Gå til innhold

Har du hjemmetester liggende hjemme?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.11.2021 den 12.16):

Har du hjemmetester for korona liggende hjemme i tilfelle du blir syk? Hvor mange har du?

Jeg har fem stykker i tilfelle jeg må teste meg annen hver dag og sånn.

Jeg synes de er ganske dyre da.

Anonymkode: 8be96...9b0

Nei, har ikke det. Stoler ikke på meg selv at jeg gjør det riktig, så hvis jeg blir syk, så vil jeg heller teste meg på en teststasjon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har et par hurtig tester liggende. Måtte kjøpe noen forrige gang jeg var syk + det var corona i bhg til sønnen vår. Måtte derfor teste både barn, mann og meg selv. Var negativ da. 

Vi bruker bare testene ved symptomer eller hvis vi skulle være i nærkontakt med smittet. Å teste flere ganger i uka uten symptomer gjør vi ikke. Testene er altfor dyre, 400 kr for 5 stk. Skulle vi testet flere dager I uka hadde vi gått i økonomisk ruin. 

Jeg synes egentlig at staten kunne sendt ut gratis hjemme tester, med anbefaling om testing hver 3 dag hjemme. Det er så mange med corona som ikke har et eneste symptom. På den måten vil man også forhindre smitte lettere til neste gang.

• Liker 1
Skrevet

Ja, en sånn fempakning. Har fire igjen. Den ene brukte jeg før besøk til min gamle mor fordi jeg var litt snufs.

• Opprett ny...