AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #1 Del Skrevet 23. november 2021 Hei, Ble sikekrt diskutert en del, men finner ikke sånn veldig bra tråd. Lurte på det med kaffe. Jeg har kuttet noe mye på kaffe siden vi startet å prøve, fra typ 3 kopp daglig til 1 kopp 4 dager i uka. Bare lurer på om noen har opplevd at spiren satt med at de sluttet med kofein helt. Det finns en del studier om at man burde kutte da man allerede e graivd, samt noen leger sier at en kopp daglig gjør ikke noe forskjell. Og alle er jo forkjellige, finss jo folk som er alergisk mot koffein og. Så bare lurer på om noen har faktisk merka forksjell da dem kutta kaffe helt. (kofein fri kafffe er ikke alternativ for min del, da jeg får en rar utslett av den) Anonymkode: 6043b...741 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #2 Del Skrevet 23. november 2021 Jeg kuttet ned til en kopp om dagen da vi prøvde på nr. en. Jeg drakk veldig mye kaffe, så jeg hadde nok godt av å roe ned på det uansett. Noe forskjell på prøvingen utgjorde det ikke. Jeg ble ikke gravid, og vi oppsøkte hjelp etter hvert. Mens vi holdt på med IVF drakk jeg mest koffeinfri kaffe. Jeg tror ikke det utgjorde noe forskjell, det kjentes bare godt å gjøre det. Jeg drakk ikke kaffe med koffein hverken på de prøverørsforsøkene hvor jeg ikke ble gravid eller på det som resulterte i det eldste barnet vårt. Nr. to kom som en overraskelse, da vi ikke trodde vi kunne få barn uten hjelp. Og da den unnfangelsen skjedde var jeg tilbake på litt for mye kaffe igjen. Anonymkode: 12025...f23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #3 Del Skrevet 23. november 2021 Forskningen viser vel at det ikke er ugunstig med opptil 2 kopper kaffe per dag. Så altså kun høye inntak som påvirker fertilitet.... Anonymkode: be3fc...ad6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrille79 Skrevet 23. november 2021 #4 Del Skrevet 23. november 2021 Vi prøver, og jeg drikker kanskje tre kopper hver dag. Hvis jeg skulle være så heldig å bli gravid kutter jeg den helt ut og da vet jeg hvor mye jeg kommer til å savne kaffe🤪derfor orker jeg ikke kutte den ut nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #5 Del Skrevet 23. november 2021 Lilletrille79 skrev (46 minutter siden): Vi prøver, og jeg drikker kanskje tre kopper hver dag. Hvis jeg skulle være så heldig å bli gravid kutter jeg den helt ut og da vet jeg hvor mye jeg kommer til å savne kaffe🤪derfor orker jeg ikke kutte den ut nå. hehe, godt å høre at det er flere i samme båt. Prøver dere på nr 1? Jeg bare tenkte at hvis ikke spiren sitter så er det nok ikke kaffe som er avgjørende Anonymkode: 6043b...741 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #6 Del Skrevet 23. november 2021 Jeg prøver også, drikker to kopper kaffe om dagen. Tenker at hvis ikke spiren tåler det, tåler den heller ikke dagens lys 😜 Anonymkode: fe2fd...236 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #7 Del Skrevet 23. november 2021 Her satt spiren på første forsøk, og uten at jeg visste at jeg var gravid fortsatte jeg med mine daglige 5-6 kopper kaffe så tror ikke en kopp til eller fra spiller så mye rolle men roet selvfølgelig ned inntaket da testen viste positivt 😛 Anonymkode: b7682...217 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrille79 Skrevet 23. november 2021 #8 Del Skrevet 23. november 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): hehe, godt å høre at det er flere i samme båt. Prøver dere på nr 1? Jeg bare tenkte at hvis ikke spiren sitter så er det nok ikke kaffe som er avgjørende Anonymkode: 6043b...741 Hei vi prøver på nummer to fordi jeg mistet den forrige i uke 8 😌men vi gir oss ikke. Kaffe må jeg ha🙈slutter hvis jeg blir gravid da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå