Gå til innhold

Menn: sveiper du de peneste damene til høyre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Menn: Når dere sveiper på tinder; sveiper dere da de peneste damene konsekvent til høyre i håp om at hun sveiper tilbake? Eller sveiper dere dem til venstre?

Jeg sveiper som regel de fineste mennene til venstre, fordi jeg ikke gidder konkurranse. Noen menn som har det likt?

Anonymkode: 14889...699

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du ikke fått med deg at menn sveiper til høyre på alle damer?

Anonymkode: ea70b...36b

• Liker 12
Skrevet

Nei, jeg sveiper ikke til høyre basert på utseende. De fleste kvinnene på Tinder har ikke noe profiltekst, de går til venstre uansett, jeg regner ikke med at de er seriøse. Profiler med en god profiltekst som treffer meg, derimot, sveipes til høyre nesten uansett utseende.

• Liker 4
Skrevet

Pen og pen, fru Blom. Noen av de jeg sveiper til venstre, er nok objektivt pene. Aner jeg at hun har en livsstil der utseende, klær, accessoirer, og veskehunder, har en fremtredende plass, eller generelt dyre vaner, så er det No go for meg.  Skriver hun noe om religion eller spiritualisme i bioen, så er det også til venstre, uansett om hun er en tier. 

Anonymkode: 97c7a...d18

• Liker 1
Gjest someone_here
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Menn: Når dere sveiper på tinder; sveiper dere da de peneste damene konsekvent til høyre i håp om at hun sveiper tilbake? Eller sveiper dere dem til venstre?

Jeg sveiper som regel de fineste mennene til venstre, fordi jeg ikke gidder konkurranse. Noen menn som har det likt?

Anonymkode: 14889...699d 

Det dukker opp så mange fine jenter at jeg ikke orker å se gjennom alle, så da er det mest sannsynlig enten flere likes eller venstresveiping på rad. Man har også forsvinnende liten sjanse for å få en like tilbake, da er det lureste å sveipe fort og glemme saken ;)

Skrevet

kun til høyre om det:
1) ikke er et bilde av deg på en fjelltopp
2) ikke er et bilde av hunden/katten/hamsteren din
3) ikke er et bilde av deg og en eller flere enheter alkohol
4) ikke er et bilde av deg sammen med et barn
5) ikke er et bilde av et duckface der bildet av ansiktet ditt prøver være

Anonymkode: 7ddd2...083

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

kun til høyre om det:
1) ikke er et bilde av deg på en fjelltopp
2) ikke er et bilde av hunden/katten/hamsteren din
3) ikke er et bilde av deg og en eller flere enheter alkohol

4) ikke er et bilde av deg sammen med et barn
5) ikke er et bilde av et duckface der bildet av ansiktet ditt prøver være

Anonymkode: 7ddd2...083

Anonymkode: 7c2f8...825

• Liker 1
Skrevet

Jeg har sveipet de peneste damene til venstre i lang tid, men ble etter hvert så få likes og matcher at jeg har begynt å sveipe de peneste til høyre. Ikke at jeg har noen tro på match. 

Skrevet

Tinder høres ut som et absolutt mareritt.

Anonymkode: 9f30a...ca3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tinder høres ut som et absolutt mareritt.

Anonymkode: 9f30a...ca3

Det er det. 

• Liker 3
Skrevet
11 hours ago, Fluefisker1 said:

Nei, jeg sveiper ikke til høyre basert på utseende. De fleste kvinnene på Tinder har ikke noe profiltekst, de går til venstre uansett, jeg regner ikke med at de er seriøse. Profiler med en god profiltekst som treffer meg, derimot, sveipes til høyre nesten uansett utseende.

Du vet at Tinder ikke helt er plassen for å treffe svigermors drøm og en jente som liker turer i skog og mark hvor dere kan planlegge resten av livet sammen. At du sveiper til høyre på noen som er uattraktiv fordi de har en god profiltekst er nok bare bullshit. Jeg er villig til å svelge 1 kg snø på at du sveiper til høyre jenter som er pene, og deretter bryr du deg om profilteksten. 

Selv sveiper jeg utelukkende basert på utseende, og da kun på ekstremt pene jenter. Hvorfor? Fordi det er mange av dem. Og det er bedre å matche med 1 av 100 latterlig pene damer enn å matche med en 6’er som i etterkant av at vi har ligget sammen poster på Kvinneguiden og lurer på hvorfor menn ikke er intr i noe mer med henne. 

Anonymkode: 6f83e...a51

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du vet at Tinder ikke helt er plassen for å treffe svigermors drøm og en jente som liker turer i skog og mark hvor dere kan planlegge resten av livet sammen. At du sveiper til høyre på noen som er uattraktiv fordi de har en god profiltekst er nok bare bullshit. Jeg er villig til å svelge 1 kg snø på at du sveiper til høyre jenter som er pene, og deretter bryr du deg om profilteksten. 

Selv sveiper jeg utelukkende basert på utseende, og da kun på ekstremt pene jenter. Hvorfor? Fordi det er mange av dem. Og det er bedre å matche med 1 av 100 latterlig pene damer enn å matche med en 6’er som i etterkant av at vi har ligget sammen poster på Kvinneguiden og lurer på hvorfor menn ikke er intr i noe mer med henne. 

Klart de er der de og.. 

Skrevet

Nei de peneste er ikke vits å waste en like på engang, der står det 1769 andre pølser i kø og bare venter på at boden skal bli ledig 😅

jeg er mer på jakt etter søte nerder 😍

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor tillegger du meg meninger basert på dine egne preferanser og behov for å provosere?

For det første: Jeg har vært på Tinder for å finne en kjæreste og har møtt flere veldig trivelige kvinner. Noen ble det bare et par dater med, to stykker ble det forhold med. Den store kjærligheten har uteblitt enn så lenge.

For det andre: Hva slags utseende som er tiltrekkende varierer fra person til person, jeg har aldri falt for de objektivt flotteste kvinnene som media og sosiale medier forguder. Jeg sveiper ikke til høyre på kvinner jeg ikke liker, men personlighet, interesser og modenhet er viktigere for meg enn utseende. Jeg ønsker en kjæreste, ikke en pyntegjenstand.

• Liker 1
Skrevet

To faktorer for meg om jeg skal sveipe til høyre:

- de har et utseende som jeg liker, sjelden superpene men med en "x-faktor" for meg. 

- jeg kunne virkelig tenkt meg å bli kjent med dem for et potensielt forhold. 

Jeg vurderer virkelig hvert eneste høyresveip nøye. Dermed sier det seg selv at jeg ikke sveiper mange til høyre, og får ganske få matcher. 

Bruker Happn da, ikke tinder foreløpig. Har 99+ (telleren stopper der) som har likt meg og ca. 30 matcher hvorav 23 bare sitter der og blomstrer. Har truffet ei på kaffedate, men hun var overhode ikke den samme som på bildene (minst ti år eldre) og chattet med ti-femten. Alt koker ut i kålen foreløpig.

Hilsen mann på 51 som tidvis har draget - i allefall i den virkelige verden. 

Anonymkode: 9e23a...76b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...