AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #1 Skrevet 23. november 2021 Finnes damer som elsker mindre/gjennomsnitlig, også har vi de damene som elsker de store, typ over 17/18 cm. Kan jeg spørre? De ser selvsagt bedre ut estetisk. Men hvor praktisk er det med en slik kjøttmeis? Han kan vel ikke kjøre på med engang, og kan dere virkelig ta alle stillinger? Kan han gunne på i full fart? Jeg har 14/15 cm, og jeg føler min er svært mye mer praktisk. Jeg kan kjøre på alt jeg kan, og trenger ikke varme opp dama i like stor grad. Anonymkode: b8263...dad
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #2 Skrevet 23. november 2021 Det er fordi de har store vaginaer. Hva ellers? Både penis og vagina kommer i forskjellige størrelser Anonymkode: 6eecd...428 10
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #3 Skrevet 23. november 2021 Jeg elsker stort grovt utstyr. Men det kommer vel av at jeg er vid som en bøtte med lunkent vann der nede. 😊 Anonymkode: cd821...e67 8
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #4 Skrevet 23. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er fordi de har store vaginaer. Hva ellers? Både penis og vagina kommer i forskjellige størrelser Anonymkode: 6eecd...428 Forståelig. Så en vanlig dame i gata, med en normal vagina, foretrekker 14/15, fremfor en kjøttmeis på over 18 cm? Jeg tenker jo det må gjøre sabla vondt, og itilegg må ha ta det rolig. Anonymkode: b8263...dad 5
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #5 Skrevet 23. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg elsker stort grovt utstyr. Men det kommer vel av at jeg er vid som en bøtte med lunkent vann der nede. 😊 Anonymkode: cd821...e67 Da er det forståelig Er det fordi du har født barn? Anonymkode: b8263...dad
Gjest Kristina666 Skrevet 23. november 2021 #6 Skrevet 23. november 2021 Tror det er noe med det estetiske eller wowfaktoren. Har aldri prøvd stor, så er ganske stor sjanse for at det bare er bra i fantasien😅
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #7 Skrevet 23. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da er det forståelig Er det fordi du har født barn? Anonymkode: b8263...dad Nei. Har aldri født. Alltid vært romslig Anonymkode: cd821...e67 3
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #8 Skrevet 23. november 2021 Kristina666 skrev (1 minutt siden): Tror det er noe med det estetiske eller wowfaktoren. Har aldri prøvd stor, så er ganske stor sjanse for at det bare er bra i fantasien😅 Hvor nyttig er det sånt praktisk? Anonymkode: b8263...dad
Gjest Kristina666 Skrevet 23. november 2021 #9 Skrevet 23. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor nyttig er det sånt praktisk? Anonymkode: b8263...dad I hodet mitt er det tanken på å bli fylt helt opp som slår meg som veldig digg, men har som sagt aldri prøvd.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #10 Skrevet 23. november 2021 Tror typen min har gjennomsnittlig eller under gjennomsnitt. Har selvfølgelig ikke målt eller spurt, for det bryr meg egentlig fint lite så lenge vi koser oss. Eneste jeg har lagt merke til at enkelte stillinger ikke er lite lett med han og han faller kanskje ut litt lettere så derfor jeg tenker han kanskje er litt under det jeg har hatt før i vært fall. Uansett... Han er langt flinkere i senga enn alle jeg har opplevd før han og koser meg ekstremt. Så tror ikke størrelsen har mye å si for meg personlig. Du må kunne mer en inn og ut haha. Dette gjelder da selvfølgelig begge parter. Anonymkode: 65e2c...6d9 6
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #11 Skrevet 23. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tror typen min har gjennomsnittlig eller under gjennomsnitt. Har selvfølgelig ikke målt eller spurt, for det bryr meg egentlig fint lite så lenge vi koser oss. Eneste jeg har lagt merke til at enkelte stillinger ikke er lite lett med han og han faller kanskje ut litt lettere så derfor jeg tenker han kanskje er litt under det jeg har hatt før i vært fall. Uansett... Han er langt flinkere i senga enn alle jeg har opplevd før han og koser meg ekstremt. Så tror ikke størrelsen har mye å si for meg personlig. Du må kunne mer en inn og ut haha. Dette gjelder da selvfølgelig begge parter. Anonymkode: 65e2c...6d9 Er hans tykk? Anonymkode: b8263...dad
