Gå til innhold

Hvordan ville du reagert på dette? Leder med grovt utsagn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror ikke leder tenkte seg om da h*n fortalte om et tidligere ansettelsesforhold der h*n hadde uttrykt grove trusler til en klient i jobbsammenheng. Dette var da trusler om vold..Dette ble liksom ledd bort på pauserommet av vedkommende. Konteksten (årsak til truslene) er ikke så nøye, men jeg kjenner på hele meg at dette ikke var så greit å si, eller? Jeg hadde virkelig aldri fortalt noen noe slikt om jeg hadde opptrådt så uprofesjonelt. 

Anonymkode: 0fa81...abf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke en type sjef - ville ikke engang ha omtalt en slik person som "leder" - jeg ikke hadde trivdes å jobbe med i det hele tatt. Absolutt ikke greit å si.

Skrevet

Grove trusler er ikke greit, så da ville jeg nok jobbet for å ikke ha denne personen tett innpå meg. Finn en ny jobb om mulig. 

Anonymkode: c6cf3...b1e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Tror ikke leder tenkte seg om da h*n fortalte om et tidligere ansettelsesforhold der h*n hadde uttrykt grove trusler til en klient i jobbsammenheng. Dette var da trusler om vold..Dette ble liksom ledd bort på pauserommet av vedkommende. Konteksten (årsak til truslene) er ikke så nøye, men jeg kjenner på hele meg at dette ikke var så greit å si, eller? Jeg hadde virkelig aldri fortalt noen noe slikt om jeg hadde opptrådt så uprofesjonelt. 

Anonymkode: 0fa81...abf

Dårlig leder

Anonymkode: 1cf2c...644

Skrevet

Jeg tror jeg hadde stoppet opp praten og reagert med å spørre han om det var sant og hva han tenker om seg selv som leder som truer ansatte med vold. 

Men vet at det kan være lettere sagt enn gjort når man først er i situasjonen.. Uansett hadde jeg mistet all respekt for han og sett meg om etter en ny jobb 

Anonymkode: 1e555...aac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...