerne av ull. Ullstrømpebukse under. Anonymkode: 10031...a84 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #3 Del Skrevet 23. november 2021 God tur! Anonymkode: 40d7e...ba9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #4 Del Skrevet 23. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Komfortabel men pen svart kjole. Gjerne av ull. Ullstrømpebukse under. Anonymkode: 10031...a84 Har tenkt tanken, men hater strømpebukser. Men det er mulig. Har noen tykke og mye strømpebukser og mange kjoler å velge mellom. Så en cardigan kanskje? AnonymBruker skrev (2 minutter siden): God tur! Anonymkode: 40d7e...ba9 Tusen takk! Anonymkode: bd9d5...a7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loublover Skrevet 23. november 2021 #5 Del Skrevet 23. november 2021 For meg så trumfer det å se bra ut. Sist jeg fløy så ca 20t så hadde jeg skinny jeans, pumps, t-shirt og skinnjakke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #6 Del Skrevet 23. november 2021 Jeg bruker å gå for strømpebukse og maxikjole, hater også ting som strammer når jeg flyr eller reiser, føler jeg blir enda mer oppblåst da. Og stort skjerf som jeg bruker som pledd akkurat som du 😊 Anonymkode: d54af...dd4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milky Skrevet 23. november 2021 #7 Del Skrevet 23. november 2021 Jeg pleier alltid å reise i joggebukse og hettegenser🤣 kan jo ha et matchende sett. Det ser greit ut, men det viktigste er at det er komfortabelt 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #8 Del Skrevet 23. november 2021 Det finnes jo «joggebukser» som ser ut som dressbukser. For eksempel har vero moda en kjempefin behagelig en. Anonymkode: bf0ea...a8b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #9 Del Skrevet 23. november 2021 Pleier reise i stretchy skinny jeans. Kan i verste fall reise i matchy joggedress også. Anonymkode: a0f0a...d7e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #10 Del Skrevet 23. november 2021 Folk reiser i hva som helst. Har sett det meste av antrekk. Og for å si det sånn: ingen bryr seg om du er dollet opp eller kommer som en dass. Anonymkode: d0d4f...1c0 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #11 Del Skrevet 24. november 2021 Loublover skrev (3 timer siden): For meg så trumfer det å se bra ut. Sist jeg fløy så ca 20t så hadde jeg skinny jeans, pumps, t-shirt og skinnjakke Det kommer ikk jeg til å gjøre AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg bruker å gå for strømpebukse og maxikjole, hater også ting som strammer når jeg flyr eller reiser, føler jeg blir enda mer oppblåst da. Og stort skjerf som jeg bruker som pledd akkurat som du 😊 Anonymkode: d54af...dd4 Vurderes Milky skrev (3 timer siden): Jeg pleier alltid å reise i joggebukse og hettegenser🤣 kan jo ha et matchende sett. Det ser greit ut, men det viktigste er at det er komfortabelt Vet. Men hater det som blir knær i... AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det finnes jo «joggebukser» som ser ut som dressbukser. For eksempel har vero moda en kjempefin behagelig en. Anonymkode: bf0ea...a8b Kan du linke til den? AnonymBruker skrev (3 timer siden): Pleier reise i stretchy skinny jeans. Kan i verste fall reise i matchy joggedress også. Anonymkode: a0f0a...d7e Jeg er ikke helt der på skinny jeans, de er ikke i garderoben min lengre. Men skal på shopping til uka, og kanskje en jeans med stretch med bootcut. AnonymBruker skrev (3 timer siden): Folk reiser i hva som helst. Har sett det meste av antrekk. Og for å si det sånn: ingen bryr seg om du er dollet opp eller kommer som en dass. Anonymkode: d0d4f...1c0 Jeg bryr meg. Anonymkode: bd9d5...a7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #12 Del Skrevet 24. november 2021 Reiser i tynn langermet ulltrøye og ullstrømpebukse. Fleecejakke med høy krage og bukser med mye strekk. Blir ofte kaldt på natta når kroppstemperaturen synker Anonymkode: e0543...8ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #13 Del Skrevet 24. november 2021 Just now, AnonymBruker said: Reiser i tynn langermet ulltrøye og ullstrømpebukse. Fleecejakke med høy krage og bukser med mye strekk. Blir ofte kaldt på natta når kroppstemperaturen synker Anonymkode: e0543...8ec En ting til. Sett komfort foran estetikk. Ellers kan du jo ta bunad - evt bikini, om du vil gjøre stor stas Anonymkode: e0543...8ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #14 Del Skrevet 24. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Reiser i tynn langermet ulltrøye og ullstrømpebukse. Fleecejakke med høy krage og bukser med mye strekk. Blir ofte kaldt på natta når kroppstemperaturen synker Anonymkode: e0543...8ec På flyet? Der får vi jo tepper. Og jeg tar også med tynt ullskjerf som pledd. Aldri opplevd at det blir for kaldt på fly. Men flott at du har funnet din måte å reise langdistanse på Anonymkode: bd9d5...a7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #15 Del Skrevet 24. november 2021 Er mann. Men pleier å reise i shorts og varm strømpebukse under. Samt genser og T-skjorte. Når jeg kommer frem er jeg oftere i varmere land, så da tar jeg av meg genseren og strømpebuksa på første toalett ved gaten og putter det i posen eller sekken jeg har med. Når jeg skal hjem, tar jeg på meg genseren og strømpebuksa som det siste jeg gjør før jeg går ombord i flyet mot Norge. Strømpebuksa gir den kompresjon og varme jeg trenger under flyreiser. Anonymkode: 32033...4f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loublover Skrevet 24. november 2021 #16 Del Skrevet 24. november 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Det kommer ikk jeg til å gjøre Hvorfor ikke? 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #17 Del Skrevet 24. november 2021 Da jeg dro til Australia sist hadde jeg på meg et matchende mørkegrått sett med genser og bukse i merinoull. Byttet til en tynnere jumpsuit og cardigan i løpet av turen, men det er kanskje litt upraktisk antrekk når man må bruke flytoalettet 😜 Anonymkode: 8372b...eec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #18 Del Skrevet 24. november 2021 Sjekk ut only sine poptrash bukser! Kjempefine og veldig behagelige ☺️ Jeg har mange, og kvaliteten er god Anonymkode: d74a5...172 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #19 Del Skrevet 25. november 2021 Flyr alltid langdistanse i kjole, tilpasset sesong og hvor jeg skal. Har med varme knesokker til flyet, en lang ullcardigan som ikke veier noe og lett kan pakkes bort på varme destinasjoner, og et stort ullskjerf. Alltid sort. Det er så lett å søle, eller komme bort i noe, når man spiser og drikker på reise. Anonymkode: c363c...6fb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 25. november 2021 #20 Del Skrevet 25. november 2021 Bruker maxikjole og noe varmt på føttene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå