AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #1 Skrevet 23. november 2021 Føles litt intimt å spørre om dette, men er gravid og er veldig plaget med kløe i underlivet. Har vært jevnlig til kontroll med urinprøver der ingen ingenting er påvist unormalt. Hadde det vært sopp eller noe hadde vel det slått ut på urinprøve? Er det noen som har tips til noe som hjelper eller hva jeg burde gjøre? Kløen er på utsiden og rett på innsiden av kjønnsleppene og jeg har prøvd med multi-gyn actigel og canesten krem. Anonymkode: 83157...61a
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #2 Skrevet 23. november 2021 Ja, det er nok sopp. Jeg hadde det sist svangerskap. Var livredd for å ta så mye som en paracet mens jeg gikk gravid, så lot det bli.. Men datteren min ble født med ganske mye trøske i munnhulen og til og med litt i underlivet. Så det angret jeg veldig på. Anonymkode: 48e0e...30c
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #3 Skrevet 23. november 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ja, det er nok sopp. Jeg hadde det sist svangerskap. Var livredd for å ta så mye som en paracet mens jeg gikk gravid, så lot det bli.. Men datteren min ble født med ganske mye trøske i munnhulen og til og med litt i underlivet. Så det angret jeg veldig på. Anonymkode: 48e0e...30c Takk for svar. Hvordan vet man om det er sopp? Kan man teste på noen måte? 😊 Anonymkode: 83157...61a
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #4 Skrevet 23. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, det er nok sopp. Jeg hadde det sist svangerskap. Var livredd for å ta så mye som en paracet mens jeg gikk gravid, så lot det bli.. Men datteren min ble født med ganske mye trøske i munnhulen og til og med litt i underlivet. Så det angret jeg veldig på. Anonymkode: 48e0e...30c Hva kan man gjøre for å forebygge at baby får sopp og trøske selv? Anonymkode: bcfaa...420
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #5 Skrevet 23. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Føles litt intimt å spørre om dette, men er gravid og er veldig plaget med kløe i underlivet. Har vært jevnlig til kontroll med urinprøver der ingen ingenting er påvist unormalt. Hadde det vært sopp eller noe hadde vel det slått ut på urinprøve? Er det noen som har tips til noe som hjelper eller hva jeg burde gjøre? Kløen er på utsiden og rett på innsiden av kjønnsleppene og jeg har prøvd med multi-gyn actigel og canesten krem. Anonymkode: 83157...61a Fikk beskjed av gynekolog her om dagen og prøve mildison. Dette er et reseptfritt legemiddel men du må sjekke om du kan bruke det siden du er gravid. Det er hormoner vennen. Kroppen din er i ferd med og forandre seg i rasende kjapp rekordfart. Opplevde det samme som deg da jeg var gravid i startfasen. Du vil oppleve en del rare ting med kroppen men du overkomme det helt fint! Du er sterk og skapt for detta 👍😎 Anonymkode: c29b8...1ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå