AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #1 Skrevet 23. november 2021 Møttes på nett for et halvt år siden. Denne tiden er jo utrolig spesiell og det er klart at terskelen for å holde seg hjemme skal være lav. Full forståelse. Men nå er det sjette gangen han plutselig blir syk før vi har avtalt å møtes ute(vi skulle egentlig på lørdag) Jeg er så usikker på hva som er riktig å gjøre. Jeg forstår jo at sykdom kan oppstå men seks ganger på et halvt år er ganske mye... litt for mye? Er det troverdig? Hater meg selv for at jeg tar meg i å mistenke noen ganger. Men så igjen, hvis han absolutt ikke vil treffe meg så er det jo tusen ganger lettere å bare fade ut/blokkere eller ghoste meg. Så det virker jo som at han vil... Tanker? Anonymkode: 3c067...385 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #2 Skrevet 23. november 2021 Erre mulig å være så tålmodig / naiv?? Han er SELVFØLGELIG ikke interessert. Anonymkode: 746e5...13e 33
Gjest supernova_87 Skrevet 23. november 2021 #3 Skrevet 23. november 2021 Hvordan er han i kommunikasjonen ellers? Jeg ville tematisert det. "Sykt tilfeldig at du blir syk 6 ganger på rad. Litt av et sammentreff. Får meg litt til å lure på om du er nervøs for å møtes eller noe sånt?" Tar han initiativ til å finne nytt tidspunkt eller er det du som må planlegge på nytt?
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #4 Skrevet 23. november 2021 Han holder deg på gress. Han har ei annen nå, mest sannsynlig og venter til hun ditcher han. Da gidder han kanskje møte deg. Menn som er interessert viser det klart. Anonymkode: e8090...2bc 18 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #5 Skrevet 23. november 2021 Rainstorm skrev (3 minutter siden): Hvordan er han i kommunikasjonen ellers? Jeg ville tematisert det. "Sykt tilfeldig at du blir syk 6 ganger på rad. Litt av et sammentreff. Får meg litt til å lure på om du er nervøs for å møtes eller noe sånt?" Tar han initiativ til å finne nytt tidspunkt eller er det du som må planlegge på nytt? Han er ofte ganske "på". Snakker mye om hva vi skal gjøre på date, hva vi skal spise, hvilke aktiviteter osv. Så han tar ganske bra initiativ. Samme med å planlegge på nytt. I 50% av tilfellene har han foreslått en ny tid. Så blir ganske usikker. Det virker ikke som at han har blitt syk utenom våre avtaler så det er jo litt spesielt 🧐 Anonymkode: 3c067...385
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #6 Skrevet 23. november 2021 Tror han er nervøs. Han vil nok , men koker i hop alt som kan gå galt rett før møtet og blir syk. Det trenger ikke å bety at han ikke er innteresert, han er redd. Anonymkode: 6d7e6...e88 8
Hoppetaujenta Skrevet 23. november 2021 #7 Skrevet 23. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Erre mulig å være så tålmodig / naiv?? Han er SELVFØLGELIG ikke interessert. Anonymkode: 746e5...13e Jeg ville ha tenkt at han er nok interessert på et vis, men ikke så interessert at han faktisk vil møte deg. La han gå. Jeg fant i farten ingen fiskeillustrasjoner, men får bruke denne 🐙 og si at det finnes nok av andre blekkspruter i sjøen. 👍 6
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #8 Skrevet 23. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han er ofte ganske "på". Snakker mye om hva vi skal gjøre på date, hva vi skal spise, hvilke aktiviteter osv. Så han tar ganske bra initiativ. Samme med å planlegge på nytt. I 50% av tilfellene har han foreslått en ny tid. Så blir ganske usikker. Det virker ikke som at han har blitt syk utenom våre avtaler så det er jo litt spesielt 🧐 Anonymkode: 3c067...385 Jaja, mye snakk, null action. Han har deg på «hook» ved å «planlegge» dates han vet aldri kommer Anonymkode: 746e5...13e 13
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #9 Skrevet 23. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jaja, mye snakk, null action. Han har deg på «hook» ved å «planlegge» dates han vet aldri kommer Anonymkode: 746e5...13e Kankje han har blitt skiffet før ? redd for å ikke være bra nok? Det trenger ikke alltid bety at han er et ondt menneske. Jeg ble slik som dette etter jeg oplevde å bli såret flere ganger. Pluss en voldtekt. Jeg er kvinne. Anonymkode: 6d7e6...e88 1
17.11 Skrevet 23. november 2021 #10 Skrevet 23. november 2021 Har dere møttes i det hele tatt, eller har du bare sett han på bilder? Ikke noe facetime eller lignende? Jeg hadde ikke hatt tålmodighet til å vente i et halvt år, men det er meg.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #11 Skrevet 23. november 2021 17.11 skrev (2 minutter siden): Har dere møttes i det hele tatt, eller har du bare sett han på bilder? Ikke noe facetime eller lignende? Jeg hadde ikke hatt tålmodighet til å vente i et halvt år, men det er meg. Vi har facetimet to ganger før AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kankje han har blitt skiffet før ? redd for å ikke være bra nok? Det trenger ikke alltid bety at han er et ondt menneske. Jeg ble slik som dette etter jeg oplevde å bli såret flere ganger. Pluss en voldtekt. Jeg er kvinne. Anonymkode: 6d7e6...e88 🌹Han har blitt dumpet vet jeg men ikke på en uvanlig brutal måte. Virker som han kom raskt over det. Gikk det lang tid før du turte å satse igjen? Anonymkode: 3c067...385 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #12 Skrevet 23. november 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kankje han har blitt skiffet før ? redd for å ikke være bra nok? Det trenger ikke alltid bety at han er et ondt menneske. Jeg ble slik som dette etter jeg oplevde å bli såret flere ganger. Pluss en voldtekt. Jeg er kvinne. Anonymkode: 6d7e6...e88 Men det er jo ingen som sier at han er et dårlig menneske? Jeg sier at han åpenbart ikke er interessert. Anonymkode: 746e5...13e 7
