AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #1 Del Skrevet 23. november 2021 Jeg jobber i privat sektor, men søker andre jobber. Ser at det er ledige stillinger hos ideelle organisasjoner. Er lønnen lavere hos ideelle organisasjoner enn i privat sektor? Anonymkode: e38da...b92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #2 Del Skrevet 23. november 2021 Spørs sikkert hva du gjør, men jeg har aldri hatt så kan lønn som da jeg jobbet i en ideell organisasjon. Tjener over 150 000 kr mer i årslønn nå som jeg jobber i staten. Anonymkode: 78093...4ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #3 Del Skrevet 23. november 2021 Lav lønn* Anonymkode: 78093...4ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #4 Del Skrevet 23. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Spørs sikkert hva du gjør, men jeg har aldri hatt så kan lønn som da jeg jobbet i en ideell organisasjon. Tjener over 150 000 kr mer i årslønn nå som jeg jobber i staten. Anonymkode: 78093...4ad TS her. Jeg så en ledig stilling som kundekonsulent. Anonymkode: e38da...b92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 23. november 2021 #5 Del Skrevet 23. november 2021 (endret) Vanligvis er det mye lavere ja. Jeg har jobbet i 2 ulike, en stor internasjonal og en liten nasjonal. Når jeg den gang da tjente ca 500.000 i startlønn i det offentlige og gikk over til tilsvarende stilling i ideell organisasjon med mer erfaring og høyere krav til kompetanse måtte jeg ned 100.000 kr i lønn. Dette var rådgiverstilling. Man jobber sånne steder for alt annet enn lønn egentlig. Men, spørs nok hva du går fra og til hvor. Sjeldent ideelle er konkurransedyktige på lønn da de er veldig attraktive som arbeidsgivere (fordi CV), samtidig som de får inntekter fra givere osv - økonomien er ofte ganske kortsiktig på prosjekter osv, Endret 23. november 2021 av Fløff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #6 Del Skrevet 23. november 2021 Jeg jobber i en ideell organisasjon, og tjener 50-150.000 mindre enn jeg hadde gjort i en tilsvarende stilling andre steder. Må være motivert for å få deler av lønna i himmelen. 😊 Anonymkode: ea0c8...091 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitnir Skrevet 24. november 2021 #7 Del Skrevet 24. november 2021 Det ligger gjennomgående lavt ja. Jeg kjenner flere i ulike ideelle organisasjoner, og alle tjener langt unna det de ville gjort i andre sektorer med tilsvarende ansvar og oppgaver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå