Gå til innhold

Hvor mye har du allerede brukt på jula?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ca 4000 i gaver, 1500 på togbilletter hjem. Har flere gaver igjen å kjøpe og også togbilletter tilbake. Så blir nok oppimot 10k totalt tenker jeg :)

Anonymkode: 98276...9d3

Skrevet

2500 på gaver, straks ferdig :)

Anonymkode: a9efc...be5

Skrevet

Ca 1500 på gaver. Har vel gaver igjen å ordne for ca 1000 kr. 

Anonymkode: 47d33...61a

Skrevet

Ca 8 000 på flybilletter. Ca 1000 på klær til barna, ca 1000 på adventskalendere og julekaker som skal spises før jul. Skal kjøpe 18 gaver, ca snittprs kr 600, blir ca 10 000 på gaver.

Så ca 20 000, og da skal vi ikke handle julemat, juletre osv siden vi ikke skal være hjemme.

Anonymkode: 23e1b...bce

Skrevet

Adventskalender + et par gaver ca. kr. 3 000,- så langt.

Anonymkode: 13861...2aa

Skrevet

Har brukt ca 5000, men er ferdig med nesten alle julegaver. Vi har stor familie.

Anonymkode: f286a...dfc

Skrevet

Ca 8000 kr på gaver. Skal ikke bruke noe mer penger på jul i år fordi jeg jobber i julen.

Skrevet

Har vel brukt 10 000,- så langt. Har kjøpt inn ribbe, pinnekjøtt, medisterkaker, spekemat, kalendergaver til 4 og flesteparten av julegavene.

Anonymkode: 1aeba...1f5

Skrevet

Har unnet oss mye i år, så vi nærmer oss 200 000. Er halvveis ferdig med julegaver.

Anonymkode: 6cfe1...ccb

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har unnet oss mye i år, så vi nærmer oss 200 000. Er halvveis ferdig med julegaver.

Anonymkode: 6cfe1...ccb

Da er det vel ikke egentlig "julegaver" men ting dere kanskje hadde kjøpt og unnet dere uansett om det var jul eller ei?

Man kjøper ikke julegaver for 200 000 "fordi det er jo jul". Man kjøper det fordi man kan, og har lyst på det, uansett årstid.

Anonymkode: 97143...c91

• Liker 4
Skrevet (endret)

I år har jeg ikke brukt noen ting på jul enda. Jeg er forøvrig ikke noe "julemenneske", og bruker generelt lite på julemat og slikt. Ingenting på julepynt! Grøss. Jeg kan for eksempel ikke fordra disse typiske norske julegardinene med norske nisser med skrukkete, rynkete fjes og sleske flir. Kan ikke skjønne at folk synes sånne gardiner er FINE og henger det opp til jul!? (jeg så flere av den typen gardiner henge utenfor en interiørbutikk i helgen, og grøsset da jeg gikk forbi)

Endret av Million
Skrevet

1000 på nye gardiner og duker. Nytt hus så måtte ha litt mer 😊 

Gavene blir 1500 ca. Så mangler mat bare..

Anonymkode: d547e...4c0

Skrevet

Svært lite. Kun 40-50 kr på en rød løper. 

Anonymkode: e7bfe...c0f

Skrevet

3700 på julegaver og er helt ferdig med alle. Har alt annet fra før av det jeg trenger av jule- og adventspynt. Så da mangler bare julemat og julegodt i hus, blir nok ikke så stor sum det tenker jeg.

Digg å være ferdig! Jeg er en sånn som pleier å løpe rundt lille julaften etter siste gaven omtrent :fnise: I år snus den "tradisjonen"!

Anonymkode: ee3a6...ffe

Skrevet

Julegaver: ca. 2500 kr. Trenger ikke å bruke mer på gaver til familie og venner.
Juleting (pynt, kakeform, o.l.): 500 kr. Manglet helt enkle ting som julestjerne.
Julekonserter: 600 kr. Første konsert siden jazz for mange mnd siden.
Julebord: betales av jobben, hvis det blir i år... Blir å takke nei til andre arrangement.

Julemat: 0 kr. Helst vil jeg ha en Pizza Grandiosa til jul fordi jeg ikke gidder å lage ribb, og Jeg klarte å brenne den sist. Men nå skal jeg kanskje få min mor til å lage den i år.

Totalt: ca. 3600?

Skrevet

Ca 7000kr på gaver og 1000kr til pynt

Skrevet

Rundt 1000 på pynt, mangler fortsatt å kjøpe inn noen nye trekk til putene i sofaen 

brukt 600 på julegaver hittill, dette er garn til en kofte. Har ikke kommet noe lenger 😅 men så skal vi ikke kjøpe så mye gaver 

Anonymkode: e2c98...022

Skrevet

2500 på fly, ca 700 på pakkekalender, 200 på pukkakalender, 2000 på gaver. Er ikke så mye mer som kommer da.

Anonymkode: f36a7...990

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...