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #13 Skrevet 23. november 2021 Hva sier han er sykdomsårsak og hvordan sier han i fra? Hvor dedikert er han i kontakten mellom treffene? Det kan være troverdig. Jeg er kronisk syk om må ofte avlyse dates samme dag fordi jeg ikke kan forutse formen, men forklarer om det grundig og forsikrer om at det ikke har noe å gjøre med at jeg ikke er interessert. Har pleid å bli møtt med forståelse. En gang måtte jeg avlyse fire ganger på rad, all heder til han som fortsatt ventet på meg og stolte på at jeg snakket sant Anonymkode: 2f8ac...177 5
Drizzt Skrevet 23. november 2021 #14 Skrevet 23. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Møttes på nett for et halvt år siden. Denne tiden er jo utrolig spesiell og det er klart at terskelen for å holde seg hjemme skal være lav. Full forståelse. Men nå er det sjette gangen han plutselig blir syk før vi har avtalt å møtes ute(vi skulle egentlig på lørdag) Jeg er så usikker på hva som er riktig å gjøre. Jeg forstår jo at sykdom kan oppstå men seks ganger på et halvt år er ganske mye... litt for mye? Er det troverdig? Hater meg selv for at jeg tar meg i å mistenke noen ganger. Men så igjen, hvis han absolutt ikke vil treffe meg så er det jo tusen ganger lettere å bare fade ut/blokkere eller ghoste meg. Så det virker jo som at han vil... Tanker? Anonymkode: 3c067...385 Har han små barn? Hvis ja, så er det fult mulig å være syk 6 ganger i året. At det skal være sammentreff hver gang dere skal møtes er derimot ikke like sannsynlig. Så jeg ville tippet at han ikke er interessert nok å møte deg og at du bør dermed gå videre. 4
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #15 Skrevet 23. november 2021 Enten så er han et nervevrak eller så er du bare ikke en prioritet når alt kommer til stykke. Anonymkode: b7b2f...e9d 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #16 Skrevet 23. november 2021 Tja, jeg var syk i over to måneder fra slutten av august. Det er fullt mulig å være mye syk om dagen, i hvert fall for oss som har barn. Hver gang jeg ble bedre kom det en ny runde. Anonymkode: bd74f...1ce
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #17 Skrevet 23. november 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Møttes på nett for et halvt år siden. Denne tiden er jo utrolig spesiell og det er klart at terskelen for å holde seg hjemme skal være lav. Full forståelse. Men nå er det sjette gangen han plutselig blir syk før vi har avtalt å møtes ute(vi skulle egentlig på lørdag) Jeg er så usikker på hva som er riktig å gjøre. Jeg forstår jo at sykdom kan oppstå men seks ganger på et halvt år er ganske mye... litt for mye? Er det troverdig? Hater meg selv for at jeg tar meg i å mistenke noen ganger. Men så igjen, hvis han absolutt ikke vil treffe meg så er det jo tusen ganger lettere å bare fade ut/blokkere eller ghoste meg. Så det virker jo som at han vil... Tanker? Anonymkode: 3c067...385 Hvor har dere kontakt? Han har nok dame Anonymkode: 3f4fc...3a8 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #18 Skrevet 23. november 2021 Fullt mulig å bli syk 6 ganger på et halvår..! Særlig om man er kroniker. Sier han noe om årsaken da? Anonymkode: abd69...be0 1
Gjest someone_here Skrevet 24. november 2021 #19 Skrevet 24. november 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Møttes på nett for et halvt år siden. Denne tiden er jo utrolig spesiell og det er klart at terskelen for å holde seg hjemme skal være lav. Full forståelse. Men nå er det sjette gangen han plutselig blir syk før vi har avtalt å møtes ute(vi skulle egentlig på lørdag) Jeg er så usikker på hva som er riktig å gjøre. Jeg forstår jo at sykdom kan oppstå men seks ganger på et halvt år er ganske mye... litt for mye? Er det troverdig? Hater meg selv for at jeg tar meg i å mistenke noen ganger. Men så igjen, hvis han absolutt ikke vil treffe meg så er det jo tusen ganger lettere å bare fade ut/blokkere eller ghoste meg. Så det virker jo som at han vil... Tanker? Anonymkode: 3c067...385 Helt sykt at du lar det skje. Minner meg om ei som ikke kunne møtes hele sommeren (selv om både på snap og Instagram viste hun at hun møttes meg venninner og gutter), men når jeg spurte henne om når hun ville møtes, svarte hun alltid at "jeg skriver når jeg kan". Men det svarte hun etter at hun avlyste møter tre ganger på rad. Så spurte jeg for ikke så lenge siden om hun kunne tenke møtes, så svarte hun at hun allerede har funnet noen 😁 Så, alt i alt, man skal alltid dømme etter handlinger, ikke ord, og det gjelder begge kjønn.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #20 Skrevet 24. november 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Fullt mulig å bli syk 6 ganger på et halvår..! Særlig om man er kroniker. Sier han noe om årsaken da? Anonymkode: abd69...be0 Han har ikke kronisk sykdom. Heller ikke barn. Vet at han har hatt corona men ikke seks ganger 😅 Anonymkode: 3c067...385
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå