Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hater snart ungen i magen å. 

Anonymkode: beca1...83c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg hater snart ungen i magen å. 

Hvilken plager har du?

Jeg kom meg ikke opp av sengen før tredje trimester nærmet seg, ekstrem kvalme😞

Anonymkode: 85444...0ed

• Liker 1
Skrevet

Du har ikke tenkt særlig nøye over hva det innebærer å være gravid på forhånd da, antar jeg? Du har selv satt deg i den situasjonen, så du får holde ut til ungen er født og så adoptere bort barnet du hater.

Anonymkode: 0f8f7...9c6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du har ikke tenkt særlig nøye over hva det innebærer å være gravid på forhånd da, antar jeg? Du har selv satt deg i den situasjonen, så du får holde ut til ungen er født og så adoptere bort barnet du hater.

Nei var ikke planlagt. Har fler graviditeter bak meg. Alle ungene er henta av BV

Not. 

Men det er forbudte følelser eller? Så skal atpå til sånne kjerringer som deg bare gni det inn at de tankene ikke er lov. Du er vel født på 60 tallet. 

• Liker 12
Skrevet

Det blir alltid brukt som et argument at "graviditet ikke er en sykdom". Når noen klager over at det er fælt, skulle de pluselig visst bedre? Jaja..

Jeg hatet også å være gravid, spesielt gang nr 2. For min del slapp heldigvis plagene opp rimelig fort etter fødsel.

Anonymkode: 7f005...317

Skrevet

Føler med deg ts. Jeg er i første trimester og det er ikke akkurat noen fest nei😖

bør absolutt være rom for å føle både positivt og negativt om å være gravid. 

for min den håper jeg bare inderlig at det blir bedre i andre trimester 🙏

Anonymkode: 07a5e...e30

• Liker 1
Skrevet

Håper at det blir bedre 💞

Anonymkode: 94662...eb8

Skrevet

De som synes graviditeter er magiske har enten vært ekstremt heldige eller har glemt hvordan det faktisk var. Det SUGER å være gravid, men det blir verdt det til slutt! Bare hold ut og ta vare på deg selv! ❤️ 

Anonymkode: 785fb...b2c

Skrevet

Min mor var en av dem med magiske graviditeter. Hun gikk over hardangervidda i 2 trimester.

Jeg fikk bekkenløsning 1 trimester, og har det enda 8 mnd etter fødsel. Man kan ikke planlegge alt på forhånd. 

Hatet også å være gravid på slutten. Fikk også plager jeg aldri hadde hørt om før. Føler med deg ts. ❤️ 

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Gå og troll et annet sted.

Anonymkode: c05c9...6a2

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...