Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har en kjæreste som er kjedelig i senga?

Er veldig glad i kjæresten min men eneste posisjonene han vil ha under sex er misjonær eller cowgirl. Andre posisjoner syntes han blir for «perverse». Han vil heller ikke bruke noe form for leketøy eller ting for å krydre opp sex livet.

Etter cirka ett år begynner jeg å bli lei av bare misjonær og cowgirl.

Flere som har hatt det sånn? Eventuelt noen råd? Skjønner det er begrenser for hva man kan gjøre siden man skal respektere den andres grenser

Anonymkode: 41ad1...fbc

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

si at du vil sleike han i ræven. 

Anonymkode: a1a95...a8e

• Liker 7
Skrevet

Har dere prøvd Dr Dreke? 

Anonymkode: e062f...648

Skrevet

Spør om dere kan prøve doggy. Det er min favoritt, utenom når jeg sitter oppå. 

Anonymkode: 19dcc...273

• Liker 2
Skrevet

Man må jo snakke sammen... Vil han ikke så kan du ikke presse han. 

Selv liker jeg godt misjonær og pleier ikke ha bruk for mer enn 1-2 stillinger per samleie her heller. Betyr ikke at jeg ikke er kinky på andre områder. 

Anonymkode: c11cf...dcf

• Liker 2
Skrevet

Alle menn blir kjedelig i senga om de får styre er min erfaring. Menn er fornøyd med det som virker for dem stort sett. Jeg anser det med velvilje til å tenke at de er pragmatiske. Hvorfor endre på noe som virker?

Problemet er som du påpeker at kvinnen da kjeder seg etter en stund. 

Jeg har lært meg å ta kontroll over at det ikke får oppstå rutiner jeg blir lei. Jeg aksepterer det ikke, og tar initiativ til annet. 

En mann som hadde kalt det perverst hadde jeg likevel utfordret på dette, men også vraket dersom han var urokkelig. Jeg gidder ikke et kjedelig sexliv. Da hadde jeg mistet all lyst, og han hadde heller ikke fått sex etterhvert. 

Stilt mellom å utfordre seg selv eller å få en kvinne uten lyst lenger har iallefall min kjære valgt å utvide repertoaret. Leketøy var helt nei. Det er lenge siden nå. Vi har mye, både til meg og ham, og han nyter det også. 😉

Anonymkode: efe11...99b

• Liker 7
Skrevet

Du har hva jeg vil si er drømmemannen.

Anonymkode: 830ed...843

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Du har hva jeg vil si er drømmemannen.

wtf. 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Flere som har en kjæreste som er kjedelig i senga?

Er veldig glad i kjæresten min men eneste posisjonene han vil ha under sex er misjonær eller cowgirl. Andre posisjoner syntes han blir for «perverse». Han vil heller ikke bruke noe form for leketøy eller ting for å krydre opp sex livet.

Etter cirka ett år begynner jeg å bli lei av bare misjonær og cowgirl.

Flere som har hatt det sånn? Eventuelt noen råd? Skjønner det er begrenser for hva man kan gjøre siden man skal respektere den andres grenser

Anonymkode: 41ad1...fbc

Sorry, da hadde jeg gått. Har dere snakket om dette? 

Anonymkode: e1130...761

• Liker 2
Skrevet

Så kjipt!

Har han liten penis også?

Anonymkode: c46cd...c7a

• Liker 2
Skrevet

Sex er jo i lengden kjedelig selv om man utvider repertoaret fra 2 til 15 stillinger, med BDSM/pervosex og med trekant, firkant, swingersklubb mv. Man blir uansett fort vant med det, og er man av typen som har behov for stadig nye opplevelser, blir man lei uansett.

Anonymkode: 2a5d0...72a

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Sex er jo i lengden kjedelig....

Snakk for deg selv.

Anonymkode: 41c98...d57

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Sex er jo i lengden kjedelig selv om man utvider repertoaret fra 2 til 15 stillinger, med BDSM/pervosex og med trekant, firkant, swingersklubb mv. Man blir uansett fort vant med det, og er man av typen som har behov for stadig nye opplevelser, blir man lei uansett.

👍🏻

Og en mann måles heller ikke i hvor akrobatisk han er eller hvor mange sexleketøy han kan håndtere. Det er jo mer viktig åssen han er utenfor senga. 

• Liker 4
Skrevet

Man er to om å skape det både spennende og kjedelig i senga. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Snakk for deg selv.

Nei, jeg trenger faktisk ikke å begrense meg til det, ettersom dette er en utbredt oppfatning blant voksne, oppegående personer. Det lille sexfikserte mindretallet er imidlertid ofte så brautende høyrøstet, at folk feilaktig kan få inntrykk av at de representerer majoriteten. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

...dette er en utbredt oppfatning blant voksne, oppegående personer. Det lille sexfikserte mindretallet er imidlertid ofte så brautende høyrøstet, at folk feilaktig kan få inntrykk av at de representerer majoriteten. 

De fleste i langvarige forhold har regelmessig sex etter både ti og tjue år. Om da er ikke regelen en gang årlig.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

De fleste i langvarige forhold har regelmessig sex etter både ti og tjue år. Om da er ikke regelen en gang årlig.

Det stemmer nok. Og grunnen er dels at jevnlig sex med partner tilfredstiller behover for bekreftelse og tilknytning, dels at det er en sosial konvensjon, og dels at folk skjønner at stadig søken etter sterkere seksuelle stimuli, ikke i lengden øker tilfredsheten med seksuallivet.

• Liker 4
Skrevet

Jeg har utfordret min samboer som hadde et stabilt kjedelig sexliv med sin eks. De hadde faste sexdager i uken og samme stillinger. Jeg har gjort så mye gøy oppigjennom så slik rutinesex passer ikke meg. Tok litt tid å få han med uten å presse han, nå åpnet en ny verden seg og det er så gøy å se utviklingen. 

Anonymkode: 7d47a...2f3

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det stemmer nok. Og grunnen er dels at jevnlig sex med partner tilfredstiller behover for bekreftelse og tilknytning, dels at det er en sosial konvensjon, og dels at folk skjønner at stadig søken etter sterkere seksuelle stimuli, ikke i lengden øker tilfredsheten med seksuallivet.

👍🏻 

• Liker 1
Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Alle menn blir kjedelig i senga om de får styre er min erfaring. Menn er fornøyd med det som virker for dem stort sett. Jeg anser det med velvilje til å tenke at de er pragmatiske. Hvorfor endre på noe som virker?

Problemet er som du påpeker at kvinnen da kjeder seg etter en stund. 

Jeg har lært meg å ta kontroll over at det ikke får oppstå rutiner jeg blir lei. Jeg aksepterer det ikke, og tar initiativ til annet. 

En mann som hadde kalt det perverst hadde jeg likevel utfordret på dette, men også vraket dersom han var urokkelig. Jeg gidder ikke et kjedelig sexliv. Da hadde jeg mistet all lyst, og han hadde heller ikke fått sex etterhvert. 

Stilt mellom å utfordre seg selv eller å få en kvinne uten lyst lenger har iallefall min kjære valgt å utvide repertoaret. Leketøy var helt nei. Det er lenge siden nå. Vi har mye, både til meg og ham, og han nyter det også. 😉

Anonymkode: efe11...99b

«Alle menn blir kjedelig i senga om dem får styre»

Sier kanskje mer om hvem du får ligge med. Menns evne til å holde ting aktivt og interessant i senga er direkte korrelert med hvor attraktiv og hvor mye man tenner på den man ligger med. Just sayin’ 

Anonymkode: 13c3f...83e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...