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #12 Skrevet 23. november 2021 Kristina666 skrev (1 minutt siden): I hodet mitt er det tanken på å bli fylt helt opp som slår meg som veldig digg, men har som sagt aldri prøvd. Ja, det tenker jeg også. Men hvor hardt kan han dreise på? Om han kjører på i full fart, så blir dere fort bunna. Anonymkode: b8263...dad
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #13 Skrevet 23. november 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Forståelig. Så en vanlig dame i gata, med en normal vagina, foretrekker 14/15, fremfor en kjøttmeis på over 18 cm? Jeg tenker jo det må gjøre sabla vondt, og itilegg må ha ta det rolig. Anonymkode: b8263...dad Kjøttmeis 😂😂😂😂 Jeg hadde dødd av latterkrampe om noen hadde omtalt pikken sin som en kjøttmeis. Anonymkode: 50122...ab1 24
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #14 Skrevet 23. november 2021 Jeg elsker stor! Og nei jeg er ikke vid, er trang men kan selvfølgelig vides ut en del ut i sexen. Han kan peise på så mye han vil når jeg først har blitt veldig våt og kåt. For meg er det wow faktoren, ser grovt ut. Liker tanken på å bli fylt opp så det nesten er vondt Anonymkode: 36843...e69 13
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #15 Skrevet 23. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg elsker stor! Og nei jeg er ikke vid, er trang men kan selvfølgelig vides ut en del ut i sexen. Han kan peise på så mye han vil når jeg først har blitt veldig våt og kåt. For meg er det wow faktoren, ser grovt ut. Liker tanken på å bli fylt opp så det nesten er vondt Anonymkode: 36843...e69 Snakker vi over 20 cm? Anonymkode: b8263...dad 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #16 Skrevet 23. november 2021 Jeg er vid som ei bøtte. Er ikke noe problem å stappe en knyttneve opp i dåsa mi for å si det sånn. Jeg mener, jeg er skikkelig vid. Skulle selvfølgelig ønske ting var annerledes. Det er vanskelig å finne en mann med en tykk pikk, da de aller fleste er mellom 12 - 17 i lengde og omkrets. På date nevner jeg ofte 'handikappe' mitt for å se reaksjonen på daten. Sier han at han 'bare' har en vanlig penis, kutter jeg kontakten. Er fortsatt singel. Anonymkode: 0879e...a00 5
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #17 Skrevet 23. november 2021 Jeg har hatt sex med en mann som har stor og tykk penis. Han fikk den ikke helt inni meg😅😅Den var rett og slett for stor, og det var ikke godt å ha sex med han😬 Anonymkode: ccf4c...3c3 5
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #18 Skrevet 23. november 2021 Tråden må være et bonanza for våre homofile venner, sizequeensa. Intet annet er tellende, de store køllene er det o store mantraet. Fråtse i bilder, snapper, runkefantasier og alt rundt "jo større, dess bedre". Hylle sorteringssamfunnet og skvise ut dem med snurrebass under 20 cm, dem med micro. Halleluja! Anonymkode: 99c95...f2b 3
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #19 Skrevet 23. november 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har hatt sex med en mann som har stor og tykk penis. Han fikk den ikke helt inni meg😅😅Den var rett og slett for stor, og det var ikke godt å ha sex med han😬 Anonymkode: ccf4c...3c3 Så hva er din preferanse str? 14-15? Anonymkode: 51458...895
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #20 Skrevet 23. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er vid som ei bøtte. Er ikke noe problem å stappe en knyttneve opp i dåsa mi for å si det sånn. Jeg mener, jeg er skikkelig vid. Skulle selvfølgelig ønske ting var annerledes. Det er vanskelig å finne en mann med en tykk pikk, da de aller fleste er mellom 12 - 17 i lengde og omkrets. På date nevner jeg ofte 'handikappe' mitt for å se reaksjonen på daten. Sier han at han 'bare' har en vanlig penis, kutter jeg kontakten. Er fortsatt singel. Anonymkode: 0879e...a00 En drøm. Med underarmsize på kølla er du ei en kan slappe av med uten å være redd du kryper baklengs ut av senga. Anonymkode: 098c5...216
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå