AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #1 Skrevet 23. november 2021 Jeg er sammen med en flott kar som har mange av de kvalitetene jeg ser etter, uheldigvis har han en egenskap som er såpass negativ at jeg sliter med å fortsette forholdet. I det siste har jeg begynt å se på andre menn som har denne egenskapen kjæresten min mangler og føler meg misunnelig. Hvorfor kan ikke min kjæreste være slik? Er så lei meg for dette og er redd jeg må avslutte det fine forholdet vi har. Det er så dumt at den "lille" mangelen skal ødelegge for oss og det knuser hjertet mitt. Ønsker meg en mann som har god tålmodighet med barn og er både snill og omsorgsfull med de han har rundt seg. Jeg ønsker han skal være morsom og aktiv, gjerne med et glimt i øyet. Ikke minst må han være trofast! Er det for mye å be om?? Finnes det menn som innehar alle disse egenskapene? Lever jeg i en fantasiverden? Anonymkode: f841d...680
Rebecca30 Skrevet 23. november 2021 #2 Skrevet 23. november 2021 Hvilken egenskap er det han har det som er så negativ? 4
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #3 Skrevet 23. november 2021 Rebecca30 skrev (7 minutter siden): Hvilken egenskap er det han har det som er så negativ? Han er utålmodig med barn og en del annet, tåler ikke støy og trenger mye alenetid. Anonymkode: f841d...680
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #4 Skrevet 23. november 2021 De egenskapene du lister opp som du ønsker deg, er det disse han mangler? Kan du liste opp hvilke gode egenskaper han har? Anonymkode: ca12c...368
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #5 Skrevet 23. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ønsker meg en mann som har god tålmodighet med barn og er både snill og omsorgsfull med de han har rundt seg. Jeg ønsker han skal være morsom og aktiv, gjerne med et glimt i øyet. Ikke minst må han være trofast! Er det for mye å be om?? Finnes det menn som innehar alle disse egenskapene? Lever jeg i en fantasiverden? Anonymkode: f841d...680 Dette er helt Basic, de fleste menn har disse egenskapene og hvis han du er sammen med ikke har de så syns jeg faktisk litt synd på deg som tror at han er normal. Dump han å finn en mye bedre mann! Anonymkode: 92035...862 5
Firtina Skrevet 24. november 2021 #6 Skrevet 24. november 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Dette er helt Basic, de fleste menn har disse egenskapene og hvis han du er sammen med ikke har de så syns jeg faktisk litt synd på deg som tror at han er normal. Dump han å finn en mye bedre mann! Anonymkode: 92035...862 Dette.. !
Christina82 Skrevet 24. november 2021 #7 Skrevet 24. november 2021 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg