AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #1 Skrevet 23. november 2021 Er det vanlig med litt menssmerter nå og da? Har ikke hatt det tidligere, men nå kjennes det ut som mensen er på vei. Mye murringer i korsryggen og nederst i magen. Er i uke 28 Anonymkode: 86bcb...093
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #2 Skrevet 23. november 2021 Helt vanlig Anonymkode: f56ee...205
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #3 Skrevet 23. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Helt vanlig Anonymkode: f56ee...205 Håper på det da, ønsker ikke at noe skal begynne for tidlig🙈 Anonymkode: 86bcb...093
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #4 Skrevet 23. november 2021 Jeg hadde slike smerter. Når det gjaldt magesmertene, sa kommunejordmor til meg at de kunne komme av at livmora måtte strekke seg for å gi plass til dem voksende babyen. Korsrygg: hormoner som gjør at man skal få et bekken som er klart til fødsel påvirker hele kroppen. Feks er det lettere å tråkke over fordi leddbånd også i ankler blir løsere og man kan oppleve å øke skostørrelse fordi fotbladet blir flatere; buen under foten flates ut. Det var iallefall forklaringa jeg fikk da jeg gikk gravid for 21 og 17 år siden. Begge ungene fullbårne. Anonymkode: 7a10b...38a
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #5 Skrevet 23. november 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg hadde slike smerter. Når det gjaldt magesmertene, sa kommunejordmor til meg at de kunne komme av at livmora måtte strekke seg for å gi plass til dem voksende babyen. Korsrygg: hormoner som gjør at man skal få et bekken som er klart til fødsel påvirker hele kroppen. Feks er det lettere å tråkke over fordi leddbånd også i ankler blir løsere og man kan oppleve å øke skostørrelse fordi fotbladet blir flatere; buen under foten flates ut. Det var iallefall forklaringa jeg fikk da jeg gikk gravid for 21 og 17 år siden. Begge ungene fullbårne. Anonymkode: 7a10b...38a Oj, interresant det med føttene. Trodde skoene ble trangere fordi føttene hovner opp. Anonymkode: 86bcb...093
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå