AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #1 Skrevet 23. november 2021 Jeg har jobbet på et sted noen måneder og ble oppmuntret av både ansvarlig og flere ansatte / den som skulle si fra stillingen om å ta over. Sendte cv og jobber på stedet men fikk idag avslag på jobbsøknad for flere hadde mer relevant erfaring. Ønsket meg en god dag videre. Føler jeg jobber veldig hardt og synes det er trist å få en sånn avslag men skjønner jo at en med høyere utdanning og søker lavere stilling innen renhold ikke er helt innafor.. vurderer bare å kutte ut å jobbe på stedet Anonymkode: efc79...93f
Hareena Skrevet 23. november 2021 #2 Skrevet 23. november 2021 Skjønner du kjenner på skuffelsen, men det må bli en øvelse i å takle motgang for det vil det garantert komme flere av i livet og da har den det best den som ikke graver seg ned, men klarer å riste av seg skuffelsen og gå videre. Gled deg heller over at noen syntes du er så dyktig at de syntes du passet til jobben og oppmuntret deg til å søke. Dessverre er det ikke premie for andreplass i slike prosesser, men prøv igjen, en dag lykkes du. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå