Gå til innhold

Folk som bruker lunsjpausen til å fortelle om alt de gjorde på sydenferien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det noe mer uinteressant for oss andre å høre på? Har dere noen tema som dere synes er totalt uinteressante at kollegaene deres snakker om?:)

Anonymkode: 7bb1d...351

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Detaljer om barna sine 🤮

Anonymkode: b2f81...c99

• Liker 23
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Detaljer om barna sine 🤮

Anonymkode: b2f81...c99

Herregud ja. Og i det de griper etter telefonen sin fordi de bare måå vise noen artige bilder av gullegullet. Da tenker jeg bare "ååå neeeeeei😧😧😧"

Anonymkode: 2b167...82f

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Herregud ja. Og i det de griper etter telefonen sin fordi de bare måå vise noen artige bilder av gullegullet. Da tenker jeg bare "ååå neeeeeei😧😧😧"

Anonymkode: 2b167...82f

Fy faen som jeg hater å se bilder av barn!!!! 🤣 

Jeg har noen skikkelig høylytte sladrekjerringer  på jobb som eeeelsker å snakke om Farmen, Jakten på kjærligheten, Kim Kardashian etc. Dette er damer i 50-60 års alderen. Jeg mener ikke at det egentlig er noe galt i å snakke om det sånn sett, det bare blir så mye og intenst å sitte å høre på i en liten lunchpause 😬😭😅

• Liker 4
Skrevet

Folk som skryter, eller viser bilder av barna sine og laaaange videoer av at barna synger.. 

men på min jobb er det ikke slik på jobb. Vi ligger på hver vår sofa og klager over fastleger vi ikke er fornøyd med, mannfolk som ikke hjelper til hjemme, psykisk helse og støtter hverandre opp. Null skryting på vår arbeidsplass i pausene. Jobber i barnehage og vi har pauser på skift. Utrolig godt å bare ligge på sofan og lufte frustrasjoner om både jobb og andre ting i livet. Lytte på andres frustrasjoner og gi hverandre råd. 
Da har vi tømt oss og er klar for å gå inn på avd igjen 

Anonymkode: 54b8d...772

• Liker 6
Skrevet

Jeg synes det er koselig å høre både om ungene og feriene kollegaer har vært på.

Skrevet
O.G. skrev (Akkurat nå):

Jeg synes det er koselig å høre både om ungene og feriene kollegaer har vært på.

Så enig. Mye verre med de som ikke klarer å ha pausen og må snakke jobb eller baksnakke kollegaer som ikke er der.

• Liker 24
Skrevet
Alvario skrev (6 minutter siden):

Så enig. Mye verre med de som ikke klarer å ha pausen og må snakke jobb eller baksnakke kollegaer som ikke er der.

Helt enig 👍

• Liker 3
Skrevet

Innen rimelighetens grenser er både barn og ferieturer helt greit å høre om.

At noen forteller om hva de drømte i natt, derimot....  :sove: Det finnes virkelig ikke kjedeligere tema! 

• Liker 11
Skrevet

På min jobb er det tre samtaleemner jeg er lei av å høre om i lunsjen:

1. Faglig jobbprat

2. Håndballkamper

3. Jobbreiser

Det er gjerne de samme som absolutt skal snakke fordi de "har ikke tid til det ellers". Vi har et lite lunsjrom på jobb, og sitter gjerne 8-9 rundt bordet i lunsjen, og jaggu MÅ det ikke prates fag. Eller så skal det absolutt handle om håndball eller jobbreiser (er i samme fagområde). Til og med julebordene går fort over til fagprat, og der forblir det. Jeg har gang på gang prøvd å få samtaler over på andre temaer, gjerne litt underholdende temaer, men det skjer ikke. Så jeg skipper faktisk ofte å gå til lunsj. 

Anonymkode: cf6cb...c91

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Folk som skryter, eller viser bilder av barna sine og laaaange videoer av at barna synger.. 

men på min jobb er det ikke slik på jobb. Vi ligger på hver vår sofa og klager over fastleger vi ikke er fornøyd med, mannfolk som ikke hjelper til hjemme, psykisk helse og støtter hverandre opp. Null skryting på vår arbeidsplass i pausene. Jobber i barnehage og vi har pauser på skift. Utrolig godt å bare ligge på sofan og lufte frustrasjoner om både jobb og andre ting i livet. Lytte på andres frustrasjoner og gi hverandre råd. 

Jøss. Der er vi forskjellige. Det du beskriver er mitt mareritt. Når folk bruker kollegaene sine som søplekasser for all dritten de har innabords hadde jeg sluttet på dagen!

Anonymkode: ecf06...372

• Liker 11
Skrevet

Alt.. ikke snakk til meg i pausen. Da har jeg pause og vil slappe av, scrolle igjennom mobilen osv. Ikke prate med andre

• Liker 4
Skrevet

De som mimrer (tidligere kolleger, sjefer, hvordan bedriften var for 20 år siden, etc.). For å sitere The Sopranos: 'Remember when' is the lowest form of conversation.

Anonymkode: b4673...d92

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hørtes ut som en deprimerende lunsj.

Anonymkode: 07c31...d74

• Liker 3
Skrevet
Ullvott skrev (5 timer siden):

Innen rimelighetens grenser er både barn og ferieturer helt greit å høre om.

At noen forteller om hva de drømte i natt, derimot....  :sove: Det finnes virkelig ikke kjedeligere tema! 

Hører mer enn gjerne mer om drømmer enn gullkorna fra barna eller hva minstemann har gjort siden sist eller enda verre: trening!

Skrevet

For min del er ikke temaet i seg selv så viktig, det som er irriterende er når noen kun kan snakke om seg og sitt innenfor temaet vi prater om. Dvs hvis noen nevner en ferie, barn, jobbreise, busstur, så får de det alltid til å handle om dem selv🤯

Anonymkode: 7445b...0cb

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Som en stor del av KG gjør altså?

Da takker jeg meg til sydenferier og barn, altså. 

Anonymkode: 72c8e...71b

• Liker 1
Skrevet
Milky skrev (7 timer siden):

Alt.. ikke snakk til meg i pausen. Da har jeg pause og vil slappe av, scrolle igjennom mobilen osv. Ikke prate med andre

Haha, sånne som deg som gjør at jeg dropper pausen min. Takler ikke stillhet og at folk stirrer på tlf sin🙈 Synes det blir klein stillhet når 4-5stk sitter sånn, så da jobber jeg heller. 

Anonymkode: cc5c1...3ee

Skrevet

Verste jeg vet er de som ikke har «tid» til lønsj, å alltid har så mye å gjøre. Å gjerne klager på at andre tilsynelatende gjør mindre enn dem fordi man har lunsjpause. Jeg kan høre på alle kategorier lunsjprat uten at jeg blir frustrert, liker å være sosial og har en gjeng fine kollegaer.

Anonymkode: a388e...f49

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...