Gå til innhold

Hvorfor skal man godta at man blir ghosta?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Traktorlesba96 skrev (På 23.11.2021 den 21.35):

Vi har kjent hverandre i 6 år. Og det føltes ut som et godt vennskap 

Ser at innlegget ditt er redigert. Mulig jeg husker feil men blokket han deg? Isåfall tyder det på at han har dame som har krevd dette fordi det var uakseptabel utroskap. 

Om han ikke blokket deg men "bare" faset deg ut, kan det ha med at han ble usikker på deg fordi du tok for lite initiativ selv? At han sitter i andre enden å føler du ikke var interessert? Eller har du prøvd å opprettholde kontakten uten å få svar? Veldig merkelig oppførsel når dere har kjent hverandre så lenge

Anonymkode: a418b...06f

Skrevet
On 11/23/2021 at 8:36 PM, Traktorlesba96 said:

Jeg respekterer at noen ikke ønsker kontakt med meg mer, men hvorfor skal man godta å bli ghosta? 

Kan man ikke sende en melding å si at man ikke godtar det, men at man ønsker en forklaring? 

Det er jo vondt å sitte å lure hele tiden. Man får jo ikke ro i seg! Dette har nå foregått i 3 måneder. Jeg har jobb, venner og hobbyer. Men likevel så kverner dette i meg så mye! Hjelper lite at man har ADD. Jeg klarer virkelig ikke slå meg til ro med det. Hadde jeg hatt en forklaring, så hadde det vært mye enklere å slått seg med ro til det. 

dette er ei veldig god venn som jeg har kjent i 6 år. Vi snakket om absolutt alt sammen

Det er uhøflig, respektløs og dårlig oppførsel. Men hvis du ikke får muligheten til å ta det opp med henne, så får du dessverre ikke gjort noe med det. Kanskje en forklaring til og med hadde gjort det verre. Hev deg heller over henne og kom deg videre. Hun er ikke verdt din tid eller savn.

Anonymkode: 9b84f...124

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ser at innlegget ditt er redigert. Mulig jeg husker feil men blokket han deg? Isåfall tyder det på at han har dame som har krevd dette fordi det var uakseptabel utroskap. 

Om han ikke blokket deg men "bare" faset deg ut, kan det ha med at han ble usikker på deg fordi du tok for lite initiativ selv? At han sitter i andre enden å føler du ikke var interessert? Eller har du prøvd å opprettholde kontakten uten å få svar? Veldig merkelig oppførsel når dere har kjent hverandre så lenge

Anonymkode: a418b...06f

Nei. Hun blokkerte meg ikke. 

Jeg har heller ikke sett noe som helst tegn på at hun liker meg. 

Skrevet

Spør om det er noe i veien siden kontakten har dabbet av. Da får du hvertfall et svar og trenger ikke lure lenger. Å bli goostet av en du ser på som en nær venn kan gi deg en form for kjærlighetssorg. Det gjør vondt. 
Men om en person ikke vil være sammen med deg uten en forklaring er både feigt og trist. 
prøv ikke gi det for mye fokus. Bruk tid på de vennene som er der for deg, samtidig som du må gå inn i deg selv og se om din væremåte eller ting du har sagt har kunnet såret vedkommende og evt ha det i bakhodet ved senere vennskap, for at det ikke skal skje igjen. 
hvis det kan være slik. 

Anonymkode: a183b...911

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...