AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #1 Skrevet 23. november 2021 Er i en skillsmisse, med en mann jeg har et barn med, mine foreldre har en tendens til å blande seg litt for mye, istedenfor å bare være støttende i mine valg, de synes vår prosess har tatt for lang tid, vi gikk ifra hverandre i sommer, begge to har gjort dumme ting i vårt ekteskap. Så har egentlig hele veien kjempet for å få til en litt fredlig slutt pga barnet vi har sammen.. Jeg har hatt en del å deale med den siste tiden, igår hadde vi endelig en kjempe fin samtale og avslutning, og papirene signert.. Så trenger egentlig ikke mer drama nå for å si det sånn,, Så mener foreldrene mine at jeg burde sette foten ned med han? At han lurer meg, og de henger seg opp i at han er sykemeldt osv osv, de har liksom ikke forståelse for at folk reagerer forskjellig, mine foreldre har aldri vært i en skillsmisse og vet ikke hvordan det er å måtte sammerbeide om et barn.. Så jeg er ganske oppgitt egentlig og ganske frustrert over hvorfor de må blande seg så mye, jeg 30 år... Hva kan jeg gjør? De har alltid dømt han opp og ned, og egentlig aldri hatt det beste forholdet! Og synes jo ikke de har noe med om vår skillsmisse tar 2 eller 4 mnd... Det er en veldig tung prosess! Anonymkode: bdadc...d1b
Khloe P.T Skrevet 23. november 2021 #2 Skrevet 23. november 2021 Du har jo helt rett i alt du skriver. Foreldrene dine har ingenting med din skilsmisse å gjøre. Be de slutte og blande seg eller hold de på avstand. 4
lillevill Skrevet 23. november 2021 #3 Skrevet 23. november 2021 Du må sette ned foten ja, for dine foreldre. så bra at dere har forståelse for hverandre selv om han er din eks. jeg lover det at det lønner seg.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #4 Skrevet 23. november 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Så jeg er ganske oppgitt egentlig og ganske frustrert over hvorfor de må blande seg så mye, jeg 30 år... Hva kan jeg gjør? Anonymkode: bdadc...d1b La vær med å diskutere ditt privatliv/ham med dem, la vær med å fortelle dem detaljer om prosessen. Anonymkode: 262d5...b52 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå