AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #1 Skrevet 23. november 2021 Jeg har gjort det skutt med en kjæreste for et par uker siden. Han har nå spurt en av venninnene mine på date, hun er ikke min nærmeste venninne, men allikevel en jeg tilbringer noe tid sammen med. Vi har vært på fhs sammen blant annet. Er ikke det litt rart?? Anonymkode: 5bb63...c24
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #2 Skrevet 23. november 2021 Det er i alle fall svært ufint. Å legge seg etter eksens venner og venninner er rett og slett dårlig oppførsel. Man begynner jo også å undres om denne eksen gikk og siklet etter venninnen i smug mens man var sammen også. Det stinker av det, helt klart. Hadde jeg vært deg, hadde jeg vært pissesur på dem begge, hvis denne "venninnen" faktisk sa ja til å gå på date med ham! Anonymkode: d6717...13f 4
Jordbæra Skrevet 23. november 2021 #3 Skrevet 23. november 2021 Sånn er det med en eks som ønsker å såre deg. 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #4 Skrevet 23. november 2021 Det gjorde eksen min og😂 For å få en reaksjon fra meg. Han angret fort da…. Tragisk Anonymkode: a7a0b...add 3
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #5 Skrevet 23. november 2021 En eks av meg ringte meg for å fortelle at han bare inviterte min venninne ut for å såre meg. Jeg sa at han fritt kan gjøre hva han vil, jeg er ferdig. De fikk barn sammen. Ble fort slutt da Anonymkode: 5cb45...16c 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #6 Skrevet 23. november 2021 Jo det er respektløst og sier mye om han. Enten har han innerst inne ønsket at det var hun han var sammen med mens dere to var sammen, eller så gjør han det bare for å provosere deg nå siden du dumpa han. Regner med venninnen din sier nei til en sånn fjott og ikke minst av respekt for deg og vennskapet deres. Vær glad du er kvitt han, jævla tulling Anonymkode: 75abf...51d 3
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #7 Skrevet 23. november 2021 Hvis dere har felles vennekrets, så er det noe man kan forvente. Anonymkode: 7dfd2...412 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #8 Skrevet 23. november 2021 Desperat, kalles det. Håper venninna er til å stole på Anonymkode: ed9cb...72f 3
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #9 Skrevet 23. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jo det er respektløst og sier mye om han. Enten har han innerst inne ønsket at det var hun han var sammen med mens dere to var sammen, eller så gjør han det bare for å provosere deg nå siden du dumpa han. Regner med venninnen din sier nei til en sånn fjott og ikke minst av respekt for deg og vennskapet deres. Vær glad du er kvitt han, jævla tulling Anonymkode: 75abf...51d Jeg tror han innerst inne likte henne bedre ja. ts Anonymkode: 5bb63...c24
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #10 Skrevet 23. november 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg tror han innerst inne likte henne bedre ja. ts Anonymkode: 5bb63...c24 Godt du er kvitt han da Anonymkode: 75abf...51d 3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #11 Skrevet 24. november 2021 Hvis det ikke er en nær venninne så er vel ikke det et problem?🤔Du er jo ferdig med han uansett, du gjorde det slutt. Da er det vel bare hyggelig om de finner tonen bedre enn dere? Hadde du derimot blitt dumpet av han, eller det hadde vært en av dine nærmeste venninner, så ville jeg vært enig i at han oppfører seg litt ufint. Anonymkode: 87982...1c4 3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #12 Skrevet 24. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis det ikke er en nær venninne så er vel ikke det et problem?🤔Du er jo ferdig med han uansett, du gjorde det slutt. Da er det vel bare hyggelig om de finner tonen bedre enn dere? Hadde du derimot blitt dumpet av han, eller det hadde vært en av dine nærmeste venninner, så ville jeg vært enig i at han oppfører seg litt ufint. Anonymkode: 87982...1c4 Vi er ikke nære venninner, men hun takket ja til å date ham, hun likte ham alltid tror jeg….. Anonymkode: 5bb63...c24
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #13 Skrevet 24. november 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Vi er ikke nære venninner, men hun takket ja til å date ham, hun likte ham alltid tror jeg….. Anonymkode: 5bb63...c24 Huff den er kjip. Håper du kommer over det fort. Anonymkode: 51796...d7f 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #14 Skrevet 24. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi er ikke nære venninner, men hun takket ja til å date ham, hun likte ham alltid tror jeg….. Anonymkode: 5bb63...c24 Og så? igjen, du dumpet han. Det er ikke sånn at hun har prøvd seg på han og han så dumpet deg. Forventer du at han skal fortsette å være forelsket i deg? Selv om du ikke vil ha han? Og alle du kjenner må holde seg unna han, fordi dere var sammen en stund? Litt smålig eller? Anonymkode: 87982...1c4 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #15 Skrevet 24. november 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Og så? igjen, du dumpet han. Det er ikke sånn at hun har prøvd seg på han og han så dumpet deg. Forventer du at han skal fortsette å være forelsket i deg? Selv om du ikke vil ha han? Og alle du kjenner må holde seg unna han, fordi dere var sammen en stund? Litt smålig eller? Anonymkode: 87982...1c4 Men altså det er lov å ha det vondt selv om man er den som er dumpet, spesielt når han hopper rett videre på en venninde. Anonymkode: 51796...d7f 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #16 Skrevet 24. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men altså det er lov å ha det vondt selv om man er den som er dumpet, spesielt når han hopper rett videre på en venninde. Anonymkode: 51796...d7f *Den som dumpet Anonymkode: 51796...d7f
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #17 Skrevet 24. november 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vi er ikke nære venninner, men hun takket ja til å date ham, hun likte ham alltid tror jeg….. Anonymkode: 5bb63...c24 La de seile, hvorfor bry seg? Anonymkode: 5cb45...16c
Kipling Skrevet 24. november 2021 #18 Skrevet 24. november 2021 Vel... kommer litt ann på hvordan bruddet var vil jeg si. Han har nok syns hun er søt i en viss tid men ikke gjort noe på grunn av deg, nå er han en fri mann og kan date hvem han vil så hvorfor ikke? Personlig ville jeg ikke gjort det dersom bruddet var et vennskapelig et da det blir rimelig kleint for deg, men hadde jeg følt meg dårlig behandlet eller noe sånt så ville jeg tenkt at jeg ikke skyldte deg noe og bare gunnet på. Så kommer rett og slett ann på hvor mye eller lite jeg følte jeg skyldte deg etter bruddet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå