AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #1 Skrevet 23. november 2021 Også kvinner. Jeg føler dette er et tillitsbrudd mellom oss og sa at jeg ikke ville snakke med han mer. Vi er venner med fordeler, ikke kjærester. Men jeg trodde vi var eksklusive. Anonymkode: bef9b...777
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #2 Skrevet 23. november 2021 Noen som kjeder seg...? Anonymkode: 71202...b28 7
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #3 Skrevet 23. november 2021 En sjalu ff må være kjipt, så tror det er best dere er fra hverandre Anonymkode: 2bd9b...d2f 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #4 Skrevet 23. november 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Også kvinner. Jeg føler dette er et tillitsbrudd mellom oss og sa at jeg ikke ville snakke med han mer. Vi er venner med fordeler, ikke kjærester. Men jeg trodde vi var eksklusive. Anonymkode: bef9b...777 Han er ikke kjæresten din. Hvorfor skal du kunne diktere hva han gjør på fritiden sin. Og hva er forskjell på venner med fordeler og kjærester hvis dere er eksklusive? Anonymkode: 070de...a85 2
Gjest laPistola Skrevet 23. november 2021 #5 Skrevet 23. november 2021 Så en venn av deg tok badstu. Ok…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #6 Skrevet 23. november 2021 Wow, har han befunnet seg i nærheten av det motsatte kjønn? Ville du reagert like kraftig om han hadde vært på en strand, hvor det også var kvinner? Pils i parken? Fellesbadstu er jo enda tryggere, de færreste vil vel synes sex i en fellesbadstu med mange andre frister... Anonymkode: d397c...a33
MacadamiaNut Skrevet 23. november 2021 #7 Skrevet 23. november 2021 Hadde det vært en kjæreste - ok greit nok, jeg ville heller ikke likt det for å si det mildt. Men en ff! Altså dere har null forpliktelser ovenfor hverandre. Skjerpings!
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #8 Skrevet 23. november 2021 Når du er fwb med noen kan du ikke hindre de i å være nær motsatt kjønn. Hadde han vært en kjæreste er det normalt å mislike om han drar på badstue avtalt med andre kvinner, men om de andre kvinnene var der tilfeldig så er ikke dette noe å bråke om i forhold heller. Hvis du har så mye følelser for han foreslår jeg at du dropper han som fwb Anonymkode: 12d27...2d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå