Gå til innhold

Har dere forspill eller ikke ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere forspill eller går dere rett på sak ? 
evnt hvor lenge har dere kos før sex ? 

Anonymkode: df7de...c28

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,jager henne noen runder rundt huset. 

Anonymkode: ae745...5b9

• Liker 5
Skrevet

Det er veldig forskjellig fra gang til gang. Og tid og anledning

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har dere forspill eller går dere rett på sak ? 
evnt hvor lenge har dere kos før sex ? 

Anonymkode: df7de...c28

Vi har vel knapt hatt samleie uten forspill en eneste gang de ca 11 årene vi har hatt sex.

Forspillet er 90% av sexen. Det er av forspill hun får sine orgasmer. Hennes orgasmer er det aller mest tennende for meg.

Selve samleie er bare desserten og egentlig en avslutning på sexen for vår del.

• Liker 5
Skrevet

Forspill? Hva er det 🤔 kåtheten styrer det som oftest er det litt klining klåing og rett på sak 

Anonymkode: 1ba51...55a

• Liker 1
Skrevet

Sex uten foreplay????? Nei! Det går ikke for meg å ha sex uten foreplay, det er hverken vått nok eller deilig nok da. 

Pleier å ha ca 10-30 minutter foreplay avhengig av hvor god tid vi har. Er jeg sprengkåt med en som kjenner knappene mine kan det holde med 5 min foreplay og en quickie i blandt men det er ikke helt ideelt 

Anonymkode: cfb85...f8f

• Liker 3
Skrevet
sicario skrev (1 time siden):

Forspillet er 90% av sexen. Det er av forspill hun får sine orgasmer. Hennes orgasmer er det aller mest tennende for meg.

Selve samleie er bare desserten og egentlig en avslutning på sexen for vår del.

Enig:) 

• Liker 2
Skrevet

Kommer ann på hvor god tid man har, men vi har alltid en eller annen form for forspill. Kortere om vi hsr dårlig tid, men om vi hsr god tid så holder vi på lenge:))

• Liker 1
Skrevet

Av og til har vi forspill, mens andre ganger trenger jeg egentlig bare å bli behandlet som et halvåpent vindu i en storm x)

Anonymkode: 9f919...6f7

• Liker 2
Skrevet

Synes forspill er kjedelig og bortkastet tid. Jeg vil bare stappe kuken inn og få utløsning. 

Anonymkode: ea01b...f8a

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja,jager henne noen runder rundt huset. 

Anonymkode: ae745...5b9

Samme her, og så blåser jeg i trompeten som vi springer rundt med. Nakne.

Anonymkode: 887be...e5a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Synes forspill er kjedelig og bortkastet tid. Jeg vil bare stappe kuken inn og få utløsning. 

Ja for du er mann som driter i hvordan kvinnens kropp fungerer og om kvinnen har det digg eller ikke 🤷‍♀️ 

• Liker 8
Skrevet

Jeg kan godt bli slikket i noen sekunder, men aller helst foretrekker jeg sex uten forspill. Jeg har alltid lyst på sex, da. Er kvinne.

Anonymkode: b6617...712

Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Ja for du er mann som driter i hvordan kvinnens kropp fungerer og om kvinnen har det digg eller ikke 🤷‍♀️ 

Ofte ligger man jo nedover på skalaen med damer som ikke er like pene, for sexen sin del. Så ja, da driter man litt det, for man har ikke tenkt å ligge med dere igjen. 

Hvor seriøst og hvor mye innsats vi legger i sexen er proporsjonalt med hvor attraktiv dama er. Jo penere du er jo bedre service får du. Man spiser ikke junk food med sølvbestikk for å si det sånn. 

Anonymkode: 6bedb...652

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

For noen menn er "å drite i" viktigere enn å gi kvinnen nytelse... det tyder jo bare på at noen "menn" ikke har kommet over bærsjalderen

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ofte ligger man jo nedover på skalaen med damer som ikke er like pene, for sexen sin del. Så ja, da driter man litt det, for man har ikke tenkt å ligge med dere igjen. 

Hvor seriøst og hvor mye innsats vi legger i sexen er proporsjonalt med hvor attraktiv dama er. Jo penere du er jo bedre service får du. Man spiser ikke junk food med sølvbestikk for å si det sånn. 

Anonymkode: 6bedb...652

Hmm, synes ikke menn det er deilig å ha det godt i mer enn fem minutter? Er det liksom bare utløsningen som teller? Jeg liker å tro at mannen min synes alle tingene han driver med er godt. Hvis han f.eks. jokker på til han nesten kommer, men så avslutter, eller sier "nå må du stoppe, ellers kommer jeg" så tror jeg litt av grunnen er at han liker å ha det godt, for han sier at mye annet enn selve utløsningen er godt. Dessuten er det oftest etter at vi har holdt på ganske intenst lenge at han kan komme to ganger etter hverandre, og det må jo også være digg? Jeg synes i alle fall det er digg å komme flere ganger i samme økt. Hyggelig at du vil gi pene damer litt service, men jeg ville bare tro at det ikke bare er henne som får noe ut av det?

Og, ja, dersom sex bare er ren penetrering som fører til orgasme med tanke på hvor kort gjennomsnittstiden på samleie er, så har vi nok både forspill og mellomspill.

Anonymkode: 5f06f...e46

• Liker 1
Skrevet

Det varierer. Har vel forspill omtrent hver annen gang, og ellers går vi bare rett på hvis det er sent eller skal gå raskt. Begge to blir raskt kåte og har lett for å komme, så det er ikke egentlig behov for å varme opp. Men vi gjør det ofte hvis vi starter gradvis og liker tanken på å ha god tid.

Mann, 52

Anonymkode: 3ed9e...217

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Kvinner kan også utgi seg for å være menn.

Anonymkode: f2627...f49

Skrevet

Vi har alltid forspill, noen ganger lenge, andre ganger kort. Et langt forspilll kan starte med full kroppsmassasje og utvikle seg til sex. Et kort forspill er gjerne litt oralsex og fingring (på klitoris), før sex. Med kort forspill brukes gjerne glidemiddel, så det ikke skal være for tørt å komme i gang. Som regel er det et ganske langt forspill der jeg slikkes eller fingres til orgasme før penetrering :) 

Anonymkode: 92e35...07b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...