Gå til innhold

Skal reise langt med fly om noen uker. Hva reiser dere i?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal som sagt reise langt, det er snakk om 17 timer reise totalt.

Jeg vil jo se ok ut under hele reisen, men komfort trumfer.

Skal ta flytaxi i desember, og dropper vinterjakken, men tar på et stort ullskjerf både for varme og som pledd på flyet.

Sliter med å finne bukse som ikke får knær, og alt som strammer i midjen utgår. 

Tips? Generelle reise med fly mottas også. Har med kompresjonsstrømper, fuktighetskrem, leppepomade og sovemaske. Bruker kjæresten sine sko når jeg skal på do eller gå i flyet; lette å stikke føttene inni.

Er 175 høy og 70 kilo. Og ser etter etter en bukse som er chill, men ikke joggebukse og ikke noe knapper og ikke trang!

Anonymkode: bd9d5...a7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Komfortabel men pen svart kjole. Gjerne av ull. Ullstrømpebukse under. 

Anonymkode: 10031...a84

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Komfortabel men pen svart kjole. Gjerne av ull. Ullstrømpebukse under. 

Anonymkode: 10031...a84

Har tenkt tanken, men hater strømpebukser. Men det er mulig. Har noen tykke og mye strømpebukser og mange kjoler å velge mellom. Så en cardigan kanskje? 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

God tur!

Anonymkode: 40d7e...ba9

Tusen takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker å gå for strømpebukse og maxikjole, hater også ting som strammer når jeg flyr eller reiser, føler jeg blir enda mer oppblåst da. Og stort skjerf som jeg bruker som pledd akkurat som du 😊 

Anonymkode: d54af...dd4

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg pleier alltid å reise i joggebukse og hettegenser🤣 kan jo ha et matchende sett. Det ser greit ut, men det viktigste er at det er komfortabelt

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes jo «joggebukser» som ser ut som dressbukser. For eksempel har vero moda en kjempefin behagelig en.

Anonymkode: bf0ea...a8b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier reise i stretchy skinny jeans.

Kan i verste fall reise i matchy joggedress også. 

Anonymkode: a0f0a...d7e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk reiser i hva som helst. Har sett det meste av antrekk. Og for å si det sånn: ingen bryr seg om du er dollet opp eller kommer som en dass. 

Anonymkode: d0d4f...1c0

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loublover skrev (3 timer siden):

For meg så trumfer det å se bra ut. Sist jeg fløy så ca 20t så hadde jeg skinny jeans, pumps, t-shirt og skinnjakke

Det kommer ikk jeg til å gjøre ;)

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg bruker å gå for strømpebukse og maxikjole, hater også ting som strammer når jeg flyr eller reiser, føler jeg blir enda mer oppblåst da. Og stort skjerf som jeg bruker som pledd akkurat som du 😊 

Anonymkode: d54af...dd4

Vurderes :)

Milky skrev (3 timer siden):

Jeg pleier alltid å reise i joggebukse og hettegenser🤣 kan jo ha et matchende sett. Det ser greit ut, men det viktigste er at det er komfortabelt

Vet. Men hater det som blir knær i...

Det finnes jo «joggebukser» som ser ut som dressbukser. For eksempel har vero moda en kjempefin behagelig en.

Anonymkode: bf0ea...a8b

Kan du linke til den? :) 

Pleier reise i stretchy skinny jeans.

Kan i verste fall reise i matchy joggedress også. 

Anonymkode: a0f0a...d7e

Jeg er ikke helt der på skinny jeans, de er ikke i garderoben min lengre.  Men skal på shopping til uka, og kanskje en jeans med stretch med bootcut. :)

Folk reiser i hva som helst. Har sett det meste av antrekk. Og for å si det sånn: ingen bryr seg om du er dollet opp eller kommer som en dass. 

Anonymkode: d0d4f...1c0

Jeg bryr meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reiser i tynn langermet ulltrøye og ullstrømpebukse. Fleecejakke med høy krage og bukser med mye strekk. 
Blir ofte kaldt på natta når kroppstemperaturen synker

Anonymkode: e0543...8ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Reiser i tynn langermet ulltrøye og ullstrømpebukse. Fleecejakke med høy krage og bukser med mye strekk. 

En ting til. Sett komfort foran estetikk. 
Ellers kan du jo ta bunad - evt bikini, om du vil gjøre stor stas

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

På flyet? Der får vi jo tepper. Og jeg tar også med tynt ullskjerf som pledd. Aldri opplevd at det blir for kaldt på fly.

Men flott at du har funnet din måte å reise langdistanse på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mann. Men pleier å reise i shorts og varm strømpebukse under. Samt genser og T-skjorte. Når jeg kommer frem er jeg oftere i varmere land, så da tar jeg av meg genseren og strømpebuksa på første toalett ved gaten og putter det i posen eller sekken jeg har med. Når jeg skal hjem, tar jeg på meg genseren og strømpebuksa som det siste jeg gjør før jeg går ombord i flyet mot Norge. 

Strømpebuksa gir den kompresjon og varme jeg trenger under flyreiser. 

Anonymkode: 32033...4f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg dro til Australia sist hadde jeg på meg et matchende mørkegrått sett med genser og bukse i merinoull. Byttet til en tynnere jumpsuit og cardigan i løpet av turen, men det er kanskje litt upraktisk antrekk når man må bruke flytoalettet 😜 

Anonymkode: 8372b...eec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut only sine poptrash bukser! Kjempefine og veldig behagelige ☺️ Jeg har mange, og kvaliteten er god

Anonymkode: d74a5...172

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flyr alltid langdistanse i kjole, tilpasset sesong og hvor jeg skal. Har med varme knesokker til flyet, en lang ullcardigan som ikke veier noe og lett kan pakkes bort på varme destinasjoner, og et stort ullskjerf.

Alltid sort. Det er så lett å søle, eller komme bort i noe, når man spiser og drikker på reise. 

Anonymkode: c363c...6fb

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...