Gå til innhold

Black week på Kari Traa ullundertøy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du sett et godt tilbud? :) 

Anonymkode: f8313...2fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Get Inspired 

Anonymkode: cde24...28a

Skrevet

Coop Obs har

Men det er elendig kvalitet!!

Anonymkode: 16213...706

• Liker 2
Gjest Poison heart
Skrevet

Ikke kjøp Kari Traa, blir hullete etter et par gangers bruk. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Coop Obs har

Men det er elendig kvalitet!!

Anonymkode: 16213...706

Poison heart skrev (11 minutter siden):

Jeg har mye ullundertøy fra Kari Traa og ikke fått hull i et eneste plagg selv om jeg har brukt dem mye.

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har mye ullundertøy fra Kari Traa og ikke fått hull i et eneste plagg selv om jeg har brukt dem mye.

Men de er stygge da. Skikkelig basic bitch.

Anonymkode: ed742...410

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Buksen min i dette mønsteret har fått flere hull.

https://www.getinspired.no/klaer/ullklaer/ullundertoy/underdeler/kari-traa-akle-pant-kt-622586-sail?gclid=CjwKCAiAv_KMBhAzEiwAs-rX1KlkeA-dYgJFBSx7zPzGD9Ix2Wl_OQEUWg6-zaj0DasgtMH5Y1uX2RoCxSEQAvD_BwE

Men i settet mitt med rosemønster er det ikke hull, det er litt tykkere i stoffet. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det må du gjerne mene, men jeg fullstendig blaffen i hva en anonym bruker på KG mener om ullundertøyet mitt.

Jeg kaster ikke brukbare klær fordi noen på KG mener det er "basic bitch" - så fullstendig hjernedød er jeg ikke.

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva er stygt med de?   Og hva er det du som er så fin og spesiell går i da??  :)

• Liker 8
Skrevet
Poison heart skrev (39 minutter siden):

Det visste jeg ikke! Er det et annet merke/butikk med ullundertøy du heller vil anbefale? 

Anonymkode: daca3...13e

Gjest Poison heart
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Det visste jeg ikke! Er det et annet merke/butikk med ullundertøy du heller vil anbefale? 

Anonymkode: daca3...13e

Devold.

Skrevet
Poison heart skrev (24 minutter siden):

Devold.

Sist jeg prøvde ull fra devold gikk det hull i med en gang nesten.

Anonymkode: a788e...054

• Liker 3
Skrevet

Ja, jeg elsker selv Devold men må si at min erfaring er også, at det går lettere hull i de enn i Kari Traa. Kari Traa er tettere vevd og inneholder noe syntetisk tråd, så holder lenger hos meg. Devold er tynnere, mykere da.. 

Anonymkode: eb264...902

• Liker 3
Skrevet

Devold holder ikke fasongen. Kari Traa trøyene mine både sitter fint og holder lenge, jeg bruker dem så godt som daglig og den eldste er minst ti år gammel.

Anonymkode: 03ae6...aed

• Liker 2
Skrevet

Coop obs 199,- per del

Anonymkode: a40e5...a7d

Skrevet
On 11/23/2021 at 6:24 PM, Peonjenta said:

Buksen min i dette mønsteret har fått flere hull.

https://www.getinspired.no/klaer/ullklaer/ullundertoy/underdeler/kari-traa-akle-pant-kt-622586-sail?gclid=CjwKCAiAv_KMBhAzEiwAs-rX1KlkeA-dYgJFBSx7zPzGD9Ix2Wl_OQEUWg6-zaj0DasgtMH5Y1uX2RoCxSEQAvD_BwE

Men i settet mitt med rosemønster er det ikke hull, det er litt tykkere i stoffet. 

Har akkurat samme erfaring! Åkle fikk hull med en gang. Rose som jeg har hatt i mange mange år er like fin.

Anonymkode: e762b...a09

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.11.2021 den 18.20):

Kan du utdype dette?

Er det at det står Kari Traa på merkelappen som gjør at du stempler det som stygt og basic bitch?

Eller hva gjør det til "basic bitch"? Trøyene finnes med høy hals, v-hals, rund hals, knapper og glidelås. Mønstrene er stripete, prikkete, helt eller delvis ensfargede. De finnes i mange farger.

• Liker 1
Skrevet
On 11/28/2021 at 2:59 PM, Taluno said:

Kan du utdype dette?

Er det at det står Kari Traa på merkelappen som gjør at du stempler det som stygt og basic bitch?

Eller hva gjør det til "basic bitch"? Trøyene finnes med høy hals, v-hals, rund hals, knapper og glidelås. Mønstrene er stripete, prikkete, helt eller delvis ensfargede. De finnes i mange farger.

Ikke bry deg om henne...det er sikkert hun som går med liksminke og flaggermusklær, har sett henne bruke begrepet basic bitch i flere tråder. 

Anonymkode: d614f...f10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...